Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 9 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش مستقیم جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش - برزین

فروش مستقیم جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش

جت هیتر گازوئیلی بسیار کاربردی است و در فضا های بزرگ و کوچک استفاده ی فراوان دارد. جت هیتر گازوئیلی با گازوئیل کار می کند و از این جهت بسیار به صرفه است. جت هیتر گازوئیلی خیلی مقرون به صرفه است و می تواند که فضا های خیلی بزرگ را هم گرم کند. این محصول انواع مختلفی دارد که بسته به نوع فضایی که باید در آن قرار بگیرد متفاوت می شود. فروش مستقیم جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش بسیار مناسب و عالی است و از فروش مستقیم آن باید نهایت استفاده را برد. 

فروش مستقیم جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش

جت هیتر گازوئیلی چگونه کار می کند؟

جت هیتر گازوئیلی چگونه کار می کند؟ جت هیتر گازوئیلی با استفاده از  گازوئیل کار می کند. با روشن کردن هیتر ابتدا المنت هایی که در درون هیتر جای گذاری شده اند گرم می شوند و شروع به تولید گرما می کنند. فن یا پنکه هایی که در قسمت پشتی جت هیتر تعبیه شده است با چرخیدن گرمای حاصل از المنت ها را در فضا پراکنده می کند و به این ترتیب فضای مورد نظر شروع به گرم شدن می کند. گرمای حاصل از جت هیتر بسیار زیاد است. البته این به نوع ساخت جت هیتر هم بستگی دارد.

جت هیتر از نظر دود کش یه دو دسته ی با دودکش و بدون دود کش دسته بندی می شود. جت هیتر هایی که دود کش دارند گرمای به وجود آمده از آن ها نسبت به مدل بدون دود کش کمتر است. ولی مواد سمی را به بیرون هدایت می کنند و گرمای حاصله بسیار تمیز و پاک است و به تعبیه احتیاجی ندارد. اما جت هیتر های بدون دود کش به تعبیه نیاز دارند ولی در عوض 98 درصد از گرمای تولیدی را به داخل فضا می فرستند که این خیلی زیاد و خوب است.

قیمت روز جت هیتر گازوئیلی

قیمت روز جت هیتر گازوئیلی قیمت جت هیتر گازوئیلی بستگی به نوع  مدل آن دارد. جت هیتر گازوئیلی بدون دود کش قیمتش با نوع و مدل دودکش دار آن متفاوت است و باهم فرق می کنند. جت هیتر های گازوئیلی از نظر اندازه هم باهم متفاوت هستند و با توجه به وسعت مکان مورد نظر باید خریداری شوند که این نکته هم بر روی قیمت هیتر به شدت تاثیر گذار می باشد. جت هیتر بسیار دستگاه مناسبی برای گرما بخشی به فضا های وسیع و بزرگ دارد و کاربرد صنعتی آن خیلی بالا است.

همچنین در فضا های کوچکی مثل انواع کانکس کاربرد دارد. فروش جت هیتر گازوئیلی بسیار بازار خوبی دارد  چرا که با منسوخ شدن استفاده از بخاری های قدیمی روز به روز استفاده از جت هیتر بیشتر می شود. به خصوص استفاده از جت هیتر گازوئیلی زیرا که خرج و مخارج آن به دلیل استفاده از گازوئیل بسیار پایین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما