Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 41 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش استثنایی جت هیتر کم مصرف - برزین

فروش استثنایی جت هیتر کم مصرف

به طور کلی از جت هیتر ها برای گرم کردن مکان های صنعتی، کارخانجات ها و سوله ها استفاده میشودکه نوع جت هیتر کم مصرف یکی از بهترین و پر مصرف ترین و پر مخاطب ترین جت هیتر ها میباشد.

جت هیترها در انواع مختلفی ساخته و تولید میشود مانند: هیترهای دودکش دار و… که در ابعاد و اندازه متفاوت ساخته میشود،و منبع سوخت حرارتی آنها میتواند گازی،گازوئیلی یا غیر گازوئیلی باشد.

جت هیترها موشکی شکل هستند و ساختار آن به نوعی است که گرما را به صورت مستقیم خارج میکند.

فروش استثنایی جت هیتر کم مصرف

انواع جت هیتر از نظر نوع سوخت

انواع جت هیتر از نظر نوع سوخت همانطور که گفته شد از جت هیترها برای گرم کردن سالن های صنعتی استفاده میشود.

جت هیتر ها از نظر نوع سوخت دسته بندی میشوند که به شرح زیر میباشد:

  • جت هیتر برقی
  • جت هیتر گازی
  • جت هیتر نفتی
  • جت هیتر گاز مایع
  • جت هیتر دوگانه سوز

از جت هیتر دودکش دار در محیط هایی که بسته هستند و تهویه مناسبی ندارند استفاده میشود.جت هیترهای دودکش دار هنگام سوختن گازی تولید میکند که آن گاز تولید شده هنگام سوختن را به بیرون هدایت میکند و جت هیتر های دودکش دار برای مکان های بسته بسیار پرکاربرد هستند.

جت هیتر دوگانه سوز این نوع از جت هیترها را هم میشود با گاز شهری و هم با گازوئیل استفاده کرد و میتوانند گرما را تشکیل دهند و به بیرون هدایت کنند این نوع از جت هیترها از قیمت بسیار بالایی برخوردارند که به دو نوع اگزوز دار و غیر اگزوز دار تولید میشوند.

جت هیتر های برقی یکی دیگر از انواع جت هیترها می باشد، ساختار جت هیتر برقی همانند سایر جت هیترها میباشد اما تفاوتی که در این نوع دستگاه ها وجود دارد این است که گرما از طریق المنت حرارتی ایجاد میشود. جت هیتر برقی نیازی به دودکشی ندارد زیرا این نوع هیترها گرمای بسیار پاک و بدون آلودگی ایجاد میکنند.

از جت هیتر گاز مایع بیشتر در سقف مکان های صنعتی و سوله ها و سقف های کاذب و مکان هایی استفاده میشود که به گرمای موقتی نیاز دارند. این نوع جت هیترها به سادگی جابه جا میشوند و برای تأمین سوخت مصرفی آنها می توان از کپسول های گاز مایع استفاده کرد. در استفاده از جت هیتر گاز مایع باید بسیار زیاد احتیاط نمود و تمامی اتصالات آن باید به درستی بررسی شوند.

نصب جت هیتر به صورت سقفی

نصب جت هیتر به صورت سقفی نوع دیگر جت هیترها به صورت سقفی میباشد این نوع جت هیترها را با وصل کردن زنجیر به قلاب های موجود در هیتر میتوان دستگاه را از سقف مورد نظر آویزان نمود. نصب سقفی هیتر در سوله ها و مرغداری فضای زیادی را اشغال نمیکند و هیچ محدودیت خاصی در خطوط مرغداری به وجود نمی آورد.

هنگام نصب جت هیتر به صورت سقفی باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. در زمان نصب جت هیتر به صورت آویز نباید سطح منبع سوخت پایین تر از پمپ دستگاه باشد.
  2. در زمان نصب جت هیتر باید به نکاتی مخصوصی توجه کرد اول اینکه دستگاه باید از هر طرف فاصله کافی با دیوارهای اطراف را داشته باشد.
  3. باید حداقل یک متر فاصله با دیوار در زمان نصب جت هیتر رعایت شود.
  4. در جت هیترهای بدون دودکش، اکسیژن مورد نیاز از طریق فن دستگاه تأمین میشود.

به همین دلیل فن دستگاه باید بتواند هوای تازه و اکسیژن را به مجموعه ی سوخت رسانی ارسال کند.در غیر اینصورت سوخت مصرفی دستگاه به صورت ناقص میسوزد که نتیجه آن ورود آلاینده های خطرناک و حرارت رسانی پایین خواهد بود. هیچ نوع مانعی نباید در قسمت ورودی فن باشد.

در نصب کردن جت هیتر های سقفی باید به مخزن آن توجه ویژه ای کرد برای اینکه قسمت سطح مخزن باید بالاتر از سطح پمپ دستگاه باشد تا سوخت رسانی به راحتی انجام شود و دستگاه دچار مشکل نشود.اگر سوخت رسانی به صورت درست و اصولی انجام نشود باعث خرابی دستگاه خواهد شد اتصالات به کار رفته برای سوخت رسانی دستگاه باید استاندارد و از نوع مرغوب باشند. همچنین اگر جت هیتر مورد استفاده بدون فیلتر است، حتما از یک فیلتر مناسب در مسیر سوخت رسانی دستگاه استفاده نمایید.

محل عرضه انواع جت هیتر کم مصرف

محل عرضه انواع جت هیتر کم مصرف مرکز عرضه جت هیتر کم مصرف، این نوع جت هیتر را با ابعاد و اندازه و شکل های گوناگون و مختلفی را به بازار عرضه کرده است که هر کدام از آنها در بخش مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه تجهیزات جت هیتر لازم است که به مصرف انرژی و نوع سوخت محصول توجه خاصی کرد تا بشود محصولات را با کیفیت بالا و درجه یک تولید کرد که هزینه هایی که بابت مصرف سوخت این دستگاه ها پرداخت میشود را نیز کاهش دهید.

جت هیتر خانگی یک نوع بخاری و وسیله گرمایشی برای صنعت، خانه، اداره جات و سوله ها میباشد که کاربرد بسیار زیادی دارد. هیتر یک بخاری است که به دلیل نصب راحت و آسانی که دارا میباشد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. همچنین به خاطر راندمان بالا حرارت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه است. معمولاً با سوخت های متفاوت کار میکند که به ابعاد آن بستگی دارد.

عرضه جت هیتر کوچک این نوع از جت هیترها به دلیل اینکه در ابعاد کوچکتر و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تولید میشود متقاضیان زیادی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور دارد بخاطر همین این دستگاه به صورت عمده نیز برای مشتریان عرضه میشود استفاده از این دستگاه مزایای بسیار زیاد و خوبی دارد.

توزیع کنندگان انواع جت هیتر کم مصرف

توزیع کنندگان انواع جت هیتر کم مصرف توزیع کنندگان جت هیتر کم مصرف با کیفیت ترین و مناسب ترین دستگاه ها را برای ارسال به کشورهای دیگر تولید و انتخاب میکنند که تمامی قسمت های آن در کشورمان تولید میشود،شرکت ما صادرات این مدل تجهیزات را با کیفیت درجه یک و طول عمر بسیار بالایی تولید میکنند و به دست متقاضیان خود میرساند.

پس از تهیه جت هیتر، نصب آن ها را به دست افراد متخصص این کار بسپارید تا دستگاه را به روش کاملا اصولی نصب کرده و احتمال خطر را کاهش یابد. دستگاه هایی که به برق یا گاز شهری متصل میشوند به نسبت سایر آنها حساسیت خیلی بیشتری داشته که در هنگام نصب باید موارد ایمنی حتما رعایت شود.

توزیع کنندگان این کالا را در بسته بندی های بسیار متنوع تولید می کنند و در ابعاد و اندازه های متنوعی توزیع میکنند تا نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ دهند؛ این محصول از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار است و در عین حال قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه را به خود اختصاص می‌ دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما