Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید انبوه جت هیتر مرغداری برقی - برزین

تولید انبوه جت هیتر مرغداری برقی

هیتر ها انواع مختلفی دارند و برای ایجاد گرما و تجهیز کردن محیط هایی از جمله گلخانه ها ، سالن مرغداری ، دامداری ، سالن پرورش قارچ ، دامداری ، بیمارستان ها ، کارگاه ها تولید شده اند. هیتر مرغداری دستگاهی است با میزان مصرف سوخت کم و راندمان بالا که توسط این شرکت تجاری تولید و در بازارهای مختلف ارائه شده است تولید انبوه جت هیتر مرغداری برقی باعث شده که بسیاری از افرادی که اقدام به پرورش طیور می‌کند آن را خریداری و استفاده کنند.

تولید انبوه جت هیتر مرغداری برقی

مشخصات فنی انواع جت هیتر

مشخصات فنی انواع جت هیتر جتی هیتر ها وسایل گرم کننده های صنعتی هستند که برای فضاهای سرپوشیده بزرگ استفاده می شود، مثل؛ انواع سالن ها، کارخانه ها، کارگاه ها، مرغداری ها، سالن های پرورش محصولات مختلف کاربرد دارد. انواع مختلفی از این محصول با سوخت های متفاوت تهیه شده است، مثل؛ جت هيتر های برقی، گازوئیلی و گازی که هر کدام مقدار مصرف مشخص و گرمایش معینی دارد.

با تولید جت هیتر برقی که به‌ جت های موشکی نیز معروف هستند، میزان تقاضای این محصول بسیار زیاد شده و از برق شهری تغذیه شده و بسته به نوع مصرف میزان گرمایش متفاوتی دارد. جت هیترهای موشکی گازوئیل نیز با سوخت گازوئیل و با راندمان کاری بالا توسط متقاضیان استفاده می‌شود. بیشتر فضاهای سرپوشیده در فصول سرد سال به این گونه محصولات احتیاج داشته و بسته به متراژ سالن هایی که اینگونه دستگاه‌ها در آن نصب می‌شود.

این گونه محصولات اندازه های متفاوتی دارد و نوع کارکرد آنها نیز متفاوت است. انواع کوچک آن برای سالن های کوچکتر و سایزهای بزرگتر برای سوله ها و کارخانجات و سالن های بزرگتر به کار گرفته می شود. جت هیترهای گازوئیلی دارای دودکش بوده و دود حاصله را به بیرون هدایت می‌کند. این محصولات هوای سرد را دریافت و با توجه به المنت هایی که روی آنها تعبیه شده است تبدیل به هوای گرم شده و هوای گرم را به سالن های مختلف هدایت می کند.

بازار فروش جت هیتر مرغداری برقی

بازار فروش جت هیتر مرغداری برقی شرکت ما در بازار فروش جت هيتر مرغداری برقی به صورت فعال بوده و توانسته است، محصولات بی نظیر را به متقاضیان ارائه کنند. تجهیزات گرمایشی و سرمایشی با پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات تمام اتوماتیک تهیه شده و انواع مختلف جت هیتر های گازی، برقی و گازوئیلی را ما توانستیم به بازارهای مختلف ارائه کنیم.

این شرکت تجاری با دارا بودن شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز است. قیمت جت هیتر در برند ما بسیار مناسب و منصفانه بوده و آن را با خدمات پس از فروش به شما ارائه می‌کنیم. ضمانت کالای تهیه شده در برند ما باعث شده که متقاضیان خارجی نیز از کشورهای مختلف داشته باشیم. برای خرید این محصولات کافیست به وبسایت ما وارد شوید و تنها با چند کلیک است اطلاعات همه تولیدات ما و همچنین از قیمت های آن آگاهی پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما