Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر برقی سه فاز گلخانه - برزین

فروش جت هیتر برقی سه فاز گلخانه

جت هیتر برقی سه فاز با کیفیت عالی و دارا بودن قابلیت های فراوان همراه با خدمات پشتیبانی در بازار عرضه می شود. این سیستم پر قدرت از قطعات با کیفیتی همچون فن، موتور، محفظه داخی تشکیل شده است. در بسیاری از صنایع مختلف از جمله گلخانه ها و مراکز پرورشی به کار برده می شوند. این کالا همراه با تخفیف های فوق العاده جهت فروش ارائه می گردد.

فروش جت هیتر برقی سه فاز گلخانه

طریقه نصب جت هیتر در گلخانه

طریقه نصب جت هیتر در گلخانه نصب و راه اندازی جت هیتر در گلخانه بسیار ساده بوده و عملکرد آن نیز به صورت هوشمند می باشد. به این صورت که با تنظیم نمودن ترموستات دستگاه به صورت خودکار در زمان کاهش دما، حرارت ایجاد خواهد شد. همین طور در زمان رسیدن به گرمای لازم و استاندارد دستگاه به طور موقت خاموش می گردد. طریق نصب جت هیتر در گلخانه با توجه به ابعاد داخلی گلخانه تعیین می شود. 

از ویژگی های نصب این دستگاه می توانبد مصرف انرژی کم ان اشاره نمود. این سیستم مجهز به فن قدرتمند برای تولید گرما در گلخانه می باشد‌. نصب ان در منطقه ای از گلخانه صورت می گیرد که کل محیط داخلی را پوشش دهد‌. در هنگام فعالیت صدای کمی تولید می نماید. حمل ان آسان بوده و می توان در نقاط مختلف ورودی آن را نصب نمود. این سیستم ها کاملا هوشمند هستند و دارای سیستم خاموشی خودکار می باشند.

 این کالای پر قدرت دارای فن قدرتی جهت ایجاد گرما، المنت های رادیاتوری و مقاوم در مقابل حرارت، قدرت حرارتی زیاد، ترمودیسک برای جلوگیری از آسیب و محافظت کننده المنت ها، مصرف سوخت کم، باعث شده جت هیتر برقی یکی از بهترین گزینه ها برای تامین حرارت مورد نیاز اماکن از جمله گلخانه باشند.

تولید جت هیتر برقی سه فاز مدل NE-15

تولید جت هیتر برقی سه فاز مدل NE-15 تولید جت هیتر برقی سه فاز مدل ۱۵ ان ای با کیفیت فوق العاده عالی و کارایی تضمین شده در داخل کشور توسط تولید کنندگان داخلی درحال انجام می باشد. در تولید این کالا از ابزارها و قطعات مختلفی استفاده می شود که همگی از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند. ساخت این سیستم کاملا خودکار توسط تجهیزات پیشرفته و در کارخانه های بزرگ انجام می شود. جت هیتر گلخانه برقی یک کالای پر فروش در بازار داخلی می باشد.

این کالا با قیمت های بسیار مناسب به صورت مستقیم توسط کارخانه تولید کننده به سطح بازار عرضه می شود. به بسیاری از کشورهای اروپایی نیز صادر شده و نوع جدیدی از جت هیتر برقی می باشد. به دلیل ساختار خاص و ویژه ای که دارند باعث کاهش مصرف سوخت شده و بازدهی را به میزان بالایی افزایش می دهند.

9

    • سلام جناب اشتیانی
      برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر نموده تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  1. سلام
    به غیراز گلخانه دیگه کجاها میشه ازش استفاده کرد؟توی سقف هو میشه کار گذاشت؟

  2. این محصول به طور مستقیم و با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما