Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر گلخانه - برزین

فروش جت هیتر گلخانه

جت هیتر گلخانه ای را می توان از تولید کنندگان جت هیتر گلخانه ای که به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش و توزیع جت هیتر در سراسر کشور فعالیت دارند خریداری نمود.

فروش این محصول از درب کارخانه به صورت عمده و با قیمت مناسب صورت می پذیرد و افرادی که به این محصول نیاز دارند می توانند در سایز های مختلف و مدل های متنوع این محصول را خریداری فرمایند.

فروش جت هیتر گلخانه

سایزهای مختلف جت هیتر گلخانه

سایزهای مختلف جت هیتر گلخانه جت هیتر گلخانه ای نوعی بخاری می باشد که در صنایع مختلفی از قبیل گلخانه، مرغداری، دامداری، سوله های بزرگ، پروژه های ساختمانی، کارگاه های صنعتی و… به کار برده می شود.

جت هیتر گلخانه ای در مدل های مختلف و متنوعی ساخته می شود و به دلیل مشخصه و ویژگی بارز آن یعنی راندمان بالا در تولید حرارت و گرما، نصب راحت و ساده، مصرف بهینه و مناسب سوخت کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارند.

جت هیتر ها بر حسب نوع سوخت، محل نصب و سایز آن در مدل های مختلف جت هیتر گازوییلی، گاز سوز‌، دوگانه سوز، جت هیتر گاز مایع و جت هیتر برقی دسته بندی می شوند که هر کدام دارای مزایا و قابلیت های مختص به خود می باشند.

انواع جت هیتر ها نیز در دو نوع دودکش دار و بدون دود کش تولید می شوند که دارای اندازه های متفاوتی می باشند.

سایز های تولید شده جت هیتر موشکی ۵۵، ۶۰ و F۶۰ می باشد. نوع کوره ای که در مدل های ۵۵ و ۶۰ به کار رفته است از نوع شعله مستقیم می باشد. در این جت هیتر ها شعله ایجاد شده در کوره بعد از برخورد به دیواره دیگ و گرم نمودن آن به فضای داخلی سالن وارد می گردد و گرمای حاصل از سوختن سوخت به سالن منتقل می شود.

این نوع هیتر ها دارای بازدهی صد در صد بوده و به همین دلیل دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. جت هیتر سایز F۶۰ نیز به صورت اگزوز دار می باشد که دو نوع دیگر فاقد اگزوز هستند.

پخش عمده جت هیتر گلخانه

پخش عمده جت هیتر گلخانه جت هیتر گلخانه ای را می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از تولید کنندگان و یا وب سایت های معتبر فروش خریداری نمود.

خرید اینترنتی که مورد پسند خریداران و مشتریان می باشد و به علت سهولت در امر خرید، عمده فروش هیتر از این طریق صورت می گیرد. خریدار می تواند وارد سایت های فروش ما شود و به صورت اینترنتی این محصول را سفارش دهد. سپس محصول سفارش داده شده در کوتاه ترین زمان ممکن در مکان معین و مورد توافق طرفین به خریدار تحویل داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما