Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 22 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر برقی 5 کیلو وات تک فاز - برزین

فروش جت هیتر برقی 5 کیلو وات تک فاز

جت هیتر برقی از جمله دستگاه های می باشد که انرژی گرمایی مورد نیاز را با استفاده از المنت های که دارد و با کمک انرژی برق تامین می کند و می توان گفت نوعی بخاری صنعتی میباشد که در ابعاد و وزن های مختلف و توان های مصرفی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این محصولات می توان به جهت هیتر برقی 5 کیلو تک فاز اشاره کرد که بسیار پرفروش می باشد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش جت هیتر برقی 5 کیلو وات تک فاز

آشنایی با انواع جت هیتر و کاربرد آن

آشنایی با انواع جت هیتر و کاربرد آن جت هیتر از جمله وسیله های گرمایشی می باشد که در مکان های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرد و به گونه ای ساخته شده است که با استفاده از فن هیتر به هدایت هوای سرد به سمت المنت های داغ تعبیه شده در آن می گردد و با ایجاد هوای گرم، به گرم شدن مکان های مختلف کمک می کند.

به همین جهت از این محصولات امروزه استفاده فراوانی می شود که از جمله کاربرد جت هیتر می توان به گرم نمودن سالن ها، سوله های کارخانه ها و کارگاه ها، مرغداری و … اشاره کرد.
 امروزه انواع مختلفی از جت هیترها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می گردد که برخی آشنایی بهتر با انواع جت هیتر به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

  • جت هیتر برقی: از جمله جت هیترهای می باشد که با استفاده از انرژی برق به ایجاد حرارت در المنت ها خواهد پرداخت و دارای دودکش و اگزوز نیست چرا که این محصولات به تولید گرمای بدون آلودگی می پردازند.
  • جت هیتر دوگانه سوز: این جت هیترها معمولا با استفاده از گاز شهری و گازوئیل به تولید حرارت می پردازند و معمولا به صورت اگزوزدار و بدون اگزوز در مدل های متنوع تولید و روانه بازار می شوند.
  • جت هیتر گاز سوز: این محصولات معمولا برای تامین سوخت خود و ایجاد حرارت از گاز شهری استفاده می کنند و در مدل های با دودکش و بدون دود کش تولید می گردند و بیشترین استفاده از آنها به دلیل راندمان بالایشان در مرغداری ها می باشد.

عرضه مستقیم جت هیتر برقی مرغداری

عرضه مستقیم جت هیتر برقی مرغداری جت هیتر برقی مرغداری از جمله محصولاتی می باشد که به دلیل تولید هوای گرم پاک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
 معمولا این محصولات با قابلیت های مختلفی در کارخانه های سازنده تولید و روانه بازار می شوند تا توسط آنها بتوان گرمایش لازم سالن های مرغداری را تامین کرد.

عرضه مستقیم جت هیتر برقی مرغداری از سوی مصرف کنندگان این محصول بسیار با استقبال مواجه شده است چرا که استفاده از این محصول مزایای زیادی دارد که به شرح زیر هستند:

  • مصرف کم انرژی
  • عدم مصرف اکسیژن سالم
  • عدم نیاز به دودکش 
  • نصب و تعمیر و نگهداری آسان
18

  1. بسیار عالی و کاربردی.از اونجایی که دستگاههای گرمایشی برق زیادی مصرف میکنن امتیاز بزرگ اینا مصرف کم انرژی هست

  2. سلام جت هیتر کاربرد زيادي دارد که به شرح زیر هستند:
    مصرف کم انرژی
    عدم مصرف اکسیژن سالم
    عدم نیاز به دودکش
    نصب و تعمیر و نگهداری آسان
    من که باید به دوستم که مرغداری بزرگی داره بگم از اینا تهیه کنه برای فصل سرما.

  3. سلام وقت بخیر جت هیتر برقی خیلی خیلی کاربردی و نسبت به محصولات با کاربرد مشابه خیلی بهتر و مقرون به صرفه تره
    بنده برای سالن مرغداری تهیه کردم و خیلی ازش راضی هستم…
    قبلا از بخاری استفاده میکردم و هم هزینه خیلی رو دستم میزاشت و هم خطرناک بود…
    دمتون گرم برای تولید این محصول و سایت و مطالبتون
    واقعا خیلی کارمون رو راحت تر کرده و ایمنی سالن رو هم بالا برده
    دمتون گرم

  4. سلام .وقتتون بخیر .من شوهرم چون پرورش بلدرچین داشت از این هیترها استفاده میکرد راضی بود

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل فرمائید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  5. سلام توضیحاتتون کامل بود و مشتاق شدم بخرم
    خیلی به کارم میاد و خیلی کارمو راحت میکنه
    مرسی از ارائه همچین جنس خوبی

  6. با سلام جت هیتر برقی خیلی وسیله کاربردی که مورد مصارف مختلف قرارمیگیره برتری هایی داره اینکه‌نصب اسان داره و نیاز به دودکش نداره میتونه گزینه‌ مناسبی برای استفاده باشه

  7. سلام وقت بخیر
    خیلی خوبه که از چند سوخت استفاده میکنه و در شرایط مختلف میشه سوخت رو جایگزین کرد
    مرسی از سایت خوبتون

  8. با سلام
    جت هیتر از اینکه انرژی رو کم مصرف می‌کنه و همچنین نیاز به دودکش ندارد و نصب و تعمیر و نگهداری آسان دارد از مزیت‌های خوب این محصول است.به امید موفقیت روزافزون

    • سلام جناب محمودی
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر نموده تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  9. سلام وقت به خیر من برای استفاده از جت هیتر گاز سوز برای سالن پرورش قارچ سوال داشتم که ایا کارایی لازم را دارد؟ یا باید مدلی دیگری تهیه کنم.

  10. باسلام برای محیط دفتر که ۱۵ متر هستش و گاز نداریم سایز کوچک هیتر چند درمیاد..ممنونم

  11. سلام و خسته نباشید از جت هیتر برقی شما برای کارخانه خرید نمودم و از این محصول بسیار راضی می باشم با تشکر از مجموعه خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما