Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 59 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
هیتر گازوئیلی کوچک و پخش عمده آن در بازار | مرکز فروش انواع جت هیتر

پخش عمده جت هیتر گازوئیلی کوچک

 

پخش عمده جت هیتر گازوئیلی کوچک، جهت تامین انرژی مورد نیاز مکان های مختلف، با تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش توسط مجموعه برزین به عنوان مرکز فروش جت هیتر گازوئیلی انجام می پذیرد.

جت هیتر کوچک، در حقیقت نوعی بخاری کوچک صنعتی می‌باشد. از آن برای گرم کردن اماکن و سالن هایی به کار گرفته می شود که دارای متراژ بسیار زیادی نیستند. معمولاً برای تامین انرژی مورد نیاز این جت ها از سوخت های مختلفی مانند گاز و یا گازوئیل استفاده می‌شود. یکی از پر استفاده ترین آن، گازوئیل است. به همین جهت، جت هیتر گازوئیلی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. از اینرو به صورت عمده و جزء فروش انواع جت هیتر گازوئیلی در بازار صورت می پذیرد.

پخش عمده جت هیتر گازوئیلی کوچک

نکات کلیدی هنگام خرید هیتر مرغداری

جت هیتر برقی نوعی از جت هیترها هستند که هیچ نوع آلاینده‌ایی را در محیط ایجاد نمی‌کنند. این نوه دستگاه ها کمتر در مکان هایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید هیتر برقی مرغداری را دارید بهتر است به موارد مختلفی توجه نماید. از این رو به خرید محصولی با کیفیت و مناسب منجر می‌گردد.

می‌توان برخی از نکات کلیدی که به هنگام خرید جت هیتر مرغداری باید به آنها توجه کرد را این طور بیان نمود: 

 

  1. هیتر مرغداری باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد تا با ایمنی لازم، در مرغداری ها مورد استفاده قرار گیرد. از هر گونه پیش آمدن اتفاق ها و حوادث احتمالی جلوگیری گردد.

 

  1. بهتر است این هیترها از سیستم اتوماتیکی برخوردار باشند. بدلیل آنکه با خاموش شدن دستگاه، شعله آن نیز قطع شود و مانع بروز حوادث احتمالی گردد.

 

  1. جت هیتر مرغداری برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ها، از مصرف کم انرژی استفاده می‌کند و در عوض بازدهی گرمایشی زیادی از خود نشان می‌دهد.

 

  1. دستگاه جت هیتر باید مقاومت بالای در برابر زنگ زدگی و رطوبت هوا از خود نشان دهد.

 

  1. جت هیتر باید از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار باشد. بدلیل آنکه اطمینان خاطر از خرید را در مشتری ایجاد کند.

 

  1. اندازه جت هیتر، متناسب با اندازه سالن مرغداری باشد. اگر سالن مرغداری دارای متراژ کوچکی است، از جت هیتر کوچک استفاده شود.

 

  • توجه به نوع مصرف جت هیترها مهم است، چرا که در انواع برقی، گازی و گازوئیلی تولید می گردند. برای درک میزان مصرف، می‌توان به برچسب انرژی موجود بر روی آنها توجه کرد.

 

نکات کلیدی هنگام خرید جت هیتر مرغداری

مراکز فروش انواع جت هیتر کوچک

امروزه کارخانه های سازنده به تولید انواع مختلفی از جت هیترها، در اندازه و ابعاد گوناگون می پردازند که از جمله آنها می توان به انواع مختلف جت هیتر کوچک اشاره کرد.

 

معمولا جت هیتر گازوئیلی کوچک، از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار هستند که از جمله می توان به راندمان بالایی حرارتی آنها، تعمیر و نگهداری آسان این محصولات، داشتن سیستم ایمنی اتوماتیک و .. اشاره کرد.

 

بنابراین تقاضا برای خرید انواع جت هیتر از سوی صاحبان مرغداری ها، گلخانه ها، سالن های ورزشی و .. .بسیار زیاد است. به همین جهت، فروشندگان جت هیتر گازوئیلی اقدام به ایجاد سایت های اینترنتی برای فروش محصولات خود شده‌اند. سایت jetheatersweb.com به عنوان مرکز فروش انواع جت هیتر کوچک، نمونه های متنوعی از این محصول را به شیوه های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که با خرید مستقیم و بدون واسطه از مرکز برزین و یا از طریق سایت این مجموعه، با حذف واسطه ها و در نتیجه کاهش هزینه، سود فراوانی را نصیب خود خواهید نمود.

 

مراکز فروش انواع جت هیتر کوچک

22

  1. سلام خسته نباشید
    مطالبتون و سایتتون واقعا مفید و خیلی کمک میکنه تا بتونیم چیزی که لازم داریم رو تهیه کنیم
    میخواستم بدونم جت هیتر در چه قیمت هایی تولید میشه و چجوری باید خرید کنیم؟
    آیا نمایندگی هم میتونیم از شرکتتون بگیریم و تو شهر خودمون محصولتون رو بفروشیم؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام آقای ریاحی وقتتون بخیر
      برای این که بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم با شماره ای در سایت قرار دارد تماس بگیرین.

  2. سلام خسته نباشین
    مطالبتون و کارتون عالی هست فقط کاش در این مورد که این محصول از چه ابعادی قابل استفاده هستش و برای محل های صنعتی هستش یا با مصرف خانگی هم میشه ازش استفاده کرد ؟

    • سلام آقای بشارتی عزیز
      شما از طریق شماره موجود ر سایت با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر در اختیارتان قرار بگیرد.

  3. ممنون از سایت عالی شما .واقعا برای خرید تجهیزات باید از مراکز معتبر خرید کرد که گارانتی و ضمانت هم داشته باشه.

  4. با سلام و احترام،جت هیتر واقعا محصول استاندارد و درخوریه،ازقابلیت بالایی برخوداره،مثل تولید حرارت که توی مرغداری،گلخانه ها استفاده میشه و دمای لازم رو تولید می کنه،استاندارد ساخت داره و خداروشکر ایمن ساخته شده و خطری برای کاربر ایجاد نمی کنه،با خیال راحت میتونه برای کارش برنامه ریزی کنه،

  5. با سلام، بسیا ایده جالبی بود و به نظرم برای تولید کنندگان بسیار مقرون به صرفه است چون قبلا برای گرم شدن مرغداری باید از هیترها یا فن های برقی استفاده می شد که بدلیل مصرفی بودن برق تجاری، هزینه بالایی به تولید کننده وارد می کرد و شما با تولید این محصول با سوخت گازوییلی این مشکل رو برطرف کردین!

  6. سلام مرسی از سایت خوبتون واقعا اطلاعات مفیدی کسب کردم و مخصوصا اینکه استاندارد خودشو داره موفق و موید باشید

  7. سلام
    خدا قوت
    تشکر از شما جهت مطالب مفید و کاملی که در اختیار مخاطبین سایت قرار دادید.
    با توجه به فرمایشات شما، مجموعه برزین به عنوان مرکز فروش جت هیتر گازوئیلی شرایط خرید این محصول با کیفیت را بدون واسطه به صورت آنلاین با قیمت مناسب فراهم کرده است.
    جت هیتر گازوئیلی کوچک برای گرم کردن سالن ها و اماکن به نسبت کوچک مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

  8. سلام
    جت هیتر گازوئیلی برای گرم کردن فضاهایی چون گلخانه‌ها، سوله‌ها و سالن‌های صنعتی مناسب است.
    سوخت مصرفی دستگاه گازوئیل می باشد. هیتر مجهز به سیستم ایمنی فلوسوئیچ و شیر کنترل گازی می‌باشد.

  9. سلام وقتتون بخیر . خواستم بپرسم جت هیتر حداکثر در چه متراژی مورد استفاده قرار میگیره? و اینکه میزان مصرف انرژیشون چقدر هست? چند ماه گارانتی داره? در رابطه با کارخانه ساندش هم اطلاعاتی اگه بدید ممنون میشم . کشور چین معمولا از این نوع لوازم زیاد تولید میکنه خواستم بپرسم نوع اصل با نوع چینی آن هم اگه می تونید مقایسه کنید .

  10. سلام وقت بخیر جت هیتر برقی نوعی از جت هیترها هستند که هیچ نوع آلاینده‌ایی را در محیط ایجاد نمی‌کنند. این نوه دستگاه ها کمتر در مکان هایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  11. سلام وخداقوت در حقیقت نوعی بخاری کوچک صنعتی می‌باشد. از آن برای گرم کردن اماکن و سالن هایی به کار گرفته می شود که دارای متراژ بسیار زیادی نیستند.

  12. سلام وقتتون بخیر
    آنقدر کامل توضیح داده اید که جای سوالی نیست .فقط فرم را پر کردیم و منتظر تماس شما هستیم .
    خدا قوت
    پایدار باشید

  13. باسلام
    محصول خوبیه برای استفاده درمکان های بزرگی ماننداستفاده درکارگاه ها؛مساجد؛مرغداری ها
    ممون ازمحصول خوبتون

  14. سلام وقت بخیر ممنون از توضیحات کامل و دقیق شما .اطلاعاتم در زمینه خیلی کم بود اما با توجه به سایت کامل شما خیلی چیز ها را متوجه شدم انشاا…موفق باشید

  15. با سلام ، از جت هیتر میشه در نمایشگاه ها و مراکز عمومی مثل رستوران ها و …. استفاده کرد .
    ببخشید یه سوال داشتم ، این که آیا از سایز کوچیک اون برای استفاده ی شخصی هم میشه استفاده کرد ؟
    ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما