Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه کننده جت هیتر خانگی - برزین

عرضه کننده جت هیتر خانگی

عرضه کننده جت هیتر خانگی همواره تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت می کند. جت هیتر خانگی یکی از بهترین ابزار ها برای استفاده در اتاق، ساکن و مراکز اداری و دولتی می باشد. این محصول دارای بدنه استیل و گالوانیزه می باشد و سوخت مورد استفاده آن گاز می باشد. برای خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

عرضه کننده جت هیتر خانگی

جت هیتر گازی چه مشخصاتی دارد؟

جت هیتر گازی چه مشخصاتی دارد؟ جت هیتر گازی یکی از پر کاربرد ترین نوع تجهیزات گرمایشی صنعتی می باشد و گاز سوز است و استفاده از آن ها باعث صرفه جویی در مصرف برق می گردد. این مدل از جت هیتر گازی دمای محیط را تا 50 درجه ی سانتی گراد بالا می برد و کارایی بسیار خوبی دارد.

جت هیتر گازی با گاز کار می کند و میزان سوخت مصرفی در هر ساعت 6 متر مکعب با توان حرارتی 50 هزار کیلو کالری می باشد. این دستگات در فضا های مانند مرغدای ها، سوله های صنعتی و کارگاه های ساختمانی قابل استفاده می باشد. تجهیز دستگاه به ترموستات محیطی تنظیم گرمای محیط را با توجخ به نیاز مشتری فراهم می کند.

الکتروفن دستگاه هدایت هوای گرم را تا فاصله 10 متری میسر می سازد و گرما را به صورت یکنواخت توزیع می کند. در صورت عدم نیتر به گرمایش می توان از فن به تنهایی استفاده نمود که برای تهویه محیط به کار می رود. حجم هوا دهی دستگاه حدود 2300 متر مکعب در ساعت می باشد که قابلیت گرمایش فضا به ابعاد 500-2000 متر مکعب را دارد. برخی دیگر از خواص آن عبارتنداز:

  • راندمان حرارتی بسیار بالا
  • قدرت الکتروموتور 240W
  • دارای برد الکترونیک تمام اتوماتیک
  • کنترل و نظارت بر شعله با یونیزاسیون توان حرارتی 50 کیلو کالری در ساعت
  • فضای قابل گرمایش 2000-500 مترمکعب پانچکاری شده توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک
  • امکان نصب در داخل سالن و کارکرد در آلوده ترین شرایط
  • قابلیت نصب ترموستات محیطی برای کاهش مصرف انرژی

تولید کننده جت هیتر خانگی

تولید کننده جت هیتر خانگی تولید جت هیتر خانگی توسط واحد های تولید کننده فعال در سراسر ایران انجام می گیرد. این محصول با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روز دنیا تولید می شود و توانسته جایگاه خوبی در سطح بازار جهانی به دست آورد. هر چند در کنار جت هیتر های ایرانی، می توان انواعی از نمونه های خارجی را نیز دید. در هر حال انتخاب هر یک از این دستگاه، بستگی به نوع نیاز و سلیقه مشتریان خواهد داشت.

برای این که خریداران بتوانند از راهنمای خرید جت هیتر خانگی بهره مند شده تا در نهایت انتخاب بهتری از آن را به انجام رسانده و این دستگاه ها را با کیفیت بالا مورد تهیه قرار دهند، مشاورین فروش فعال در مراکز فروش بزرگ و مطمئن، نظیر مرکز فوق، به خریداران کمک خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما