Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 34 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید جت هیتر صنعتی گازوئیلی کوچک ارزان - برزین

تولید جت هیتر صنعتی گازوئیلی کوچک ارزان

در تولید جت هیتر صنعتی، از جدیدترین تکنیک های جهانی استفاده شده است. استفاده از آلیاژهای با کیفیت در این دستگاه، راندمان دستگاه را بالا می برد.

این محصول با ابعاد کوچک و قیمت ارزان، عرضه می گردد. کاربردهای فراوان این محصول بازار فروش آن را پر رونق کرده است.

تولید جت هیتر صنعتی گازوئیلی کوچک ارزان

نحوه کار جت هیتر صنعتی چگونه است؟

نحوه کار جت هیتر صنعتی هیمورا چگونه است؟یکی از بزرگترین تولید کننده انواع تجهیزات حرارتی و صنایع برودتی با آخرین تکنولوژی روز، گروه صنعتی جت هیتر می باشد که با همکاری افراد متخصص و با تجربه توانسته است قدمی بزرگ در توسعه صنعت و پیشرفت آن بردارد.

بازدهی آن، بالای ۹۵ درصد و در گرمایش محیط های صنعتی، بی نظیر عمل می کند و اتلاف حرارتی آن، کم تر از ۵ درصد می باشد.

در آن از فن دمنده استفاده شده که گرمایش محیط، از طریق پرتاب باد صورت می گیرد. گرمایش تولیدی این دستگاه کاملا یکنواخت است و باد گرم را با نیروی بالا، به صورت اتوماتیک به محیط می فرستد.

جت هیتر از امکان سنسور خودکار برخوردار است و با تنظیم درجه گرمایشی، بروز نوسانات گاز ورودی به دستگاه را قطع می نماید. حرارت از طریق شعله مستقیم، صورت می گیرد.

در کارگاه های ساختمانی و صنعتی، هم چنین در سالن های ورزشی، نیز کاربرد دارد.

در مقابل حرارت از استحکام بالایی برخوردار می باشد، زیرا جنس مخزن و بدنه دستگاه از استیل است،

طول عمر بالایی دارد و برش های لیزری در بدنه آن، جلوه ای خاص و شیک در دستگاه ایجاد نموده است.

قابلیت سیستم کنترل گر آن، در زمان خاموش شدن شعله، باعث قطع جریان گاز می گردد و یک نوع محافظت کننده از دستگاه است.

حمل و نقل آن، به آسانی امکان پذیر است، به صورت پرتابل می توان آن را به تولید رساند. استفاده از استاندارد جهانی و برچسب انرژی A از نماد های اصلی اعتماد کالا در این دستگاه محسوب می شود.

نصب و راه اندازی آن بسیار راحت بوده و نیاز به کانال کشی ندارد. مورد تأیید سازمان بهداشت است. در قسمت داخلی و خارجی آن، جوشکاری آرگون انجام شده است.

حدود ۵۰ درجه سانتی گراد حرارت تولید می کند و به دلیل ضد آب بودن برد دستگاه، احتمال استهلاک و خرابی آن، حداقل می باشد. پمپاژ گاز به مخزن دستگاه، در سریع ترین زمان انجام می شود.

درجه اطمینان جت هیتر، بالاست. بعد از رسیدن سوخت به مخزن، ورودی سوخت به صورت خودکار قطع می شود و اگر نقصی در آن ایجاد گردد، دستگاه روشن نمی شود و از ایجاد خسارت جانی و مالی جلوگیری می شود. قابل اتصال به ترموستات از طریق تابلو فرمان سیستم است و محیط را بر اساس درخواست کاربر تنظیم می کند.

در این هیترها پروانه های شش پر گالوانیزه، به صورت دیجیتالی بالانس می گردند. شیر برقی تعبیه شده در آن، در روشن شدن مشعل، با سرعت بسیار کمی گاز را به مشعل می رساند و نقش به سزایی در افزایش امنیت دستگاه، دارد.

تولید کننده جت هیتر صنعتی گازوئیلی

تولید کننده جت هیتر صنعتی گازوئیلی از تولید کنندگان اصلی جت هیترهای گازوئیلی در سطح ایران و خاورمیانه، می باشد. این محصول در تأمین گرمایش گلخانه ها، اماکن عمومی، مرغ داری، سالن های پرورش آبزیان و قارچ، دامداری و دامپروری، نقش به سزایی دارد و از دسته هیترهای کم مصرف و با کیفیت است.

جت هیتر گازوئیلی در معادن، راه سازی، پروژه های ساختمانی، تولیدی، دامداری ها و سالن های صنعتی مناسب می باشد. میزان مصرف سوخت این دستگاه، ۵ لیتر در هر ساعت و توان حرارتی آن، ۵۰ هزار کیلو کالری است و به ابعاد ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مکعب، قابلیت گرمایش فضا را دارد. بر روی باک گازوئیل، نشانگر وجود دارد تا مصرف کننده از خالی بودن باک مطلع شود.

جهت خرید و کسب اطلاع بیشتر، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما