Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
سفارش جت هیتر دوگانه درجه یک - برزین

سفارش جت هیتر دوگانه درجه یک

جت هیتر دوگانه وسیله گرمایشی فضاهای بزرگ نظیر گلخانه ها، سوله ها و مکان های ورزشی می باشد. که از طریق فن ای که دارد به هدایت هوای نامطبوع فضا به بیرون کمک می کند. دستگاهی که مصرف سوخت آن گازوئیل و گاز است از این رو مصرف هزینه های اضافی شما را کاهش می دهد. سفارش محصولات جت هیتر دوگانه را از راه های گوناگونی می توانید درخواست کنید.

سفارش جت هیتر دوگانه درجه یک

مشخصات فنی انواع جت هیتر

مشخصات فنی انواع جت هیتر

جت هیتر دوگانه تحت عنوان سرعت بیشتر گرما معرفی می شود. که با میزان هوادهی مناسب و با تغییر سرعت ۷۰۰۰ متر مکعب در ساعت کار می کند. همچنین قابلیت هدایت گرما را تا فواصل ۲۰ متری خودش دارد. با این وجود قادر است فضای محیطی را تا ۵۰ درجه سانتی گراد گرم کند.

مهمترین مزیت جت هیتر ایجاد هوای یکنواخت در کل محیط است‌. از این رو سوله ها به دلیل فضای بسیار بزرگی که دارند ترجیحا از این نوع دستگاه ها برای تخلیه هوای نامطبوع و گرمای یکنواخت از آن استفاده می کنند.

اما با بررسی سرعت انتقال این دستگاه، در حدود ۱۰۰ هزار کیلو کالری بر ساعت قادر است فضای داخلی مکان مورد استفاده ی خود را گرم کند مثل مکان های ورزشی و کارگاه های صنعتی. اینکه قادر است به طور همزمان با دو نوع سوخت کار کند بسیار مورد تایید مشتریان واقع شده است.

البته از لحاظ ویژگی جابجایی شرایط بسیار خوبی در تغییر مکان را به همراه دارد و دارای توان حرارتی بسیار بالایی در حدود ۱۰۰ کیلو کالری است‌. و سطح ایمنی بسیار خوب این وسیله سبب استقبال از خرید این محصول خواهد بود که تنها از طریق فلوسوئیچ جهت بالا بردن امکان برقراری ایمنی را ایجاد می کند.

می توان گفت مهمترین دلیل عرضه جت هیتر در فضاهای بزرگ قابلیت نصب ترموستات محیطی برای این وسیله است که کمک می کند مصرف انرژی شما به حداقل ممکن برسد.

صادرکنندگان جت هیتر دوگانه

صادرکنندگان جت هیتر دوگانه استراتژی صادرات جت هیتر دوگانه به ارسال این دستگاه به کشورهای دیگر برای فروش بیشتر این محصولات ختم می شود. از این جهت صادر کنندگان جت هیتر دوگانه برای کسب اعتبار جهانی خود در پی صادرات جت های با کیفیتی از هیترهای دوگانه هستند.

از آنجایی که صادرات محصولات جت هیتر در اقتصاد صادر کننده و کشورمان تأثیر دارد. به همین دلیل صادر کننده این محصول در جایی که از مزیت رقابتی برخوردار باشند کالاها و خدمات خود را صادر می کنند. این بدان معنی است که آنها از هر کشور دیگری در تهیه آن محصول بهتر هستند یا به دلیل آب و هوا یا موقعیت جغرافیایی و غیره توانایی تولید طبیعی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما