Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت عرضه جت هیتر برقی - برزین

شرکت عرضه جت هیتر برقی

شرکت های عرضه کننده انواع جت هیتر برقی، این کالا ها را در نمونه های تک فاز، سه فاز و… به مشتریان ارائه می دهند که امکان استفاده از آنها در موقعیت ها و محیط های مختلف وجود داشته باشد . جت هیتر برقی در راستای داشتن اندازه مناسب و کم حجم بودن مورد توجه بیشتر متقاضیان قرار می ‌گیرد.

شرکت عرضه جت هیتر برقی

کاهش احتمال آتش سوزی با جت هیتر

کاهش احتمال آتش سوزی با جت هیتر

جت هیتر به عنوان رایج ترین نوع سیستم گرمایشی در فرآیند احداث مرغداری های صنعتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این دستگاه ها دارای نمونه های مختلف هستند که هر کدام دارای فرایند هایی استفاده و قابلیت های نصب متنوعی نیز می باشند . نصب و راه اندازی انواع جت هیتر باید به نوعی انجام شود که احتمال آتش سوزی این دستگاه‌ ها در میحط به حداقل میزان لازم کاهش یابد.

در راستای نصب و راه اندازی این دستگاه‌ ها باید به یک سری نکات توجه کرد تا در نهایت کمترین احتمال آتش سوزی وجود داشته باشد. در ادامه مطلب به مهمترین نکات اشاره خواهیم کرد:

  • جت هیتر باید در فواصل مناسب از دیگر تجهیزات موجود در سالن های صنعتی نصب و راه اندازی شود.
  • در زمان نظافت و تمیز کردن محیط حتماً باید این دستگاه خاموش شود چرا که در فرایند تمیز کردن ممکن است آلاینده هایی وارد این دستگاه ‌ها شود که باعث آتش سوزی می گردد.
  • در زمان نصب جت هیتر باید حتماً دستگاه از هر طرف فاصله کافی با دور و اطراف خود داشته باشد. رعایت حداقل فاصله یک متری با دیوار در زمان نصب این دستگاه‌ ها الزامی است.
  • نباید در قسمت ورودی فنی این دستگاه مانعی وجود داشته باشد زیرا که اگر فن این دستگاه به خوبی فعالیت نکند، هوا به داخل مکش ندارد و احتمال انفجار محفظه وجود دارد.
  • در صورتی که تخصص کافی در زمینه نصب و راه اندازی این دستگاه ندارید، باید از نیروهای متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

چگونگی تهیه انواع جت هیتر برقی

چگونگی تهیه انواع جت هیتر برقی جت هیتر ایرانی دارای نمونه های مختلفی است که بیشتر تفاوت آنها از حیث نوع سوخت مصرفی می باشد. این محصولات از این نظر در چهار دسته اصلی تقسیم می شوند:

  1. جت هیتر برقی
  2. جت هیتر گازی
  3. جت دوگانه سوز
  4. جت هیتر گازوئیلی

هر یک از این محصولات در موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند. جت هیتر مارک دار تولید شده در برند های ایرانی را می‌توان از طریق روش ‌های مختلف تهیه کرد. در ادامه مطلب چگونگی روش های تهیه انواع جت هیتر برقی را معرفی خواهیم کرد:

  • مراجعه به کارخانه ‌های تولید کننده این دستگاه ‌ها
  • مراجعه به نمایندگی‌ های فروش این دستگاه ها در سراسر کشور
  • مراجعه به وب سایت های اینترنتی فعال در این زمینه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما