Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر دوگانه سوز GLD-100 - برزین

فروش جت هیتر دوگانه سوز GLD-100

یکی از مهمترین تجهیزات در مرغداری ها، دامداری ها، گلخانه ها و سالن های صنعتی مختلف، تامین گرما و حرارت مورد نیاز در فصول سرد سال می باشد. امروزه نسل جدیدی از تجهیزات گرمایشی طراحی و تولید شده اند که قابلیت های منحصر به فردی دارند. جت هیتر دوگانه سوز نمونه ای از این تجهیزات صنعتی هستند که طیف متنوعی را در بر می گیرند. فروش جت هیتر دوگانه سوز GLD-100 به سبب کارایی فوق العاده، رونق زیادی دارد. 

فروش جت هیتر دوگانه سوز GLD-100

فواید استفاده جت هیتر دوگانه سوز GLD-100

فواید استفاده جت هیتر دوگانه سوز GLD-100 در رابطه با استفاده از جت هیتر دو گانه سوز GLD_100 می توان به مطالب زیر اشاره نمود:

این دستگاه، یکی از بهترین وسایل گرمایشی است که از اتلاف گرمایی تا حد زیادی ممانعت نموده و راندمان بالایی در مقایسه با نمونه های قبلی دارد. همچنین مجهز به شعله پخش کن دو مرحله ای بوده که قادر به ترکیب هوا و سوخت موجود در دستگاه می باشد. علاوه بر این به شعله نیز فرم مناسب می دهد. 

از دیگر فواید آن باید قابلیت استفاده از سوخت های مختلف از جمله گاز طبیعی، گاز مایع و همچنین گازوئیل است. همچنین گرما را در کل محیط پخش می کند. در نتیجه فضاهایی با مساحت زیاد را نیز گرم می کند. 

قابلیت چرخش گرمای تولید شده را هم باید به دیگر مزایای این وسیله اضافه نمود. حمل و نقل آسان را نیز می توان جزو فواید استفاده از هیتر جت دانست. توان حرارتی بالایی هم دارد. علاوه بر این، ایمنی دستگاه نیز بالا بوده و خطرات احتمالی را به حداقل ممکن می رساند. برای این منظور آن را به فلوسوئیچ مجهز کرده اند. 

در ساخت آن از قطعات فلزی مقاوم با پوشش رنگی مرغوب استفاده می شود، در نتیجه طول عمر بالایی دارد. همین طور باید بیان کرد که می توان برای آنها از ترموستات محیطی استفاده کرد تا مصرف انرژی را به حداقل ممکن برساند. 

  پانچ کاری آن به صورت اتوماتیک صورت می گیرد. به راحتی می توان آن را نصب کرد. تعمیر هیتر جت نیز به سادگی انجام خواهد شد. تابلوی برقی که برای آن به کار می رود نیز ضد آب می باشد. 

قیمت جت هیتر دوگانه سوز GLD-100

قیمت جت هیتر دوگانه سوز GLD-100 قیمت جت هیتر GLD-100 دوگانه سوز به عوامل مختلفی بستگی دارد. نحوه خرید دستگاه، از مهمترین این عوامل است. به نحوی که با خرید عمده و مستقیم می توان قیمت ها را به حداقل ممکن رساند. زیرا دلالان و واسطه های فروش در آن دخالتی ندارند. 

برند و کارخانه سازنده را هم باید به عنوان عامل بعدی در تعیین قیمت آن دانست. میزان تقاضا برای خرید نیز فاکتور مهمی خواهد بود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما