Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 27 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشگاه جت هیتر گازی مرغداری - برزین

فروشگاه جت هیتر گازی مرغداری

جت هیتر مرغداری دارای سیستم ضد حریق با تکنولوژی بالاست که با این سیستم ضد آتش باعث امنیت محیطی که در آن به کار می رود و امنیت خود دستگاه می شود. جت هیتر ها دارای بدنه گالوانیزه و یا استیل هستند که بسته به مصرف شما دارای سوخت های گازوئیلی، گازی و یا حتی دوگانه سوز می باشند.

فروشگاه جت هیتر گازی مرغداری

جت هیتر مرغداری چیست؟

جت هیتر مرغداری چیست؟دونوع جت هیتر موجود است که می توان به جت هیتر با دودکش و جت هیتر بدون دودکش اشاره کرد. مرغداری ها به دلیل اینکه از تهویه مناسبی برخوردار هستند نوع بدون دودکش آن در مرغداری ها استفاده می شود.

این دستگاه برای تنظیم دما ترموستاتی دارد و به دلیل اینکه ضد حریق می باشد در صورت شعله ور شدن کمتر از 14 ثانیه آتش را مهار می کند. به دلیل دوجداره بودن دستگاه داغ نمی شود و یا تغییر رنگ پیدا نمی کند.

موتور این دستگاه الکتروژن یا موتوژن هستند که بدنه هر دو آن ها آلومینیومی است و در تماس با رطوبت زنگ نخواهد زد. هر دو این موتور ها کیفیت و ماندگاری بالایی دارند.

جت هیتر گازی مرغداری به دلیل اینکه سوخت مورد استفاده آن گاز می باشد اگر در مسیر ورود گاز انفجار رخ دهد موجب خسارت بسیاری می شود. به همین دلیل با استفاده از شیر برقی از این خسارت جلوگیری می شود.

در نوع گازوئیلی این دستگاه، با استفده از پمپ گازوئیل، سوخت به سمت مشعل هدایت می شود.

یکی از ایراداتی که هیتر های گازی یا گازوئیلی دارند مکن است گازهای مضر مانند مونوکسید یا دی اکسید کربن تولید کنند که برای مرغداری ها مضر است.

جت هیتر برقی مرغداری به نام بخاری موشکی نیز شناخته می شود و می توان گفت در دسترس ترین نوع برای همه مکان هاست. زیرا گاهی باید برای گاز کشی مجوز گرفت و زمان زیادی لازم است ولی برق در همه جا در دسترس است.

این دستگاه را می توان بر روی پایه و یا از سقف آویزان کرد. که برای مرغداری ها برای جلوگیری از برخورد طیور با دستگاه و افزایش محدوده نگداری مرغ ها و جوجه ها بهتر است از سقف آویزان شود.

قیمت نهایی جت هیتر برقی مرغداری

قیمت نهایی جت هیتر برقی مرغداریمهم ترین نکته برای خرید این دستگاه ها داشتن گارانتی پس از فروش است که اگر دستگاه خراب شد مصرف کننده با خیال راحت بتواند قطعات مورد نیاز را از نمایندگی تامین کند.

برای انتخابی درست پیشنهاد می شود با کارشناسان در این امر مشاوره بکنید تا بتوانید با توجه به بودجه و فضای سالن انتخابی مناسب داشته باشید و از تمامی اطلاعات و ویژگی های دستگاهی که میخواهید خریداری کنید مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما