Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 27 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشنده انواع جت هیتر تک فاز - برزین

فروشنده انواع جت هیتر تک فاز

جت هیتر تک فاز یکی از مدرن ترین تجهیزات و سیستم های گرمایشی است که جهت تامین گرما مورد استفاده قرار می گیرد و از برق، گازوئیل و گاز تغذیه می کند. در حال حاضر فروشنده انواع جت هیتر تک فاز این کالا را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و در صورت سفارش به جای جای ایران ارسال می نماید.

فروشنده انواع جت هیتر تک فاز

تفاوت جت هتر برقی با گازی

تفاوت جت هتر برقی با گازی همانطور که در ابتدای بحث اشاره کردیم جت هیتر یکی از انواع سیستم های گرمایشی است و شکلی شبیه موشک دارد. این دستگاه با تولید هوای گرم سبب افزایش دما و گرم شدن محیط می گردد و بیشتر در مکان هایی مانند سالن های ورزشی، گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های پرورش قارچ، دفاتر کاری، ادارات و یا به طور کلی مکان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.
جت هیترها به سه نوع برقی، گازی و گازوئیلی تقسیم می شوند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بیان تفاوت جت هیتر برقی با گازی بپردازیم.

جت هیترهای برقی همان طور که از نام آن ها پیداست جهت تبدیل انرژی سوختی به گرمایی از نیروی برق استفاده می کنند. به همین دلیل هیچ نوع آلاینده ای در حین گرم کردن ایجاد نمی کنند. در صورتی که هیترهای گازی آلاینده ای به نام مونوکسید کربن تولید می کنند که این امر می تواند منجر به مسمومیت در انسان ها و یا حیوانات گردد.
در واقع در نوع برقی این دستگاه ایرادات و مشکلات ناشی از سوخت آلاینده ها برطرف شده است.

هیترهای برقی معمولا جهت تولید گرما میزان زیادی برق مصرف می کنند، در صورتی که جت هیترهای گازی بدون برق کار می کنند و می توانند کاهش چشمگیری در مصرف برق داشته باشند.
هیتر برقی نسبت به هیتر گازی مدرن تر و جدیدتر است و با به کارگیری تکنولوژی روز ساخته شده است. بهتر است که از جت هیترهای برقی زمان استفاده شود که میزان مصرف برق در آن مکان به صرفه باشد.
جت هیترهای برقی پس از وصل شدن به برق ابتدا گرما را به المنت دستگاه منتقل می کنند و سپس توسط فن به بیرون هدایت شده و سبب گرم شدن محوطه می شوند در صورتی که گرما در جت هیترهای گازی به صورت مستقیم منتقل شده و سبب گرم شدن و افزایش دما می گردد.

تولید کنندگان جت هیتر تک فاز

تولید کنندگان جت هیتر تک فاز تولیدکنندگان جت هیتر تک فاز با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه اقدام به ساخت دستگاه های مدرن و جدید گرمایشی نموده اند و آن ها را در سطح وسیع به صورت مستقیم و کاملا بی واسطه به سراسر کشور عرضه می کنند.
تمامی این دستگاه ها با گارانتی و ضمانت نامه به مشتریان تحویل داده می شوند و شامل خدمات پس از فروش مانند تعمیر و تعویض در صورت وجود هر مشکلی می باشند.

اگر شما یکی از خریداران جت هیتر تک فاز هستید می توانید جهت اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی های فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما