Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه مستقیم جت هیتر کم مصرف درجه یک - برزین

عرضه مستقیم جت هیتر کم مصرف درجه یک

در بسیاری از کارخانه‌های بزرگ مراکز صنعتی انبارهای متراژ بالا و همچنین کارگاه‌های تولیدی در فصول سرد سال که هوا سرد می باشد نیاز به یک وسیله گرمایشی کاملاً حس می شود به همین دلیل صاحبان کارخانه های بزرگ به فکر یک وسیله کم مصرف و مقرون به صرفه افتاده اند. از این رو ما اقدام به عرضه مستقیم جت هیتر کم مصرف درجه یک به منظور استفاده در انواع مختلف کارخانجات و گارگاه های با متراژ متفاوت و سقف های با ازتفاع مختلف نموده ایم.

عرضه مستقیم جت هیتر کم مصرف درجه یک

آیا استفاده از جت هیتر به صرفه است؟

آیا استفاده از جت هیتر به صرفه است؟ بهترین و به صرفه ترین وسیله برای گرم کردن کارگاههای بزرگ که سقف های بلند دارند جدی تر می باشد زیرا هم قیمت خرید آن مقرون به صرفه می باشد و هم مصرف انرژی آن در حد تعادل و بسیار پایین تر از انواع وسایل گرمایشی دیگر می باشد.

این محصول در انواع متفاوت که از لحاظ مصرف سوخت کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند تولید می شود. هر کدام از این انواع مختلف جت هیتر دارای مصرف بسیار متعادل و کم انرژی می باشند به عنوان مثال نوع گاز سوز این محصول بسیار کمتر از انواع بخاری های بزرگ گاز مصرف می کند.

انواع مختلف دیگر این محصول نیز تولید شده‌اند که در نوع برق و همچنین سوخته سنتی همچون گازوئیل می باشند نیز از لحاظ مصرف سوخت بسیار تنها نوع برخی از این محصول کمی مصرف بالایی دارد که برای بسیاری از کارخانجات بزرگ و همچنین کارگاه‌های پیشرفته مناسب نمی باشد و برای گرم کردن متراژهای بالا نیاز به مصرف بسیار زیادی برق دارد اما انواع مختلف دیگران که شامل سوخت های گاز شهری، گاز مایع و گازوئیل می باشند و دارای مصرف انرژی بسیار متعادل و عالی هستند.

البته لازم به ذکر است که جت هیتر دوگانه سوز نیز در بازار فروش موجود می باشد این محصول هم با گاز کار میکند و هم با برق هنگامی که گاز در دسترس باشد می توانید از این جدید بهترین بهره را ببرید و اگر در مکانی هستید که دیگر دسترسی به گاز ندارید می توانید به صورت موقت از برق نیز استفاده کنید.

راندمان جت هیتر بسیار بالا است

راندمان جت هیتر بسیار بالا است در واقع اگر که شما یک جت هیتر گازی را به همراه یک بخاری بزرگ با ظرفیت بالا در کنار یکدیگر قرار دهید خواهید دید که گرمای تولید شده به وسیله جدید بسیار بیشتر از گرمای بخاری می‌باشد به این حالت راندمان بالای محصول گفته می‌شود در واقع این محصول با مصرف همان مقدار انرژی مقدار بسیار بیشتری گرما تولید می کند.

انواع مختلف این محصول در سایز بندی های متنوع تولید می شوند هر چقدر که سایز و اندازه آن بزرگتر و بیشتر باشد گرمای تولید شده نیز بیشتر خواهد بود و به همین جهت مراکز کارگاهی بسیار بزرگ اقدام به خرید این نوع بزرگ و سایزهای بزرگ این محصول هم بوده‌اند و در بسیاری از این کارخانجات چند نوع و چند عدد از آن را با هم خریداری می‌کنند.

فضایی بسیار بزرگ انواع مختلف انبار ها و کارگاه های تولیدی و همچنین کارخانجات متعدد به وسیله چند عدد تیتر بزرگ به خوبی پوشش داده شده و گرمای آنها تا حد نرمال و قابل قبولی تامین می شود در بسیاری از مراکز تولیدی از این محصول برای خشک کردن کالاهای تولید شده خود نیز استفاده می کند که بسیار عالی تر و بهتر از انواع فن های دمنده عمل می کند.

جت هیتر از لحاظ داشتن دودکش نیز به دو نوع تقسیم می شود برخی از آنها از نوع جت هیتر دودکش دار هستند و برخی دیگر فاقد دودکش می باشد مسلماً نوع دودکش دار آنها گرمای زیادی را به خارج از سوله و انبار هدایت می کنند اما نوع بدون‌دودکش این محصول تمامی گرما را به داخل انبار انتقال می دهد در مورد اینکه این محصول دودکش داشته باشد یا نه باید حتماً به بروشور و جعبه راهنمای آن مراجعه کنید زیرا در صورتی که از جت هیتر گازی بدون دودکش استفاده کنید احتمال گاز گرفتگی و مسمومیت‌های بالا وجود خواهد داشت.

قیمت خرید جت هیتر کم مصرف

قیمت خرید جت هیتر کم مصرف قیمت خرید جت هیتر کوچک کم مصرف نسبت به انواع مختلف جت هیتر های بزرگ که مخصوص کارخانجات با متراژ بالا ها و سقف های مرتفع می باشند متفاوت می باشد در واقع قیمت این محصول به فاکتورهای متعدد و مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به نوع و سایز آن، نوع سوخت آن و همچنین برند تولیدکننده آن اشاره نمود.

قیمت خرید انواع مختلف تجهیزات صنعتی به خصوص جت هیتر درب کارخانه بسیار متناسب تر از بازار خواهد بود اما بسیاری از افراد توانایی مراجعه به کارخانجات تولید این محصول را نداشته و آن را از بازار فروش تهیه می نماید. ما در اینجا امکان خرید مشتری از درب کارخانه به صورت مستقیم را فراهم آورده ایم تا بتوانند از طریق این وب سایت به صورت مستقیم با تولید کننده ارتباط برقرار نموده و خرید خود را با قیمت کاملا متناسب انجام بدهد.

همچنین مشتری می تواند جهت استعلام قیمت انواع متفاوت جت هیتر خانگی و جدید صنعتی که در سایز بندی های متفاوت موجود می باشند و با سوخت های متنوع کار می کنند از طریق لینک‌های ارتباطی با کارشناسان فروش در تماس بوده و قیمت این محصول را جویا شود همانطور که گفتیم قیمت این محصولات متفاوت بوده و بستگی به عوامل ذکر شده دارد بنابراین انتظار نداشته باشید که قیمت پیشنهادی برای یک محصول به محصولات دیگر نیز اعمال شود.

شرکت صادراتی انواع جت هیتر کم مصرف

شرکت صادراتی انواع جت هیتر کم مصرف کارخانجات تولید انواع مختلف جت هیتر های کم مصرف ایرانی محصول را در سایز بندی های متفاوت و در درجات کیفی بسیار عالی تولید نموده اند جنس بدنه خارجی این محصول و همچنین جنس قطعات داخلی آن از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه تشکیل شده اند کارایی و دوام و طول عمر این محصول نیز به حد قابل توجه و چشمگیر بالا بوده و در بازار رقابت گوی رقابت را از تمامی رقبای خارجی خو ربوده است.

انواع مختلف سایز بزرگ جدید هیتر ها در هر نوع سوخت و مصرف که داشته باشند در روی چهارپایه های بزرگ به صورت کاملاً ثابت جای می گیرند در واقع حمل و نقل این محصولات تقریباً غیرممکن و بسیار سخت می باشد اما انواع مختلف کوچک این محصول را که با نام تجاری هیترهای خانگی نیز شناخته می شوند می توان به آسانی و به سهولت حمل و نقل نموده و به مکانهای مختلف برد. تمامی این محصولات به صورت مستقیم از تولید مصرف برای شما مشتریان عزیز عرضه شده اند تا بتوانند خرید خود را به آسانی انجام بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما