Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 8 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش تضمینی جت هیتر گلخانه ای - برزین

فروش تضمینی جت هیتر گلخانه ای

جت هیتر گلخانه ای یا همان هیتر موشکی یکی از مهمترین تجهیزات گلخانه ای به شمار می رود که وظیفه ی گرمایش این مکان را به عهده دارد البته کارایی جت هیتر فقط به گلخانه ها ختم نمی شود و در مرغداری ها و گاوداری ها و مکان هایی که حیوانات را پرورش می دهند نیز کاربرد دارد. فروش تضمینی این محصول توسط عرضه کنندگان و نمایندگی های معتبر صورت می گیرد.

فروش تضمینی جت هیتر گلخانه ای

آشنایی با اصول استفاده از جت هیتر

آشنایی با اصول استفاده از جت هیتر جت هیتر ها در دو نوع آویزی و پرتابلی موجود هستند که متناسب با فضایی که مورد استفاده هستند خریداری می شوند. در حالت آویزی از سقف توسط یک زنجیر بسیار محکم آویزان می شوند و گرمایش لازم را به فضا می دهند و در حالت پرتابلی حتما باید روی پایه هایی با ارتفاع استاندارد نصب شوند و در سالن ها قرار داده شوند یعنی این پایه ها روی زمین قرار می گیرند و نکته ای که در این نوع روش وجود دارد این است که حتما باید این دستگاه در حالت تراز با زمین باشد تا کارکردی بهتر داشته باشد و دستگاه از روی پایه نلغزد.

ابعاد انواع جت هیتر با یکدیگر متفاوت است و برای هر نوع فضا و مکان متناسب با متراژی که دارد نوع مناسب آن خریداری و نصب و راه اندازی می شود. این کالا از نظر سوخت مورد نیاز در انواع گازوئیلی، دوگانه سوز، گازی، برقی و گاز مایع وجود دارد و از آن جایی که دارای راندمان بالا می باشد بسیار برای سوله ها و کارگاه های صنعتی و مراکز پرورش دام بسیار مناسب است. جت هیتر در دو نوع دودکش دار (اگزوزدار) و بدون دودکش ( بدون اگزوز) نیز به بازار عرضه می شود که اگزوز دار آن هوا و گرمای پاک را وارد سالن می کند و هیچ گونه آلاینده ندارد چرا که دودها و مواد سمی را به بیرون انتقال می دهد ولی نوع بدون اگزوز آن تمام گرما به همراه دود و آلاینده وارد سالن می شود پس لازم است حتما در سالن های بزرگی که دستگاه تهویه دارند مورد استفاده قرار بگیرد.

شرکت پخش بهترین جت هیتر گلخانه ای

شرکت پخش بهترین  جت هیتر گلخانه ای شرکت پخش بهترین جت هیتر گلخانه ای با ارائه خدمات به صورت حضوری و غیرحضوری پاسخگوی نیاز مشتریان خود است. امروزه به دلیل وجود مسافت و هزینه هایی که در پی دارد خریداران ترجیح می دهند که به صورت اینترنتی این دستگاه را تهیه و خریداری نمایند به همین دلیل با مراجعه به سایت هایی که عرضه کنندگان و پخش کنندگان طراحی کرده اند مشخصات محصول مورد نظر خود را بررسی کرده و با مطالعه ی راهنمای خرید اقدام به خرید می نمایند و محصولی با قیمت پایین تری تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما