Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید جت هیتر گلخانه گازی مدل GE100 - برزین

خرید جت هیتر گلخانه گازی مدل GE100

با خرید جت هیتر گلخانه گازی مدل GE 100 می توانید از یک محصول همراه با کارایی و بازدهی عالی بهره مند شوید. گفتنی است این وسیله گرمایشی از راندمان حرارتی فوق العاده ای برخوردار بوده و توان و قدرت کافی برای گرم کردن سریع انواع فضاهای بزرگ از جمله گلخانه را دارد. طراحی ارگونومیک این محصول نیز باعث شده تا بتوان به آسانی به مجموعه سوخت دسترسی پیدا کرد.

خرید جت هیتر گلخانه گازی مدل GE100

بهترین جت هیتر برای گلخانه چه مشخصاتی دارد؟

بهترین جت هیتر برای گلخانه چه مشخصاتی دارد؟ یکی از سیستم های گرمایشی صنعتی نوین در دنیا، جت هیتر است که به دلیل شباهت بدنه آن به موشک، لقبی مانند «جت هیتر موشکی» را به آن داده اند.
این محصول که برای محیط های بزرگ صنعتی و همچنین گلخانه ها طراحی شده، به چند دلیل عمده مورد توجه قرار گرفته که مهمترینشان، مصرف سوخت همراه با راندمان بالا می‎باشد.

اما موضوع دیگری که در ادامه خواهیم گفت، پاسخ به این سوال است که بهترین جت هیتر برای گلخانه چه مشخصاتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال از موارد زیر استفاده کرده‌ایم:

  1. این دستگاه گرمایشی با توجه به اینکه از موتور پرقدرت تشکیل یافته، لذا بازدهی خیلی بیشتری را هم نسبت به سیستم های گرمایش از کف داراست.
  2. از فناوری های مدرن در ساختار آن بهره برده، بنابراین در تبدیل ضریب حرارتی، عالی عمل خواهد کرد.
  3. عمر مفید بسیار زیادی داشته که حداقل آن 15 سال است، البته استهلاک بسیار کم دستگاه را هم باید به مشخصات و امتیازات دستگاه افزود.
  4. مجهز به ترموستات محیطی بوده و در نتیجه حرارت را به یکسان در فضا پخش کرده و از همه مهمتر اینکه اجازه هدر رفتن انرژی را نخواهد داد.
  5. همچنین متعلقات دیگر مانند بدنه و کوره نسوز از جنس استنلس استیل نیز در آن جای گرفته اند.
  6. قطعه ای مانند فلوسوئیچ در دستگاه تعبیه شده که ضریب امنیت آن را افزایش خواهد داد.
  7. ضریب وقوع خطراتی مانند انفجار و آتش سوزی نیز در دستگاه های جت هیتر، صفر است که این خود یکی از بزرگترین امتیازات به شمار می آید.

عرضه کننده جت هیتر گلخانه به صورت مستقیم

عرضه کننده جت هیتر گلخانه به صورت مستقیم در حال حاضر عرضه جت هیتر گلخانه توسط برترین عرضه کنندگان جت هیتر نظیر این مجموعه انجام گرفته و با توجه به اینکه شرایط فروش به صورت مستقیم و بی واسطه می‌باشد، لذا می توانید دستگاه های درخواستی خود را با قیمت پخش و عمده که بسیار مناسب تر از قیمت بازار است، تهیه نمایید.

همچنین از این طریق موفق به تهیه بهترین مدل ارائه شده از این محصول مانند جت هیتر گلخانه مدل GE 100 خواهید شد که دارای چنین مزیت های ویژه ای است:

  • توان حرارتی این دستگاه بسیار بالا و در حدود 100000 کیلو کالری در ساعت است.
  • مجهز به الکتروموتور الکتروژن تک فاز با کارایی عالی می باشد.
  • از تابلو برق ضد آب تشکیل یافته و سوخت مصرفی آن نیز گاز بوده که بسیار کم، مصرف می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما