Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 44 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید جت هیتر کارگاهی در سال 99 - برزین

تولید جت هیتر کارگاهی در سال 99

پیشرفت روز افزون تکنولوژی سبب شده تا تجهیزات سرمایشی و گرمایشی متعددی جهت استفاده در فضا های بزرگ، کارگاه ها و کارخانجات تولید شوند. جت هیتر کارگاهی از جمله این تجهیزات می باشد که نقش مهمی در گرمایش فضای کارگاه و واحد های تولیدی دارد.

تولید جت هیتر کارگاهی در سال 99 به دلیل تقاضا و همچنین کیفیت مناسب این محصول رونق گرفته که می تواند پاسخگوی نیاز های مختلف بازار باشد. جت هیتر های متعددی در بازار وجود دارند که هر کدام بر حسب نوع و ابعاد می توانند سبب گرمایش محیط های مورد نظر شوند.

تولید جت هیتر کارگاهی هیمورا در سال 99

آشنایی با انواع جت هیتر کارگاهی

آشنایی با انواع جت هیتر کارگاهی

جت هیتر چیست؟ چه کاربردی دارد؟ انواع جت هیتر ها کدام اند؟ برای اطلاع از پاسخ این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

جت هیتر از دو کلمه جت به علاوه هیتر تشکیل شده که جت به معنای خروج پر فشار و سریع سیال که در اینجا هوا است و هیتر به معنای گرم کننده می باشد. بنابر این جت هیتر به وسیله ای گفته می شود که هوای گرم را با فشار و سرعت زیاد وارد فضای مورد نظر می کند.

بطور ساده، فن های جت هیتر، هوای سرد از روی المنت های داغ درون دستگاه عبور داده که باعث داغ شدن هوا می شود. سپس این هوای داغ به داخل فضا پرتاب می شود. از جت هیتر ها برای گرم کردن فضا های سر پوشیده  بزرگ و کوچک مانند انواع کارگاه ها، واحد های تولیدی مانند مرغداری، سالن های ورزشی و کارخانجات استفاده می شود.

جت هیتر ها در انواع مختلفی برای تامین نیاز های مختلف بازار تولید می شوند. این تجهیزات بر حسب دو معیار زیر طبقه بندی می شوند:

  1. ابعاد، شکل و محل نصب
  2. نوع سوخت

جت هیتر ها بر حسب ابعاد، شکل و محل نصب در انواع زیر تولید می شوند:

  1. جت هیتر مشوکی
  2. هیتر کابینتی
  3. کوره هوای گرم

به لحاظ نوع سوخت نیز این تجهیزات در انواع زیر موجود می باشند:

  1. جت هیتر برقی
  2. جت هیتر گازسوز
  3. جت هیتر گازوئیلی دودکش دار
  4. جت هیتر نفتی
  5. جت هیتر گاز مایع

هر کدام از موارد بالا دارای ویژگی های مختص به خود هستند که خریداران می توانند بر حسب نیاز، ابعاد سالن، فراوانی سوخت در دسترس و قیمت جت هیتر اقدام به خرید این محصول کنند.

تولید کننده بهترین سیستم های گرمایشی

تولید کننده بهترین سیستم های گرمایشی

تولید کننده بهترین سیستم های گرمایشی انواع جت هیتر ها را در ابعاد و نوع سوخت های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این تولید کنندگان با فراهم آوردن تسهیلاتی چون گارانتی و خدمات پس از فروش برای تجهیزات خود، باعث دلگرمی و افزایش اطمینان خاطر مشتریان محترم می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما