Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 22 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید جت هیتر دو گانه سوز دودکش دار باکدار - برزین

خرید جت هیتر دو گانه سوز دودکش دار باکدار

به طور کلی جت هیتر یکی از جدیدترین سیستم ها در جهان برای گرمایش محیط می باشد. جت هیترها دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از آنها جت هیتر دو گانه سوز دودکش دار باکدار است. گرمایی که از این دستگاه دارای دودکش به بیرون انتقال پیدا میکند بسیار پاک است و برای فضاهایی که نیاز به گرمای پاک دارند، بسیار مناسب است. شما می توانید برای خرید جت هیتر دوگانه سوز دودکش دار باکدار با ما در ارتباط باشید.

خرید جت هیتر دو گانه سوز دودکش دار باکدار

مشخصات جت هیتر دو گانه سوز هیمورا

مشخصات جت هیتر دو گانه سوز هیمورا

جت هیتر دو گانه سوز در دسته ی دستگاه های تولید گرمایش است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. ازنظر مصرف سوخت، این دستگاه مصرف سوخت کمی دارد و ازنظر اقتصادی نیز دارای قیمت خوب و مناسبی می باشد. جنس این دستگاه از ورق گالوانیزه است که در مقابل حرارت، مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.
یکی دیگر از مزایای این دستگاه این است که، از نظر تعمیرات راحت و کم هزینه است.

جت هیتر دو گانه سوز هیمورا در دو نوع تولید می شود که این دو نوع عبارتند از:

  • دارای دودکش
  • بدون دودکش

که در ادامه به طور مختصر به کاربرد هریک اشاره می نماییم:

دارای دودکش: مناسب برای گلخانه ها
بدون دودکش: برای استفاده در مرغداری ها

اگر هر زمان شعله های این دستگاه نتواند کار کند و باعث خاموشی شود، جت هیتر هیمورا اتوماتیک و خودکار سوخت به دستگاه وارد نمیکند و روشن نیز نخواهد شد. این کار باعث جلوگیری از هرگونه تلفات می شود، در واقع از امنیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین جت هیترهای دوگانه سوز هیمورا می توانند به صورت قابل حمل باشند تا شما به راحتی و سهولت بتوانید آنها را جابجا نمایید.
این دستگاه در دو مدل تک موتوره و دو موتوره عرضه می شود، شما می توانید براساس نیاز خود هریک از آنها را انتخاب کنید.

قیمت نهایی جت هیتر دوگانه سوز دود کش دار

قیمت نهایی جت هیتر دوگانه سوز دود کش داردستگاه جت هیتر دو گانه سوز دودکش دار، دارای توان حرارتی 60 هزار کیلوکالری است که برای محیط هایی مانند سوله ها و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند محیطی به مساحت 500 تا 1500 متر مکعب را کاملا گرم نگه دارد، همچنین دارای علامتی برروی باک خود است، این علامت مقدار سوخت موجود را نمایش می دهد که می توانید برحسب نیاز خود سوخت به دستگاه اضافه نمایید.
جت هیتر دو گانه سوز، همانطور که از نام آن پیداست، قابلیت استفاده از هر دونوع سوخت یعنی گاز طبیعی و گازوئیل را داراست.
با توجه به مزایا و قابلیت های موجود در این دستگاه، قیمت جت هیتر دودکش دار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت نهایی جت هیتر دوگانه سوز دودکش دار، با کارشناسان مربوطه ی ما در ارتباط باشید، تا آن ها شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما