Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
برترین واردکننده جت هیتر دوگانه سوز - برزین

برترین واردکننده جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر دوگانه سوز از دیگر گونه های جت هیتر بوده که به دلیل کیفیت بالا و مصرف بهینه ای که داشته، همواره طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. از این رو برترین وارد کننده جت هیتر، اقدام به واردات انواع مختلف از جت هیتر دوگانه سوز در سرتاسر کشور نموده است. البته این وارد کننده در تلاش است تا نمونه های مختلف از این محصول را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد.

برترین واردکننده جت هیتر دوگانه سوز

نصب جت هیتر به صورت سقفی

نصب جت هیتر به صورت سقفی جت هیتر از جمله سیستم های گرمایشی بوده که بر اساس ساختار و نوع عملکرد از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که نمونه های مختلف از آن را می توان بنابر شرایط سالن و همچنین نوع جت هیتر، به روش های متفاوتی نصب نمود.

اما در میان روش های مختلف، نصب جت هیتر به صورت سقفی بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. زیرا در این روش جت هیتر مکانی را برای نصب اشغال نکرده و از سقف آویزان می شود.

از این رو در این بخش، نصب جت هیتر به صورت سقفی را شرح خواهیم داد.

برای نصب جت هیتر در ابتدا باید مکان مناسب برای نصب آن را از قبل مشخص نمود. زیرا جت هیتر باید در مکانی نصب شود که با دیوارها حداقل یک متر فاصله داشته باشد.

در ضمن جت هیتر سالنی باید به گونه ای نصب شود که در مسیر ورودی فن دستگاه، هیچ گونه وسیله ای قرار نگیرد. زیرا اگر نتواند هوا را به خوبی مکش نماید، باعث می شود تا جت هیتر منفجر گردد.

برای نصب جت هیتر از سقف باید، باید ابتدا زنجیر های محکمی را به سقف زنجیر کرده و سپس با قلاب هایی که در اطراف جت هیتر قرار گرفته، آن را به زنجیرهای آویز شده از سقف متصل نمود.

البته لازم به ذکر است که در این روش نصب، برای جت هیتر گازوئیلی، باید به این نکته توجه داشته باشیم که منبع سوخت، پایین تر از پمپ فشار دستگاه قرار گیرد. زیرا در غیر از این صورت، دستگاه دچار افت فشار شده و عملکرد مناسبی را از خود نشان نمی دهد.

خرید تضمینی جت هیتر دوگانه سوز

خرید تضمینی جت هیتر دوگانه سوز جت هیتر دوگانه سوز از دیگر گونه های جت هیتر کم مصرف می باشد. از این رو این نوع از جت هیترها، از میزان تقاضای بسیار بالایی برخوردار بوده و افراد زیادی نیاز به خرید و استفاده از آن را خواهند داشت.

البته لازم به ذکر است که افراد بیشتر تمایل به خرید تضمینی جت هیتر دوگانه سوز خواهند داشت. زیرا با خرید تضمینی دستگاه، افراد در زمان خرید، نسبت به کیفیت دستگاه اطمینان کامل خواهند داشت و در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه، می توانند از خدمات پس از فروش آن بهره مند گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما