Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت ارزان جت هیتر برقی مرغداری - برزین

قیمت ارزان جت هیتر برقی مرغداری

انواع جت هیتر های برقی، به دلیل قدرت کاری بالا و خواص بی نظیری که دارند، از راندمان فوق العاده ای برخوردار می باشد. تامین انرژی آن به وسیله برق بوده و هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند.

قیمت ارزان جت هیتر مرغداری برقی با کیفیت ممتازی که دارد، سبب شده است تا علاقه مندان داخلی و خارجی زیادی مشتاق به استفاده از این کالای درجه یک، در تهویه مناسب گلخانه ها، سوله های پرورش قارچ و مرغداری باشند.

قیمت ارزان جت هیتر برقی مرغداری

دلایل نصب جت هیتر برای مرغداری

دلایل نصب جت هیتر برای مرغداری در مکان هایی مثل مرغداری، به دلیل فعالیت بیش از اندازه طیور، همواره رطوبت بر محیط حاکم می باشد. این موضوع وقتی در کنار فضولات ناشی از مصرف مواد غذایی قرار می گیرد، بوی مشمئز کننده ای را ایجاد می نماید که تحمل آن برای هیچ کسی مقدور نخواهد بود.

در اینجاست که جت هیتر های برقی، با قدرت تمام به کمک شما آمده و فضایی سالم را مهیا می نماید. در واقع با گرم کردن محیط، از فعالیت میکرو ارگانیسم ها و سایر عوامل بیماری زا نیز به شدت پیشگیری به عمل آورده و راندمان کاری مرغداری را چندین و چند برابر افزایش خواهد داد.

رطوبت بالا سبب زنگ زدگی محصول خواهد شد. به همین دلیل کارشناسان در زمان ساخت، از آلیاژ های استیل در کنار روکش های کروم و نیکل استفاده به عمل می آورند. این موضوع سبب می شود تا در اثر گذشت بازه های طولانی مدت، همواره کیفیت ماندگاری خود را حفظ نموده و بدون هر گونه تغییری، کاربری قبلی خود را داشته باشد.

هم چنین این محصول گزینه مناسبی برای مکان هایی می باشد که هنوز گاز کشی نشده و انتقال سوخت به آنجا کار دشواری می باشد. در نتیجه با استفاده از نیرو برق، می توان کارایی مورد نظر خود را از این وسیله فوق العاده بدست آورد.

خرید مستقیم جت هیتر مرغداری ارزان

خرید مستقیم جت هیتر مرغداری ارزان موتور بکارگیری شده از نیرو محرکه بالایی برخوردار بوده و می تواند در مدت کوتاهی کل سیلو را به خوبی پوشش دهد. در نهایت مرغ ها به صورت عالی، به رشد و بالندگی خود ادامه داده تا تخم گذاری آنها ساده تر شده و حجم عضلات گوشتی نیز افزایش پیدا نموده باشد.

این محصول از گارانتی 5 ساله برخوردار می باشد. یعنی در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان باز پس دهی کالا و رفع ایرادات به وجود آمده وجود خواهد داشت.

شاید در نمونه های گازوئیلی، گرمای تولید شده به همراه گاز های سمی و آلاینده های محیطی باشد، اما در جت هیتر برقی این موضوع به خوبی پوشش داده شده و هوایی پاک و سالم در اختیار طیور قرار می گیرد و آنها را از خطر ابتلا به بیماری مصون نگه خواهد داشت.

خرید جت هیتر مرغداری به صورت مستقیم، می تواند در هزینه های نهایی مصرف کننده صرفه جویی به عمل آورد. برای آگاهی از آخرین قیمت جت هیتر مرغداری، با یکی از شماره های قید شده در تصویر ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما