Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش عمده جت هیتر مرغداری - برزین

فروش عمده جت هیتر مرغداری

جت هیتر مرغداری نوعی وسیله می باشد که از آن برای تامین گرمایش سالن های مرغداری استفاده می شود. این دستگاه انواع مختلفی دارد که شامل جت هیتربرقی، گازوئیلی و دوگانه سوز می شود. فروش و عرضه انواع جت هیتر مناسب برای مرغداری ها‌، به صورت عمده انجام می پذیرد که شما می توانید آنها را با قیمت بسیار مناسب تهیه کرده و گرمایش موردنیاز مرغداری خود را به راحتی فراهم نمایید.

فروش عمده جت هیتر مرغداری

مزایای استفاده از جت هیتر در مرغداری

مزایای استفاده از جت هیتر در مرغداری استفاده و بکارگیری از جت هیترها در فضای مرغداری بسیار مفید بوده و مزایای بسیاری دارد.

معرفی مزایای جت هیتر ها

  • مصرف سوخت این وسیله بسیار بهینه می باشد. در بیشتر موارد و در برابر سایر سیستم های گرمایش، ۵۰ درصد سوخت کمتری را جهت عملیات گرم نمودن مصرف می نمایند.
  • قیمت جت هیترها بسیار مناسب بوده و علاوه بر این در مقایسه با روش های دیگر مانند گرمایش از کف، بازدهی بالاتری نیز دارند.
  • فناوری تعبیه شده در این دستگاه ها، کاملا مدرن بوده که همین امر سبب می شود تا تبدیل ضریب حرارتی به بهترین نحو انجام گیرد. 
  • مقدار استهلاک جت هیترها بسیار پایین بوده و در ادامه نیز، عمر بالایی داشته و حداقل ۱۵ سال می توان از آنها استفاده نمود.
  • هوای تولید شده توسط دستگاه جت هیتر، کاملا گرم، پاک و عاری از هرگونه گاز سمی می باشد.
  • محافظت و نگهداری جت هیتر مرغداری بسیار راحت بوده و هزینه ی زیادی را شامل نخواهد شد. 
  • فضای اشغالی توسط این وسیله بسیار کم بوده و به راحتی می توان آنها را در هر سالنی نصب کرده و حتی جابجا نمود.
  • نوعی ترموستات محیطی درون این دستگاه ها تعبیه شده است که وظیفه تنظیم حرارت محیط را دارد و از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل می آورد.
  • با ایجاد گردش هوا، کار تهویه محیط آسان تر شده و به راحتی می توان هوای سالم را استشمام نمود.
  • درصد آتش سوزی و انفجار جت هیترها بسیار پایین بوده و حتی با قاطعیت می توان گفت در انواع باکیفیت، این درصد به صفر خواهد رسید.

فروشنده برترین جت هیتر مرغداری

فروشنده برترین جت هیتر مرغداری در سال های اخیر، صنعت پرورش طیور و مرغداری ها بسیار افزایش یافته است. کنترل گرمای محیط، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در امر رشد و پرورش پرنده ها می باشد. همین امر سبب می شود تا اهمیت جت هیتر مرغداری مشخص گردد. در سال های گذشته، از روش های قدیمی جهت گرمایش مرغداری استفاده می گردید، اما در حال حاضر به دلیل وجود خطرات مختلف، این نوع روش ها کاملا منسوخ و جت هیترها جایگزین آنها شده اند. 

ما به عنوان فروشنده برترین و بهترین جت هیترهای مرغداری فعالیت می نماییم و هدف ما تامین نیاز بازار می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت جت هیتر مرغداری، می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان مربوطه به بهترین نحو، پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما