Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بهترین مرکز جت هیتر مدل گازی - برزین

بهترین مرکز جت هیتر مدل گازی

جت هیترها وسایل گرمایشی بسیار کارآمد هستند که طی یکی دو دهه اخیر به بازار وارد شده اند و بیشتر از 90% کاربرد آنها در صنعت مرغداری و برای گرم کردن سالن های مرغداری می باشد.

بهترین مرکز جت هیتر گازی اقدام به ارائه انواع مدل های این دستگاه با قیمت مناسب و کارایی بسیار بالا کرده است و آن در ظرفیت های مختلف حرارتی در اختیار خریداران این محصول که اغلب مرغداران هستند قرار می دهد.

بهترین مرکز جت هیتر مدل گازی

تفاوت جت هیتر با دیگر سیستم گرمایشی

تفاوت جت هیتر با دیگر سیستم گرمایشی یکی از بهترین سیستم های گرمایشی در حال حاضر جت هیتر می باشد. این وسیله دارای شکل ظاهری شبیه به موشک است و به همین خاطر به جت هیتر موشکی نیز معروف است. انواع مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد که می توانند با برق تک فاز یا سه فاز کار کنند.

جت هیتر سه فاز اکثرا در واحدهای مرغداری و برای گرم کردن آنها مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی دارای تفاوت های زیادی است که برخی از آنها به طور خلاصه به قرار زیر است :

  • میزان مصرف انرژی در جت هیتر نسبت به سیستم های قدیمی گرمایشی بسیار کمتر است.
  • راندمان تبدیل سوخت به حرارت در این دستگاه بسیار بالاتر می باشد.
  • از تنوع بسیار بالایی در مورد منبع تامین سوخت برخوردارند و می توانند با برق، گاز و گازوئیل کار کنند و برخی نیز دو گانه سوز هستند.
  • دارای بدنه ضد زنگ هستند بنابراین تحت تاثیر رطوبت و نم سالن دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  • همانند سیستم های گرمایشی قبلی نیازی به کانال کشی ندارند.
  • آلایندگی آنها بسیار کم می باشد.

مراجع عرضه جت هیتر گازی

مراجع عرضه جت هیتر گازی مراجع عرضه جت هیتر گازی انواع مختلف این دستگاه از جمله جت هیتر گازی کوچک و بزرگ را به خریداران این محصول قرار می دهد و آنها نیز می توانند جهت گرم کردن سالن های صنعتی مختلف و مرغداری ها از آن استفاده کنند.

سفارش خرید جت هیتر گازی از این مراکز بسیار راحت است و اصلا لازم نیست خریدار به مراکز عرضه آن مراجعه کند. برای خرید این دستگاه می توان از این همین وب سایت ویژه که توسط مراجع عرضه ارائه شده است استفاده کرد. در این وب سایت انواع مختلف این جت هیتر و مشخصات دقیق آنها ذکر شده است و خریداران می توانند ضمن مطالعه مشخصات این دستگاه سفارش خرید آن را ثبت کنند.

سفارش خرید از این سایت می تواند به صورت تکی یا عمده باشد و قطعا قیمت خرید برای خریدهای عمده و در تعداد بالا کمتر خواهد بود. این محصول دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است و می تواند برای اهداف صادراتی به دیگر کشورها هم مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما