Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش انواع جت هیتر برقی تک فاز - برزین

فروش انواع جت هیتر برقی تک فاز

جت هیتر برقی تک فاز یکی از انواع بخاری های صنعتی است که می‌ تواند نیروی الکتریسیته را به گرما تبدیل کند. فروش انواع جت هیتر برقی، هر ساله در حجم قابل توجهی صورت می گیرد. در واقع خرید این نوع از هیتر ها توسط مشتریان همواره روز افزون است و تقاضا برای آن بالا می باشد. با بالا رفتن تقاضا نیز امکان فروش اینترنتی و غیر حضوری انواع جت هیتر برقی برای مشتریان فراهم شده است تا از هر یک از افراد جامعه در هر نقطه از ایران به راحتی به انواع این دستگاه ها دسترسی یابند.

فروش انواع جت هیتر برقی تک فاز

انواع جت هیتر بر اساس نوع سوخت

انواع جت هیتر بر اساس نوع سوخت جت هیتر ها نوعی بخاری صنعتی هستند که در مدل های متنوعی ساخته می شوند و با توجه به ویژگی هایی که دارند در صنایع و مشاغل گوناگون استفاده می‌ شوند. در فرآیند تولید جت هیتر برند های مختلفی فعال هستند که هر یک از این برند ها سعی دارند بهترین محصول را عرضه بازار کنند و در این عرصه با هم در رقابت اند. جت هیتر ها بر اساس نوع سوخت به دسته های مختلفی تقسیم‌ بندی می‌شوند که در ادامه قصد داریم به بررسی انواع آن ها بپردازیم.

جت هیتر گازی: این نوع از هیتر ها سوخت مصرفی خود را از گاز شهری تامین می کنند که در دو مدل بدون دود کش و با دود کش ارائه می شوند. نمونه‌ های بدون دودکش جت هیتر های گازسوز، آلودگی کمتری ایجاد می‌ کنند که جزو پر مصرف ترین و اصلی ترین بخاری ها در سالن های مرغداری به حساب می آیند.

جت هیتر گاز مایع: این نوع از هیتر های گازی با گاز مایع تغذیه می شوند. اما نسبت به نمونه های گاز شهری توان کمتر و ابعاد کوچک تری دارند. یکی از مزیت های اصلی این نوع از هیتر ها قابلیت حمل آسان آن ها است.

جت هیتر نفتی و گازوئیلی: منبع سوخت این دسته از هیتر ها گازوئیل و یا نفت سفید است که آن ها هم در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش ساخته می شوند‌ به کارگیری از هیتر های گازوئیلی به دلیل ارزان بودن نوع سوخت شأن و در دسترس بودن گازوئیل، در صنایع مختلف توجیه اقتصادی دارد.

توزیع کنندگان انواع جت هیتر برقی تک فاز

توزیع کنندگان انواع جت هیتر برقی تک فاز انواع جت هیتر های برقی تک فاز در ابعاد صنعتی و خانگی طرفداران بسیار زیادی دارند. چرا که این دستگاه ها می توانند با دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی طرفداران بی شماری را به خود جذب کنند.

مجموعه ما یکی از بهترین و معتبر ترین توزیع کنندگان انواع جت هیتر برقی می باشد که جدید ترین نمونه از این هیتر های کم مصرف را با کیفیت قابل قبول ارائه می دهد. شما نیز می توانید برای کسب انواع راهنمایی و مشاوره های بیشتر برای تهیه انواع جت هیتر از طریق وب سایت ما با ما در ارتباط باشید تا مشاوران اطلاعات لازم را در خصوص این محصول در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما