Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید عمده جت هیتر مرغداری - برزین

تولید عمده جت هیتر مرغداری

در فصول سرد سال تامین گرمای مورد نیاز سالن های مرغداری با استفاده از انواع مختلف دستگاه های هیتلر انجام گیرد. جت هیتر یکی از جدید ترین سیستم های گرمایشی در این واحدها می باشد. تولید عمده جت هیتر مرغداری با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام می شود. برای اطلاع از نحوه تهیه و خرید این دستگاه در ادامه با ما بمانید.

تولید عمده جت هیتر مرغداری

ویژگی های جت هیتر مرغداری

ویژگی های جت هیتر مرغداری

جت هیتر ها در واقع نوعی بخاری جدید هستند که برای تامین گرمای مورد نیاز در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرند. سوخت این دستگاه ها گازی و گازوئیلی یا دوگانه سوز می باشد و در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش در بازار وجود دارند.

جت هیتر ها هوای سرد بیرون را به داخل خود کشیده و به وسیله حرارت تولید شده از سوختن انواع مختلف سوخت آن را به هوای گرم تبدیل نموده با استفاده از فن های نصب شده بر روی دستگاه آن را به بیرون پرتاب می‌کند. این دستگاه ها گرما به صورت به صورت مستقیم تولید و آن را به محیط اطراف خود پخش می کنند.

یکی از ویژگی های بسیار بارز استفاده از این محصولات میزان عملکرد و راندمان بالای آنها می باشد. میزان راندمان جت هیتر های دودکش دار ۶۵% و بدون دودکش ۹۵% می باشد. 

این دستگاه ها به صورت آویز یا پرتابل بوده و بسیار ساده نصب می شوند و هزینه نگه داری آنها نسبت به انواع دیگر کمتر است. جت هیتر ها با دارا بودن ترموستات به طور خودکار عملیات تنظیم دمای سالن را انجام می دهند و به سرعت دما را به مقدار مورد نظر می‌رسانند. بدنه اصلی این دستگاهها از فولاد ضد زنگ بوده و در مقابل زنگ زدگی و ضربه بسیار مقاوم هستند.

سفارش عمده جت هیتر مرغداری

سفارش عمده جت هیتر مرغداری

برای فروشندگان انواع تجهیزات مرغداری و کسانی که در زمینه تجهیز این واحد ها به سیستم های گرمایشی فعالیت دارند همچنین صادرکنندگان انواع مختلف این تجهیزات به کشور های همسایه، توزیع عمده هیتر می تواند فرصت بسیار مناسبی برای تهیه این وسیله بسیار مفید برای واحدهای مرغداری باشد تا تجارت آن سود بیشتری کسب کنند. 

برای خرید سفارشی هیتر می ‌توانید با تولید کننده آن تماس برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول و انواع مختلف آن سفارش خود را اعلام نمایید. 

سفارشات خریداران در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس آنها در هر نقطه از ایران که باشند ارسال خواهد شد. همچنین کسانی که به صورت عمده و در تعداد بالا این دستگاه را سفارش دهند می توانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما