Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 25 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت بازرگانی جت هیتر گلخانه ای - برزین

شرکت بازرگانی جت هیتر گلخانه ای

جت هیترها دسته ای از وسایل گرمایشی صنعتی هستند که به نام بخاری موشکی نیز شناخته می شوند و توان بسیار بالایی در تولید حرارت دارند؛ محصولات مد نظر تنوع بسیار زیادی دارند که جت هیتر گلخانه ای تنها یکی از آنها است، البته خود این نمونه نیز با توجه به نوع سوختی مصرفی (برق، بنزین، گازوئیل و…) به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود.

شرکت بازرگانی جت هیتر گلخانه ای

چند مزیت استفاده از جت هیتر

چند مزیت استفاده از جت هیتر اولین و مهمترین مزیت استفاده از جت هیتر راندمان بالای حرارتی این محصول است؛ پنل های کنترلی این محصول این امکان را برای مصرف کنندگان به وجود می آورد که شعله های بالا و پایین و به طور کلی نحوه عملکرد دستگاه را بنابر نیاز خود تنظیم نمایند.
حالت اتوماسیون و خودکار دیگر خصوصیت ویژه جت هیتر گلخانه ای است.

این بدین معنا است که در صورت افت فشار، کاهش بیش از حد اکسیژن در محیط و یا ایجاد اختلال در عملکرد، دستگاه فعالیت خود را کنترل و در صورت لزوم متوقف می شود که این موضوع از حیث امنیتی جت هیتر را به محصولی ایده آل تبدیل می کند.

جت هیتر نیمه صنعتی و انواع دیگر آن همگی جزو کالاهای گرمایشی نسل نوین به شمار می روند و برخی از ویژگی های آنها قابل تغییر است؛ این دستگاه ها با استفاده از جوشکاری آرگون تهیه شده اند و می توانند تک موتوره و یا دو موتوره، اگزوز دار و همینطور بدون اگزوز باشند.

نوع سوخت مصرفی جت هیتر نیز متغیر است، یعنی برخی از نمونه های مرغوب و مطرح آن هم با منابع گاز شهری، و هم سوخت های فسیلی و برق فعالیت می نمایند؛ ابعاد مناسب و وزن نسبت سبک آنها دیگر مزیتی است که بر روی حمل و نقل آسانشان تاثیرگذار است.

خرید مرغوب ترین انواع جت هیتر گلخانه ای

خرید مرغوب ترین انواع جت هیتر گلخانه ای جت هیتر گلخانه ای با کنترل دمای محیط و ایجاد تهویه ای مطلوب راندمان کاری بالایی را موجب می شود و دست آخر باعث تولید محصولات گلخانه ای بی بدیلی می گردد؛ از آنجایی که برخی از گلخانه ها دارای ابعاد کوچکی هستند و یا تراکم گیاهان در آنها بالا است، استفاده از جت هیتر برایشان سخت است.
اما تولید و عرضه جت هیتر سقف این مشکل را نیز رفع نموده است و در حال حاضر هر گلخانه ای با هر متراژی می تواند از این وسیله گرمایشی بهره مند گردد.

همانطور که مشخص است جت هیتر گلخانه ای وسیله ای صنعتی است و عمدتا توسط شرکت های بازرگانی به فروش می رسد، اما امکان ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته شده است تا آنها به طور مستقیم با تولید کنندگان ارتباط برقرار نموده و بدون حضور واسطه ها خریدهای خود را ثمر بخشند؛ از این طریق محدودیت های خریدی که در گذشته وجود داشته اند نیز مرتفع و قیمت تمام شده نیز به صرفه تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما