Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 42 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش استثنایی جت هیتر گازوئیلی - برزین

فروش استثنایی جت هیتر گازوئیلی

جت هیتر گازوئیلی یک دستگاه کاملا پیشرفته بوده که برای تولید گرما و حرارت مورد نیاز در گلخانه و مرغداری و حتی دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم دارای سایز و مدل های مختلف بوده که هر کدام امکانات و مصارف مختص به خود را دارند. وزن سبک باعث شده تا حمل و نقل این لوازم راحت تر باشد.‌ توزیع مستقیم جت هیتر صنعتی در اقصی نقاط کشور باعث شده تا به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.

فروش استثنایی جت هیتر گازوئیلی

جت هیتر موشکی چه کاربردی دارد؟

جت هیتر موشکی چه کاربردی دارد؟ جت هیتر گازوئیلی دارای مزیت های قابل توجهی بوده که بهترین امتیاز برای آن به شمار می رود و باعث شده تا فروش خوبی هم در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.‌ در زیر به این مزیت های مهم اشاره می کنیم:

  • اول اینکه سوخت این دستگاه صنعتی گازوئیل بوده و بسیار هم کم مصرف است که می تواند برای مدت طولانی بهترین عملکرد را بدون افت کیفیت داشته باشد.
  • وجود چرخ های کوچک زیر این دستگاه باعث شده تا حمل و نقل راحتی داشته باشد و بتواند با المنت هایی که دارد در هر محیطی گرمای زیادی تولید کند.
  • این جت هیتر از بدنه ای فلزی و ضد زنگ تشکیل شده که در مقابل رطوبت و حرارت و فشار مقاومت اسا و دچار پوسیدگی و خوردگی و شکستگی نمی شود.‌
  • امکانات تعبیه شده روی این دستگاه همگی قابل تنظیم هستند و شما می توانید به راحتی سرعت و قدرت سیستم را کنترل کنید.
  • مهمترین مزیت تولید گرمای زیاد است که محیطی ایمن را خلق می کند.

مشخصات انواع جت هیتر موشکی گازی

مشخصات انواع جت هیتر موشکی گازی هیترهای گازوئیلی انواع و مدل های متنوعی دارد که از کاربردی ترین آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. هیتر گازوئیلی زمینی
  2. جت هیترهای کارگاهی
  3. هیترهای تابشی

هر یک از این سه مدل ذکر شده نحوه عملکرد تقریبا مشابهی دارند اما در بعضی موارد نیز تفاوت هایی بین آن ها دیده می شود. مهم ترین تفاوت بین مدل های گفته شده در نحوه استفاده و میزان مصرف گازوئیل می باشد. هیترهای تابشی به دلیل استفاده از نور خورشید گازوئیل کمتری مصرف خواهند کرد.

در حالی که استفاده از هیترهای زمینی از مدل های دیگر راحت تر می باشد.

جت هیتر سقفی ویژگی های مختلفی دارند که از این خصوصیات می توانیم موارد زیر را نام ببریم: کارایی بالا صرفه اقتصادی حمل و نقل راحت استفاده طولانی مدت بدنه آلومینیومی

همه این خصوصیات باعث شده تا میزان فروش این محصول در بازار بسیار زیاد باشد. یکی از راه های فروش جت هیتر موشکی گازی، به صورت مستقیم می باشد. در این روش افراد می توانند جت هیتر زاگرس و جت هیتر کوچک و بزرگ را بدون واسطه از شرکت سازنده خریداری کنند.

جت هیتر ها به دو صورت دوکش دار و بدون دوکش تولید می شوند جت هیتر بدون دوکش قادر است بدون کمترین اتلاف انرژی تمام سوخت را تبدیل به گرما کند که این باعث انتشار گازهای سمی حاصل از احتراق می شود به همین دلیل برای استفاده از این نوع جت هیتر توصیه می شود در مکانی استفاده گردد که سیستم تهویه مناسب وجود داشته باشد تا باعث از بین رفتن گیاهان، پرندگان و خفگی انسان نشود در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که در سالن پرورش گیاه و گلخانه به هیچ عنوان نباید از جت هیتر بدون اگزوز استفاده شود.

در سالن های پرورش طیور و مرغداری ها چون هواکش و سیستم تهویه وجود دارد می توانید از جت هیتر بدون دودکش استفاده کنید جت هیتر دودکش دار باعث می شود تمام گازهای ناشی از احتراق از طریق دودکش به بیرون بروند و گرمایی که در محیط ایجاد می شود خالی از هر نوع آلودگی باشد در این مدل جت هیتر ممکن است بخشی از گرمای تولید شده همراه گازهای ناشی از سوختن از جت هیتر خارج شود به همین دلیل برای محیط های بزرگ استفاده از آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد و همین باعث شده بین 60 تا 70 درصد راندمان تولید گرما توسط جت هیتر دودکش دار تخمین زده شود.

تولیدکنندگان بهترین انواع جت هیتر گازوئیلی

تولیدکنندگان بهترین انواع جت هیتر گازوئیلی ممکن است برای شما هم این سوال پیش آید که جت هیتر کارخانه چیست؟ هیتر یک وسیله گرمایشی است که در مراکز تولید کننده و پرورش دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در بازار به دو صورت برقی و گازوئیلی وجود دارد. جت هیتر گازوئیلی از طریق گازوئیل تولید گرما را انجام می دهد.

گازوئیل وارد شده به این دستگاه موجب گرم شدن المنت ها می شود و و بر اثر گرم شده آن، فن هایی که در این دستگاه وجود دارند شروع به چرخیدن می کنند. این فن ها، گرمای تولید شده را به طور مستقیم و منظم در محیط پخش می کنند.

جت هیتر انواع و مدل های مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جت هیتر گاز مایع
  2. وسایل گرمایشی برقی
  3. دستگاه های گرمایشی موشکی
  4. جت هیترهای گازوئیلی

همه این مدل ها در بازار از طریق شرکت های پخش کننده در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد. این شرکت ها محصولات خود را به دو صورت مستقیم و عمده به بازار عرضه می کنند. عرضه عمده این محصولات موجب می شود تا خریداران بتوانند کالای مورد نیاز خود را با صرف هزینه بسیار کمی تهیه کنند.

شرکت بازرگانی جت هیتر گازوئیلی

شرکت بازرگانی جت هیتر گازوئیلی این مرکز با فروش جت هیتر بزرگ به صورت تکی و عمده ای توانسته شرایط خریدی آسان و کم هزینه را برای مصرف کنندگان فراهم کند. مراکزی که فروش را به صورت عمده انجام می دهند همیشه شامل تخفیفات زیادی هستند که برای مشتری بهترین گزینه است و می تواند با پرداخت بهای کمتر به راحتی نیاز خود را برطرف سازد.

فروش با روش های مختلف صورت می گیرد و فروشندگان در تمام نقاط کشور پراکنده شده اند تا محصول را حتی در نقاط پرت و دور افتاده در دسترس مشتری قرار دهند و آن هم بتواند در هر شرایطی که هست به محصول دسترسی داشته باشد و نیاز خود را برطرف سازد‌. این امر باعث رونق گرفتن بازار شده است.

استفاده از سایت فروشگاهی برای فروش به صورت آنلاین یک روش کاملا نوین است که طی سال های اخیر توانسته سود زیادی را دو طرف معامله برساند و با فروش بیشتر زمینه تولید بالاتر را هم فراهم می سازد که باعث توسعه و پیشرفت تولیدی و فروشنده می شود.

ایران در زمینه تولید انواع جت هیتر در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. تولید این محصول در ایران به وسیله بهترین و پیشرفته ترین امکانات صورت می گیرد که باعث افزایش کیفیت آن شده است. نحوه کار جت هیتر ساخت ایران بسیار ساده و راحت می باشد که همین امر زمینه صادرات این کالا را به دیگر کشورها فراهم کرده است.

این دستگاه به کشورهای مختلفی از جمله روسیه، ترکیه و عراق صادر می شود و سرمایه زیادی را به بدنه اقتصاد تزریق می کند. این موضوع منجر به رونق تولید ملی خواهد شد. مصرف گاز جت هیتر ایرانی بسیار کمتر از نمونه های مشابه در بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما