Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت تولید جت هیتر گازوئیلی - برزین

شرکت تولید جت هیتر گازوئیلی

جت هیتر گازوئیلی از انواع مختلف جت هیتر موشکی به شمار می رود که به دلیل نوع سوختی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد دارای مزیت های بسیار زیادی است به همین دلیل در کنار جت هیتر گازی از پرکاربردترین انواع جت هیتر هستند.

شرکت تولید کننده این جت هیتر اقدام به ارائه این محصول به بازار کرده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این تولید کننده نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

شرکت تولید جت هیتر گازوئیلی

مشخصات جت هیتر گازی GE-100

مشخصات جت هیتر گازی GE-100 یکی از بزرگ ترین و قدرتمندترین انواع جت هیتر گازی موجود در بازار به جت هیتر GE-100 معروف است. این جت هیتر می تواند با توان حرارتی بالایی که دارای برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار گیر به همین دلیل است که جت هیتر مورد استفاده در سالن های مرغداری و گلخانه ها اغلب از این مدل است.

برخی از مشخصات این هیتر به صورت خلاصه عبارتند از :

  • میزان توان حرارتی این دستگاه برابر 100000 کیلوکالری به ازاء هر ساعت است و ظرفیت هوادهی آن 7000 مترمکعب در ساعت می باشد که رقم بالایی است.
  • توان هدایت گرمایی این دستگاه 20 متر می باشد و به این ترتیب می توان به راحتی دما را در محیط به 40 تا 50 درجه سانتی گراد افزایش دهد.
  • به صورت نصب بر روی چهار پایه یا آویز قابل استفاده است و می تواند به انواع مختلف ترموستات تجهیز شود.
  • دارای بدنه استیل ضد زنگ با طول عمر بسیار زیاد است همچنین برد آن تمام اتوماتیک و ضد آب است.

راهنمای خرید انواع جت هیتر گازوئیلی

راهنمای خرید انواع جت هیتر گازوئیلی جت هیتر وسیله ای گرمایشی برای گرم کردن سالن ها و کارخانه ها می باشد بنابراین کیفیت آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این وسیله ساعت ها پشت سر هم و گاها بدون وقفه باید کار کند تا بتواند نقش خود در گرم کردن محیط را به خوبی انجام دهد.

برای خرید این محصول بهترین گزینه سفارش از شرکت تولید کننده آن است که به خریدار کمک می کند تا با حداقل قیمت ممکن این وسیله را درخواست کند. در خرید این وسیله باید به ظرفیت مورد نیاز از این دستگاه توجه شود تا بتواند عملکرد مناسبی در گرم کردن محیط داشته باشد همچنین دستگاه باد مجهز به ترموستات محیطی باشد تا بتواند دمای محیط را بهتر تنظیم نماید.

برای خرید این جت هیتر، خرید از واسطه ها مناسب نیست و باید سفارش به طور مستقیم از تولید کننده باشد زیرا این دستگاه ها دارای قیمت بالایی هستند به خصوص وقتی که سفارش به صورت عمده است باید سعی شود با حداقل قیمت خریداری گردد.

انواع مختلف جت هیتر گازوئیلی مانند جت هیتر سقفی یا جت هیتر گازوئیلی کوچک را می توان از همین وب سایت سفارش داد و دیگر نیازی به واسطه ها نمی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما