Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش عمده جت هیتر دو گانه سوز 100 هزار - برزین

فروش عمده جت هیتر دو گانه سوز 100 هزار

جت هیتر 100 هزار یکی از پرکاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم های گرمایشی از نظر انرژی و هزینه می باشد. به همین دلیل فروش بسیار خوبی به همراه دارد. حتی فروش عمده جت هیتر دوگانه سوز 100 هزار توسط برخی از کارخانه های تولیدی این تجهیزات انجام می شود.

فروش عمده جت هیتر دو گانه سوز 100 هزار

جت هیتر گاز سوز 100 هزار چیست؟

جت هیتر گاز سوز 100 هزار چیست؟جت هیتر گاز سوز 100 هزار نوعی سیستم گرمایشی است که بیشتر در بخش صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال این دستگاه ها در سالن های ورزشی، مرغداری ها، گلخانه ها، دامداری ها، سالن های صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

جت هیتر ها معمولا سوخت خود را از گاز های مایع و طبیعی و هم چنین گازوییل تامین می کنند. ولی جت هیتر های گازسوز همانطور که از اسم ان می آید، از سوخت گاز طبیعی مصرف می کنند.

جت هیتر ها به دلیل اینکه دود تولید نمی کنند، فاقد دود کش می باشند به نوعی می توان گفت درصد خیلی بالایی از انرژی که به عنوان سوخت دریافت می کنند را به کار مفید که همان تامین گرماست تبدیل می کند و بازده بالایی دارد.

همچنین به منظور کنترل دمای محیط مکانی که جت هیتر در آن قرار دارد میتوانیم از ترموستات در جت هیتر استفاده کنیم که باعث صرفه جویی در انرژی هم می شود. نوع بدنه جت هیتر استیل می باشد و در برابر حرارت بالا و دمای بسیار بالا از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد که در نهایت موجب می شود آسیب کمتری ببیند و طول عمر بیشتری داشته باشد.

جت هیتر ها به دلیل وزن کمی که دارند حمل و نقل ان ها به آسانی صورت می گیرد. عملکرد جت هیتر ها به این صورت است که گرما را از سوخت مصرفی دریافت می کند سپس به محیط اطراف می دهد البته با فن هایی که در جت تعبیه شده گرما را به اطراف تا چندین متر پرتاب می کند و باعث گرم شدن محیط بیشتری می شود.

جت هیتر گازسوز 100 هزار معمولا از فن های قدرتمندی برخوردار است تا بتواند بازده بالاتری داشته باشد و محیط را بیشتر گرم کند.

قیمت نهایی جت هیتر 100 هزار دو موتوره گازوئیلی

قیمت نهایی جت هیتر 100 هزار دو موتوره گازوئیلیجت هیتر گازوئیلی با سوخت گازوییلی گرمای محیط را تامین می کند. در این مدل جت هیتر ها در مواقعی که سوخت رسانی قطع شود یا شعله جت هیتر خاموش شود از نوعی شیر برقی استفاده می کنند تا  از آتش سوزی جلوگیری کند.

جت هیتر 100 هزار دو موتوره گازوئیلی برای محیط هایی کاربرد دارد که مدام به هوای سالم احتیاج دارند که موتور دوم تهیه هوای سالم برای محیط را به عهده دارد. از پایه چرخ دار، باگ و اگزور در جت هیتر های گازوئیلی استفاده شده است.

قیمت نهایی جت هیتر 100 هزار دو موتوره گازوئیلی به توان جت هیتر و مقدار فضایی که دستگاه در آن قرار می گیرد تا آن مکان را گرم کند بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما