Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولیدکننده انواع جت هیتر برقی تک فاز - برزین

تولیدکننده انواع جت هیتر برقی تک فاز

فضاهای صنعتی بسیار بزرگ برای داشتن توان گرمایشی بالا از جمله کارخانجات، گلخانه و مرغداری ها باید از یک جت هیتر مناسب استفاده کنند. تولید کننده انواع جت هیتر برقی تک فاز این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه تحت نظر کارشناسان و متخصصان مجرب تولید کرده و پس از بررسی آزمایشهای لازم به بازار عرضه می ‌کند.
همچنین دارای نشان اصالت و استاندارد بودن است که مشتری از بابت کیفیت محصول مطمئن خواهد شد. این جت هیتر ها به دلیل مصرف کم انرژی، بسیار پرطرفدار است.تولیدکننده انواع جت هیتر برقی تک فاز

بررسی تفاوت جت هیتر و هیتر گازی

بررسی تفاوت جت هیتر و هیتر گازی شاید با شنیدن نام جت هیتر و هیتر گازی فکر کنید که این دو محصول در واقع یکی بوده و فقط با نام‌ های متفاوتی شناخته می‌ شود. اگر بخواهیم به طور دقیق درباره این دو محصول صحبت کنیم، جت هیتر و هیتر گازی هم از لحاظ اندازه، هم از لحاظ شکل و هم از لحاظ کاربرد و نوع سوخت با هم تفاوت دارند که در اینجا می خواهیم چند نمونه از این تفاوت ها را برایتان ذکر کنیم.
هر دو این دستگاه ها، گرمایشی بوده اما جت هیتر برای فضا های بزرگ همچون کارخانجات و سایر اماکنی که ذکر کردیم، استفاده می شود که بازدهی گرمایش بالای آن باعث شده در مناطق بزرگتر مورد استفاده واقع شود.اما از هیتر گازی می توان در منازل، محیط های اداری و تجاری استفاده کرد.
پس به طور کلی می‌توان گفت اصلی ترین تفاوت آنها در نوع کاربری هست که جت هیتر، هیتر صنعتی بوده و هیتر های گازی بیشتر برای محیط های خانگی و اداری مناسب است و برای محیط بزرگ اصلاً توصیه نمی شود.
تفاوت بعدی در نوع سوخت آنها است. هیتر های گازی همانطور که از نامش مشخص است، از گاز برای تامین انرژی و گرمایش کمک می‌ گیرند و ظرفیت آنها نیز پایین است. اما جت هیتر برای تامین گرما از از سوخت گاز، گازوئیل و برق استفاده می کند.

بهترین توزیع کنندگان جت هیتر برقی تک فاز

بهترین توزیع کنندگان جت هیتر برقی تک فاز حال با توجه به توضیحات ذکر شده و نیاز خود می توانید انواع هیتر را با توجه به فضای موردنظر و سوخت مصرفی خریداری کنید. توزیع کنندگان جت هیتر برقی تک فاز با توزیع بهترین و مناسبترین هیتر به شما تمام هزینه های اضافی را از کاهش داده و به این ترتیب توانسته شما را در خریدی قیمت مناسب یاری نماید.
همچنین مراکزی که این توزیع کنندگان فعالیت دارند، دارای مشاوران فروش بوده که مشاوره رایگان قبل از خرید ارائه داده و به این ترتیب مشتری را راهنمایی می‌کنند. اگر شما هم قصد کمک و مشاوره رایگان قبل از خرید دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با این کارشناسان فروش در ارتباط بوده و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به خرید محصول اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما