Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه عمده جت هیتر مرغداری - برزین

عرضه عمده جت هیتر مرغداری

هیتر جز وسیله هایی است که از خود گرما تولید می‌ کند و انواع مختلفی دارد. یکی از مهمترین موارد استفاده از آنها در مرغداری است. این محصول  در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش تولید می شود.

عرضه جت هیتر مرغداری به صورت عمده برای مراکزی که مساحت وسیعی دارند، با قیمتی بسیار مناسب انجام می‌ شود و شما عزیزان به دلیل اینکه با تولید کننده محصول در ارتباط هستید، از کیفیت محصول مطمئن هستید.

عرضه عمده جت هیتر مرغداری

دلایل استفاده از جت هیتر در مرغداری

دلایل استفاده از جت هیتر در مرغداری شاید این سوال برای بسیاری از افرادی که در جهت پرورش دام و طیور فعالیت می‌کنند، پیش آید که آیا جت هیتر برای اماکنی همچون مرغداری مناسب است؟  پاسخ این سوال مثبت است.  در واقع کاربرد اصلی جت هیتر در مرغداری و سالن پرورش طیور است که در ادامه با دلایل استفاده از هیتر ها آشنا می شویم.

با توجه به اینکه سالن های مرغداری به اکسیژن بالایی نیاز دارند و همچنین به دلیل این‌ که آلودگی ‌های از فضولات پرندگان گازهایی مثل آمونیاک به وجود می‌آورد، بالا بودن غلظت آمونیاک و دی اکسید کربن می تواند عواقب زیادی به جا گذارد.
برای اینکه قدرت آمونیاک کاهش پیدا کند و اکسیژن مورد نیاز طیور تامین شود، از فن های تهویه و هیتر استفاده می شود. این سیستم‌های هیتر معمولاً همیشه روشن و فعال است. این جت هیتر ها مجهز به فن هستند که گرمای تولید شده را به عمق سالن پرت می کند و در واقع این کار باعث می شود که هوای داخل مرغداری به گردش درآید.

از دیگر مزایا و دلایل استفاده از هیتر می‌توان به بازدهی بالای آنها اشاره کرد.  تیترها مصرف سوخت پایینی دارند و نصب آنها بسیار آسان است و قابلیت تنظیم خودکار  دما را دارند. همچنین تعمیر و نگهداری آن یکی دیگر از مزایای این سیستم است که هزینه های گزاف را بر پی ندارد و احتمال وقوع خطراتی همچون آتش‌سوزی و برق‌گرفتگی پایین می آید.

فروش فوق‌العاده جت هیتر مرغداری دوگانه

فروش فوق‌العاده جت هیتر مرغداری دوگانه فروش جت هیتر ارزان مرغداری دوگانه به صورت فوق العاده باعث شده کسانی که در این زمینه فعالیت دارند، با قیمتی بسیار مناسب بتوانند این محصول را برای مرغداری  خود خریداری کنند و از مزایای استفاده محصول بهره مند گردد.
استفاده از هیترها به عنوان سیستم گرمایشی برای مرغداری ها گزینه کاملی است. مرکز ما با تجربه چندین ساله در امور تولید تجهیزات مرغداری و عرضه این محصولات همیشه سعی در ارتقاء کیفیت آنها داشته و توانسته به موفقیت‌های چشمگیری پیدا کند.

این هیتر ها با توجه به اینکه طبق استانداردهای جهانی و برند های معتبر، با بهره‌گیری از قطعات بسیار با کیفیت و با دوام تولید شده‌اند، دوام و عمر بالایی دارند.
اگر شما هم به سیستم گرمایشی برای سالن پرورش مرغداری خود نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از هیتر مرغداری دوگانه است. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت محصول و نحوه خرید آن می توانید با شماره تلفن های زیر ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر را با آگاهی بیشتر انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما