Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 52 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه بهترین جت هیتر دوگانه سوز - برزین

عرضه بهترین جت هیتر دوگانه سوز

عرضه بهترین جت هیتر دوگانه سوز از طریق این شرکت بازرگانی فروش به کلیه نقاط کشور میسر گردیده است.عمده مصرف محصولات تولیدی شرکت در مرغداری ها و واحدهای صنعتی بزرگ جهت مصارف گرمایشی است که به دلیل رعایت کیفیت با استقبال بی نظیری مواجه می باشد.

عرضه بهترین جت هیتر دوگانه سوز

درباره انواع جت هیتر چه می دانید؟

درباره انواع جت هیتر چه می دانید؟ جت هیتر ها انواع مختلفی دارند مثل؛

  • جت هیتر کوچک
  • جت هیتر خانگی
  • جت هیتر برقی
  • جت هیتر گازی
  • جت هیتر تک فاز

جت هیتر ها دارای یک فن میباشند که با استفاده از یک موتور بسیار قدرت مند موتوژن تبریز هوای داغ را تا عمق مرغداری پرتاب می نمایند و باعث گرم شدن محیط میگردد.

جت هیتر به صورت اتوماتیک کار میکنند و فقط کافیست شما وارد دستگاه نمایید که چه دمایی مورد در سالن مورد نیاز است بقیه کارها بصورت خودکار انجام خواهد شد و دمای سالن روی درجه حرارت مورد نظر تنظیم خواهد شد.

جت هیتر ها دارای یک سال گارانتی کامل شامل تمام قطعات بوده و بعد از اتمام گارانتی نیز دارای ده سال خدمات پس از فروش است مزایای جت هیتر : کارایی بالا و قیمت مناسب سیستم شعله پخش کن و جرقه زن منحصر به فرد تنظیم خودکار سالن روی دمای دلخواه بدون نیاز به دخالت دست ابعاد کوچک و عدم نیاز به فضای بزرگ جهت نصب و راه اندازی نگهداری و سرویس بسیار آسان کاهش مصرف برق در حد قابل توجه

در مرغداریهایی که جت هیتر در سر سالن قرار دارد باید به ازای هر جت هیتر پنجره ای به میزان نیم متر مربع جهت تامین هوای مورد نیاز جت هیترها تعبیه شود .

در مرغداریهایی که از جت هیتر استفاده میکنند در روزهای ابتدایی پرورش باید هوای مورد نیاز جت هیترها را به هوای مورد نیاز جوجه ها اضافه کنیم .استفاده از جت هیتر در مکانهای دارای مواد اشتغالزا یا رطوبت زیاد و مواد شیمیایی خطرناک است .

جت هیتر ها در کجاها استفاده می شوند؟

جت هیتر ها در کجاها استفاده می شوند؟

استفاده از جت هیتر برای تامین گرمایش گلخانه بسیار متداول میباشد. مخصوصا نوع بدون دودکش جت هیتر که دارای راندمان حراراتی بسیار بالای است جهت استفاده در سالن های مرغداری و پرورش بلدرچین، کبک و بوقلمون مورد استفاده فراوان دارد. استفاده از جت هیتر یا همان بخاری موشکی باعث کاهش هزینه تامین و نگه داری سیستم گرمایشی شده و تاثیر مستقیم در کاهش مصرف سوخت و برق دارد. کل بدنه داخلی و بدنه خارجی و اجزای جت هیتر از استیل استنلس خالص و نسوز هستند که نه بر اثر رطوبت امکان زنگ زدن دارد و نه بر اثر حرارات امکان پوسیده و اکسید میشود.

با توجه به تهویه مداوم و مکرر سالن های مرغداری با استفاده از فن های بزرگ و فن های اگزاست 140*140 استفاده از جت هیتر بدودن دودکش دارای توجیح اقتصادی بسیار بالا بوده و میزان مصرف سوخت را کاهش میدهد. استفاده از جت هیتر در سالنهای بزرگ مستلزم وجود سیستم اعلام و اطفا حریق میباشد . در هنگام نصب جت هیتر در سوله ها حتما لوله کشی به نحوی انجام گیرد که شیر قطع کن گاز در دسترس تعبیه گردد .

شرکت بازرگانی جت هیتر دوگانه سوز

شرکت بازرگانی جت هیتر دوگانه سوز

این شرکت انواع محصولات تولیدی خود را به همراه دستاوردهای نوین و محصولات جدید در چندین نمایشگاه به معرض نمایش گذاشت که استقبال گسترده بازدیدکنندگان را درپی داشت.

ارتقاء کیفیت، اشتغالزایی، مشتری مداری و ارائه محصولات در سطح استانداردهای بین المللی و کاهش مصرف سوخت در سطح کلان جزو اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت بازرگانی جت هیتر می باشد .

این شرکت براساس تفاهم نامه با وزارتخانه های علوم،تعاون و صنعت ایجادشد که محصولات تولیدی ما در زمینه کاهش مصرف سوخت در کشور نقش بسزایی دارند.

عمده تولید شرکت دمنده های هوای گرم(جت هیتر) است که نوعی از بخاری های صنعتی کم مصرف و مدرن می باشد در این شرکت تولید می شود و دارای راندمان بالا و تکنولوژی جدید و بروز هستند.

مزیت محصولات تولیدی این شرکت نسبت به نمونه های مشابه در بازار قیمت مناسب کیفیت بالا صرفه جویی در مصرف انرژی فسیلی و برق است.

البته این محصول برند شناخته شده ای است و مشتریان خاص خود را دارد ولی برپایی نمایشگاه برای ما از این جهت حائزاهمیت است که علاوه بر مشتریان ثابت مشتریان جدیدی به مجموعه خود اضافه کنیم و در این نمایشگاه دستاوردهای جدید علمی وصنعتی خود را با دیگر همکاران جهت ارتقا صنعت کشور عزیزمان به اشتراک میگذاریم .

خدمات پس از فروش ما در سراسر کشور فعال است و نیروهایی در این زمینه مدام درحال خدمت رسانی می باشند که امیدواریم بتوانیم علاوه بر ارائه محصولاتی بی نظیر خدمات پس از فروش خوبی هم به مردم عزیز کشورمان ارائه دهیم.

محصولات تولیدی شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل به خارج از کشور نیز صادرمی شود گفت:درحال حاضر این محصولات به کشورهای ترکمنستان،ارمنستان،آذربایجان،کردستان عراق و افغانستان صادرمی شود که نشان دهنده کیفیت بالای آن است.

سفارش انواع جت هیتر دوگانه آر طریق این مجموعه بزرگ فروش هم اکنون برای تمامی مردم عزیز کشورمان در هر کجای سرزمین مان امکان پذیر شده است.مشتربان باکیفیت خواع و نکته سنج ما می توانند برحسب انتخاب نوع جت هیتر آن را سفارش دهند. این محصول بسیار ارزشمند است و می تواند سودآوری بالایی برای شما داشته باشد و راندمان را بالا ببرد.هم اکنون می توانید فقط با یک تماس آسان با کارشناسان ما ثبت سفارش کنید و این محصول را به سرعت درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت خرید جت هیتر دوگانه سوز

قیمت خرید جت هیتر دوگانه سوز

قیمت خرید جت هیتر دوگانه سوز توسط اتحادیه فروش کل این محصول با درنظرگرفتن سایر پارامترهای کیفیتی نظیر نوع راندمان، قدرت و توان دستگته، میزان تهویه گرمایشی، نوع بازدهی، قطعات بکار رفته، کیفیت مواد اولیه آن، نرخ روز، نوع خرید مستقیم یا غیر مستقیم تعیین می گردد. خرید این محصول از درب شرکت از کمترین قیمت ممکن برخوردار می باشد.

رویکرد مدیریتی این شرکت در قیمت این بوده همیشه سعی شده در کار قیمت تمام شده را کاهش دهند تا محصول تولیدی با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد که درواقع می توان گفت مدیریت قیمت مهم ترین مولفه ای بوده که نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته و خواهند داشت.

البته کاهش قیمت به معنای کاهش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت نیست بلکه در عین حفظ اصالت کالا قیمت ها را کاهش داده ایم که می توان گفت در بحث قیمت بی رقیب هستیم.

شرکت فروش جت هیتر بهترین و باکیفیت ترین و پرقدرت ترین راندمان این وسیله گرمایشی را در اختیار شما مشتریان عزیز در کلیه نقاط کشور قرار می دهد.استفاده از جت هیتر یا همان بخاری موشکی باعث کاهش هزینه تامین و نگه داری سیستم گرمایشی شده و تاثیر مستقیم در کاهش مصرف سوخت و برق دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما