Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش تضمینی جت هیتر مرغداری - برزین

فروش تضمینی جت هیتر مرغداری

جت هیتر یک نوع وسایل گرمایشی می باشد که در مرغداری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. جت هیتر مرغداری را به نام جت موشکی نیز می شناسند چون از نظر ظاهری شباهت به نوعی موشک دارد. مرغداری های سراسر کشور می توانند برای خرید این محصول از این فرصت استثنائی استفاده نموده و از فروش تضمینی این کال استفاده نمایند. فروش تضمینی به مصرف کننده این امکان را می دهد که با گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه را خریداری کند.

فروش تضمینی جت هیتر مرغداری

بررسی مشخصات فنی جت هیتر مرغداری

بررسی مشخصات فنی جت هیتر مرغداری کاربرد جت هیتر به عنوان یک وسیله برای گرم کردن سالن های بزرگی همچون مرغداری می باشد که این محصول را در سه نوع می توان مشاهده نمود که در نوع گازوئیلی، گازی و برقی بوده که نوع برقی آن کمتر دیده می شود ولی نوع گازوئیلی آن قدیمی تر بوده و اما نوع گازی آن امروزه کاربرد بالاتری دارد.

در بررسی مشخصات فنی جت هیتر مرغداری می توانیم به جنس استیل این کالا اشاره نماییم که در نوع خود بی نظیر بوده و ضد زنگ و ضد فرسایش می باشد. پروانه های که در این محصول به کار رفته است استاندارد بوده و مطابق با فناوری های جدید روز دنیا ساخته شده است.

این دستگاه دارای پایه های محکمی است که در هنگام حمل و نقل کمک خوبی به حمل می کند. میزان مصرف سوخت این هیتر عالی بوده و برای صرفه جویی در مصرف سوخت بهترین گزینه است. مدل های این محصول در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش می باشد و برای مرغداری اغلب از نوع بدون دودکش استفاده می شود زیرا در این محیط تهویه هوا به خوبی انجام می شود.

دارای موتوری بسیار قوی بوده و برخی از جت هیتر دو موتوره بوده که قدرت بالایی را دارد و توان و قدرت بیشتری نسبت به جت هیتر یک موتوره دارد.

قیمت بهترین انواع جت هیتر مرغداری

قیمت بهترین انواع جت هیتر مرغداری همانطور که گفتیم جت هیتر مرغداری انواع مختلفی چون تک موتور، دو موتور، بدون دودکش و با دودکش می باشد که هر کدام از آنها ساختار و شکل متفاوتی دارد به همین علت قیمت آنها با هم متغیر می باشد. برای اطلاع از بهترین قیمت جت هیتر می توانید از طریق سایت این محصول اقدام نمایید.

نماینده و مشاوره فروش در این سایت به خوبی جوابگوی سوالات مشتری در مورد قیمت می باشد و می تواند بهترین مشاوره رایگان را برای شما داشته باشد. چون این محصول با قیمتی متغیر در بازار موجود می باشد بهتر است آن را از فروشنده اصلی خریداری نمود تا کمترین هزینه را برای خرید این محصول بپردازید. سفارشات شما به صورت آنلاین ثبت خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما