Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه کنندگان جت هیتر دوگانه سوز - برزین

عرضه کنندگان جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر دوگانه سوز، یکی از نمونه های پرفروش جت هیتر در بازار می باشد. عرضه کنندگان جت هیتر دوگانه سوز، امروزه با عرضه مدلهای عالی و کاربردی از این کالا، توانسته اند بخشی از نیاز جامعه را برطرف نمایند. این عرضه کنندگان معمولاً محصولاتی را برای توزیع انتخاب می کنند که اطمینان از کیفیت و کارایی آن وجود دارد؛ این باعث شده تا نظر بسیاری از مشتریان به خرید جلب شده و برخی از آنها به خرید مجدد ترغیب شوند.

عرضه کنندگان جت هیتر دوگانه سوز

مشخصات فنی جت هیتر دوگانه سوز

مشخصات فنی جت هیتر دوگانه سوز جت هیتر، مدلی از سیستم های گرمایشی بوده که استفاده از آن در کارگاه ها، مرغداری، گلخانه و غیره بسیار کاربرد دارد. اگر می خواهید اطلاعات دقیقتری را پیرامون انواع جت هیتر کسب کنید، باید بگوییم که این محصولات که به انواع جت هیتر گازی، برقی، گازوئیلی و دوگانه سوز تقسیم شده اند، طراحی ای دارند که براساس آن، سوخت درون کوره می سوزد و گرما ایجاد می شود. این حرارت از طریق فن به بیرون منتقل می شود

جت هیتر دوگانه سوز امکان سوخت همزمان گاز و گازوئیل را دارا بوده و این موضوع یک امتیاز بسیار عالی برای آن خواهد بود. برای مثال در شرایطی که دسترسی به گاز امکانپذیر نباشد، می توان بخش گازوئیلی آن را راه انداخت.

اما در خصوص مشخصات فنی جت هیتر دوگانه سوز چه می دانید:

  • بدنه دستگاه از جنس استیل بوده و جنس کوره استیل نسوز می باشد.
  • با توجه به اینکه توان حرارتی این جت هیتر به 100000 کیلوکالری بر ساعت می رسد، می توان گفت که استفاده از آن برای فضاهای بزرگ و وسیع کارایی دارد.
  • این جت هیتر گرما را تا فاصله 20 متری به خوبی هدایت نموده و امکان رساندن دمای محیط به 40 تا 50 درجه را فراهم خواهد کرد.
  • میزان هوادهی در دستگاه جت هیتر دوگانه سوز، به 7000 متر مکعب در ساعت می رسد.
  • این دستگاه را می توان به صورت آویز و یا نصب روی میز مورد استفاده قرار داد.
  • قابلیت نصب ترموستات محیطی بر روی آن وجود دارد.

روش های تهیه جت هیتر دوگانه سوز

روش های تهیه  جت هیتر دوگانه سوز با توجه به اینکه انواع جت هیتر از جمله جت هیتر سالنی، ویژگی های مثبت فراوانی داشته و استفاده از آنها در محیط های بزرگ مناسب ارزیابی شده، شاید این پرسش برای شما هم به وجود آمده باشد که روشهای تهیه جت هیتر دوگانه سوز چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که امروزه روند خرید و فروش این محصول بسیار آسان شده و این به دلیل استفاده از شیوه آنلاین از جانب برخی از فروشندگان جت هیتر می باشد.
با این روش دیگر تفاوتی ندارد که شما در کدام شهر یا استان بوده و بخواهید انواع جت هیتر کم مصرف را به دست آورید، چرا که در هر صورت می توانید به واحدهای فروش اینترنتی مراجعه کرده و سفارش خود را در آن به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما