Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع عمده جت هیتر دوگانه سوز - برزین

توزیع عمده جت هیتر دوگانه سوز

یکی از انواع بخاری های صنعتی جت هیتر می باشد که در انواع مدل های گوناگون تولید می گردد. از این محصول برای صنایع مختلف همچون مرغداری، کارگاه صنعتی، پروژه های ساختمانی، دامداری ها گلخانه ها استفاده می ‌شود. راندمان بالا در کنار قیمت مناسب و نصب آسان باعث شده است استفاده از آن در سال ‌های اخیر بسیار مرسوم گردد. توزیع عمده جت هیتر دوگانه سوز به عنوان یکی از بهترین انواع این محصول در حال انجام است و خریداران می ‌توانند تعداد مورد نظر خود را از توزیع کننده این محصول خریداری نمایند.

توزیع عمده جت هیتر دوگانه سوز

کاربرد جت هیتر دوگانه سوز چیست؟

کاربرد جت هیتر دوگانه سوز چیست؟

انواع مختلف جت هیتر گازی، گازوئیلی و دوگانه‌سوز در بازار وجود دارد که همه آنها دارای یک سری خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند که  جایگزین بسیار مناسبی برای انواع هیتر های قدیمی نفتی به شمار می روند.

نوع دوگانه ‌سوز این محصول می تواند با گاز یا گازوئیل و یا ترکیبی از هر دو برای تولید حرارت استفاده نماید. در سال‌های اخیر استفاده از این نوع هیتر به دلیل راندمان بیشتر و هزینه‌های نگه داری کمتر بسیار مرسوم شده است.

در حال حاضر اکثر واحدهای مرغداری، دامداری و کارگاه های صنعتی به شبکه گازرسانی متصل بوده و بنابراین به راحتی امکان تهیه گاز برای این اماکن فراهم است. از طرفی آلایندگی بسیار زیاد سوخت های گازوئیلی باعث شده است که نوع گازوئیلی این هیتر دیگر کارایی چندانی نداشته و به علت ناسازگاری با محیط زیست از استفاده کمتری برخوردار است.

عدم آلایندگی هیتر دوگانه سوز و خروج بسیار کم گازهای آلوده کننده از آن موجب شده است که این نوع هیتر به خصوص در اماکنی همچون گلخانه ها و مراکز پرورش دام و طیور بسیار کاربرد داشته باشد زیرا همچون جت هیتر های گازوئیلی باعث آلوده شدن هوا و در نتیجه کاهش عملکرد دام و طیور و گیاهان گلخانه ای نمی شود.

صادرات جت هیتر دوگانه سوز

صادرات جت هیتر دوگانه سوز

کشور ما یکی از تولیدکنندگان انواع مختلف جت هیتر است به طوری که صادرات جت هیتر دوگانه‌سوز به کشورهای منطقه به مقدار زیادی انجام می شود.

توزیع جت هیتر دوگانه سوز در داخل کشور نیز به گستردگی انجام می‌شود و می‌تواند همه نیازهای انواع صنایع مختلف کشاورزی و صنعتی را در هر گوشه ایران به خوبی تامین نماید.

فروش این محصول به صورت عمده صورت می گیرد و خریداران می توانند جهت تجهیز انواع واحدهای مختلف این محصول را با قیمت ارزان تر از فروشنده آن تهیه نمایند.

این کالا دارای گارانتی چند ساله نیز بوده و همه قطعات قابل تعویض می باشد که توسط خدمات پس از فروش شرکت توزیع کننده آن در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما