Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بهترین مرکز جت هیتر سه فاز - برزین

بهترین مرکز جت هیتر سه فاز

جت هیتر گازی یکی از قویترین انواع جت هیتر های برقی موجود در بازار می باشد که می تواند در تامین گرمایش مورد نیاز فضاهای مختلف به ویژه سالن های مرغداری نقش بسیار موثری داشته باشد. این هیتر توسط مرکز عرضه کننده آن در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بهترین مرکز جت هیتر سه فاز اقدام به ارائه انواع مختلف این محصول در ظرفیت های گرمایشی مختلف نموده است و خریداران از کلیه نقاط ایران می توانند به صورت آنلاین نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام کنند.

بهترین مرکز  جت هیتر سه فاز

اطلاعاتی جامع درباره جت هیتر سه فاز

اطلاعاتی جامع درباره جت هیتر سه فاز

جت هیتر های برقی موجود در بازار در دو نوع تک فاز و سه فاز وجود دارند. انواع مختلف جت هیتر برقی تک فاز با برق خانگی کار می کند و بیشترین میزان مصرف آن ۲۲ آمپر می باشد.

انواع سه فاز این جت هیتر ها در چهار نوع متفاوت ساخته می ‌شوند. این جت هیتر ها در چهار نوع ۹، ۱۲، ۱۵ و ۱۸ کیلو وات ساخته شده اند که به ترتیب فضایی به اندازه ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۵۰ و ۷۰۰ متر مکعب را می توانند گرم کنند. این چهار نوع جت هیتر به ترتیب ۱۴، ۱۸، ۲۲ و ۲۷ آمپر را در بیشترین حالت مصرف می ‌نمایند.

انواع مختلف جت هیتر ایرانی سه فاز نسبت به جت هیتر گاز مایع از راندمان بالاتری برخوردارند اما میزان هزینه در این نوع محصولات نسبت به نوع گاز مایع بیشتر است زیرا هزینه برق نسبت به گاز در کشور بالاتر است.

در جت هیتر های سه فاز کمترین میزان آلایندگی در هوا توسط این نوع محصولات ایجاد نمی شود در حالی که در سایر انواع جت هیتر معمولاً درصدهای کم و زیادی از آلایندگی در محیط ایجاد می شود.

راهنمای خرید انواع جت هیتر سه فاز

راهنمای خرید انواع جت هیتر سه فاز

انواع جت هیتر سه فاز موجود در بازار را می توان به راحتی و بدون نیاز به واسطه ها خریداری کرد. برای خرید انواع این محصول می ‌توان از روش سفارش مستقیم استفاده کرد. در این روش خریدار به سایت ارائه شده توسط فروشنده این محصول مراجعه می‌کند و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد هیتر سه فاز و انواع مختلف آن ثبت سفارش خود را در قسمت فروش این سایت انجام می دهد.

علاوه بر این شماره های تماس با فروشنده در سایت درج شده است و خریداران می ‌توانند از این طریق نیز ثبت سفارش را انجام دهند همچنین لینک شبکه های اجتماعی مربوط به فروشنده دستگاه در سایت درج شده است که امکان ارتباط آنلاین بین فروشنده و خریدار را فراهم می کند و به این ترتیب ثبت سفارش در اسرع وقت انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما