Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش فوق العاده جت هیتر گازوئیلی - برزین

فروش فوق العاده جت هیتر گازوئیلی

انواع جت هیتر گازوئیلی، به عنوان وسایل گرمایشی به حساب می‌آید که در گلخانه ها، سالن های مرغداری، تالارها و … از آن استفاده می شود.

به دلیل استفاده بسیار زیادی که دارد، از فروش فوق العاده ای برخوردار است، به این صورت که فروشندگان آن را به صورت عمده  ارائه می دهند که در این صورت قیمت خرید آن بسیار کم می شود.

فروش فوق العاده جت هیتر گازوئیلی

مزایا و معایب استفاده از جت هیتر گازوئیلی

مزایا و معایب استفاده از جت هیتر گازوئیلی از سیستم جت هیتر گازوئیلی بسیار استفاده می شود و می تواند مثل هر محصول دیگری مزایا و معایبی داشته باشد.

جت هیتر گازوئیلی با احتراق سوخت، گرمای بسیاری را ایجاد می کند. این گرما توسط فن به بیرون پمپاژ می‌ شود. جت هیتر در انواع برقی، گازوئیلی، گازی و دوگانه سوز تولید می شود. جت هیتر گازوئیلی دارای بازدهی گرمایی مناسبی هستند که از آن ها می‌ توان در بسیاری از مکان های صنعتی به عنوان بخاری گرمایشی استفاده کرد.

این نمونه از جت ها دارای معایب بسیار زیادی نیستند و می توان گفت که در اکثر سالن ها بازدهی بالایی در تولید گرما دارند. اما پرندگان برای رشد خود نیاز به اکسیژن دارند که این نیاز بر اساس وزن و خوراک آن ها متغیر است. جت هیتر گازوئیلی در مرغداری می تواند میزان اکسیژن محیط را کم کند و میزان دی اکسید کربن موجود در هوا را زیاد کند، در نتیجه پرنده نیاز بیش تری به اکسیژن پیدا می‌کند و با استفاده از این جهت ها باید سیستم تهویه خیلی قوی داشت تا بتوان هوای مورد نیاز برای تامین اکسیژن پرنده را فراهم کرد.

همچنین در سالن های پرورش طیور جت هیتر گازوئیلی می تواند از تنظیم خارج شود و با مصرف سوخت های گازوئیلی، بیماری تنفسی را برای پرندگان ایجاد نماید که این نیز یکی دیگر از معایب جت هیتر می باشد.

اما با وجود معایبی که دارد این دستگاه از پرکاربرد ترین سیستم های گرمایشی در مرغداری ها به حساب می آید و مزیت های مصرفی بسیار بالایی دارد. یکی از آن‌ ها این است که در مصرف سوخت بسیار بهینه عمل می کند و می‌ تواند تا ۵۰ درصد از سوخت کم تری را استفاده کند. همچنین این دستگاه دارای قیمت کم تر و بازدهی بیش تری است و می تواند تاثیر فراوانی را در تبدیل ضریب حرارتی داشته باشد. عمر مفید بالایی دارد و میزان استهلاک پذیری آن پایین می باشد.

صادر کننده جت هیتر گازوئیلی

صادر کننده جت هیتر گازوئیلی

به دلیل کارایی بسیار زیادی که دارد، فروش جت هیتر با استقبال مواجه شده است و در این زمینه فروشندگان تمام تلاش خود را انجام می‌ دهند تا بهترین نمونه از جت هیتلر را در اختیار خریداران قرار دهند.

از طرفی به دلیل کیفیت بالای این محصولات ایرانی، صادر کننده جت هیتر به ارائه این نمونه از محصولات به بسیاری از کشورهای خارجه مثل کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس می‌ پردازد و در این زمینه سودآوری خوبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما