Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه انواع جت هیتر مرغداری - برزین

عرضه انواع جت هیتر مرغداری

از بروز ترین ابزارهای تولید کننده گرما در سالن های مرغداری جت هیتر است که استفاده از آن امروزه بسیار رایج می‌باشد. این وسیله که به جت هیتر صنعتی موشکی نیز معروف است در انواع مختلف تولید شده است.

عرضه انواع جت هیتر مرغداری توسط تولید کننده این محصول انجام می شود و کسانی که در زمینه فروش تجهیزات مرغداری و یا صادرات آن فعالیت دارند و یا برای واحد تولیدی خود به جت هیتر نیاز دارند می توانند در تماس با این تولید کننده آن را با پایین ترین نرخ ممکن خریداری کنند.

عرضه انواع جت هیتر مرغداری

آنچه که باید درباره جت هیتر مرغداری بدانید

آنچه که باید درباره جت هیتر مرغداری بدانید سیستم های گرمایشی قدیمی در سالن های مرغداری دارای عملکرد و بازده کمی هستند و مصرف سوخت بالایی دارند علاوه بر این باعث انتشار انواع گازهای ناسالم به سالن مرغداری و محیط ‌زیست بیرون می شوند.

در سال‌های اخیر جت هیتر مرغداری در 4 مدل مختلف از جمله برقی، گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز تولید شده اند که در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش عرضه می شوند. ساختار کلی این هیتر ها مشابه هم است و اصلی‌ترین تفاوت آنها در نوع سوخت مورد استفاده برای فعالیت آنها می باشد.

جت هیتر دوگانه سوز می تواند از سوختن گاز و گازوئیل گرما تولید کند و یکی از رایج ترین انواع این دستگاه ها می باشد که در سال ها بیشتر از آن استفاده می شود.

میزان بازدهی تولید گرما در این جت هیتر ها قابل توجه است و از مصرف سوخت بسیار پایینی برخوردارند. نوع دود کش دار این محصول نسبت به نوع بدون دودکش بازدهی کمتری دارند زیرا مقداری از گرما از طریق دودکش به بیرون از سالن انتقال می ‌یابد اما نوع دود کش دار این مزیت را بزرگ دارد که هیچ نوع آلاینده ای را به داخل سالن انتقال نمی‌دهد و همه آلاینده‌های گازی از طریق دودکش به بیرون منتقل می ‌شوند.

هیتر برقی کم مصرف انواع این محصول می باشد که با برق تک فاز کار می ‌کند و می ‌تواند به دلیل عدم استفاده از سوخت‌های فسیلی گزینه بسیار مناسبی برای گرم کردن سالن های مرغداری باشد.

توزیع کنندگان جت هیتر مرغداری

توزیع کنندگان جت هیتر مرغداری

توزیع کنندگان جت هیتر مرغداری جهت تامین نیاز صنعت طیور در داخل کشور اقدام به پخش و توزیع انواع جت هیتر در سراسر کشور نموده اند تا بتوانند نیاز صنعت مرغداری به جدیدترین سیستم های گرمایشی را به خوبی و با قیمت مناسب تامین کنند.

توزیع کنندگان برای معرفی هرچه بیشتر این محصول اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی نموده اند و در آن مشخصات انواع این محصول و قیمت روز هر یک آنها را در معرض دید خریداران قرار داده اند.

خریداران می توانند با مراجعه به این وب سایت و کسب اطلاعات کامل در مورد این محصول نسبت به ثبت سفارش از طریق همین سایت اقدام کنند تا پس از تایید نهایی، سفارشات توسط توزیع کنندگان در اسرع وقت به دست آنها برسد.

امکان ارتباط با این توزیع کنندگان از طریق تماس تلفنی نیز امکان پذیر می باشد و به این ترتیب در صورت نبود دسترسی به اینترنت می توان با استفاده از تلفن خرید این محصول را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما