Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 9 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش انواع جت هیتر گازی - برزین

فروش انواع جت هیتر گازی

یکی از انواع جت هیتر هایی که امروزه استفاده زیادی دارد، جت هیتر گازی می باشد. این دستگاه با گاز کار می کند و فروش بالایی را به خاطر ارزان قیمت بودن دارد. این نوع از جت هیتر ها برای محیط های بزرگ صنعتی بسیار مناسب می شند و سبب تهویه مناسب هوا می گردند. فروش انواع جت هیتر گازی، امروزه در بسیاری از تولید های انجام می گرید و مشتریان آن را خریداری می نمایند. 

فروش انواع جت هیتر گازی

مشخصات فنی جت هیتر گازی

مشخصات فنی جت هیتر گازی از سری لوازم برقی که بسیار استفاده می شود و در تهویه بسیار قابل استفاده است، جت هیتر می باشد. دومین مشخصه هایی که درباره این هیتر  وجود دارد این است که  جت هیتر گازی، با گاز کار می کند ممکن است که دارای دودکش م باشد . هم چنین با توجه به اینکه به انواع مختلفی از جت هیتر ها تولید شده‌اند و از این رو قدرت های این جت هیتر ها با هم متفاوت می باشد. توان  الکتروموتور ها با هم متفاوت است و دارای قابلیت تنظیم  دما می باشد ابعاد آن ها معمولاً متفاوت است و جنس بدنه آنها نیز می باشد.

جت هیتر گازی یک وسیله ای می باشد که امروزه برای هر محیط مناسب بزرگی باید وجود داشته باشد و تنظیم دمای هوا و همچنین تهویه هوا انجام می دهد  اما اگر بخواهیم که در مورد مشخصات فنی این دستگاه با هم بحث کنیم عواملی مانند قدرت موتور میزان صرفه جویی در سوخت که معمولاً ۵۰ درصد هست و یا همان بازدهی بالا که معمولا ۱۰۰ درصد می باشد و دارای ضد حریق و آتش‌سوزی هست فیلتر گازوئیل نیز دارد و همچنین طریقه نصب این آویزی نیز می‌باشد و شیر برقی دارد دارای گالوانیزه 6 پر می باشد و  برق مصرفی آن تک فاز ۲۲۰ ولت می باشد و توری محافظ استیلی نیز دارد.

مرکز خرید جت هیتر گازی استاندارد

مرکز خرید جت هیتر گازی استاندارد اگر به دنبال خرید یک جت هیتر مناسب و استاندارد می گردید حتما جت هیتر گازی استاندارد را امتحان کنید این جت هیتر ها دارای منیت بالا هستند و همچنین قیمت پایین ‌تر است.  اگر می خواهید که یک کالا و یک دستگاه استاندارد را خرید  کنیم  حتما از مرکز خرید جت هیتر معتبر اقدام کنید که هم از خدمات پس از فروش استفاده کنید و هم اینکه مطمئن باشید که هیتر گازی استاندارد را خریداری کرده اید.

جت هیتر گازی  استاندارد  یک وسیله می باشد که برای یک محیط مناسب و بزرگ لازم هست و باعث می شود که  تهویه هوا انجام بگیرد و دمای هوا نیز به متعادل گردد از این رو خرید جت هیتر گازی استاندارد بسیار پیشنهاد می شود. فروش جت هیتر امروزه بسیاز زیاد شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما