Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت انواع جت هیتر موشکی گازی - برزین

قیمت انواع جت هیتر موشکی گازی

جت هیتر موشکی گازی یک دستگاه گرمایشی با کاربرد فراوان در زندگی انسان که برای دوام حیات پیوسته نقش کلیدی داشته است. این محصول در ابتدا به صورت ساده و آسان تولید می شود اما با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا سبب گردیده روش کامل شدن خود را طی و در انواع مختلف ساخته شود. به همین خاطر شرکت تولیدی ما جهت رفاه حال مردم توانسته این محصول را با کیفیت بالا تولید و با قیمت مناسب در اختیار آنان بگذارد.

قیمت انواع جت هیتر موشکی گازی

اطلاعاتی درباره جت هیتر موشکی گازی صنعتی

اطلاعاتی درباره جت هیتر موشکی گازی صنعتی

جت هیتر صنعتی یک وسیله برای گرم کردن مکانهای سرپوشیده و بزرگ مانند سالنها، کارگاه ها، مرغداریها و… که مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع در هر یک از این مکانها از انواع جت هیتر چون هیتر موشکی گازی، جت هیتر موشکی برقی، جت هیتر دودکش دار، هیتر موشکی گازوئیلی به کار گرفته می شود.

همانطور که عرض شد جت هیتر صنعتی یک بخاری بزرگ برای گرم نمودن محیطهای بزرگ و سرپوشیده لذا در این دستگاه گرمایشی فن هیتر هوای سرد را به سمت المنتهای داغ راهنمایی می کند و بیرونی آن نیز هوای گرم بوده است.

به عنوان مثال: جت هیتر دودکش دار برای محیطهای بسته و بدون دستگاه تهویه استفاده می شود ولی هیتر موشکی بدون دودکش برای فضاهای دارای دستگاه مناسب بوده است.
گفتنی است انواع جت هیتر و موشکی گازی را در دو نگاه می توان تقسیم بندی کرد و از نگرش سایز، شکل و موقعیت نصب به 3 دسته نیز قسمت می شوند و باعث شده هر کدام یک کربرد و مزایای خاص خود را داشته باشد مثلا هیتر برقی هیچ موقع دود و آلودگی تولید نمی کند اما امکان دارد هزینه برق زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

از این گذشته هیتر گازی به صرفه بوده چرا که هزینه گاز مصرفی در مقایسه با برق کمتر است حقیقتا برخی از مناطق کشور به گاز دسترسی ندارند می بایست از هیتر گازوئیلی یا نفتی استفاده کنند. به طور کلی؛ کارایی جت هیتر موشکی گازی بیشتر برای گرمایش سوله های عظیم بوده است.

بازار فروش جت هیتر موشکی گازی

بازار فروش جت هیتر موشکی گازی

جت هیتر موشکی گازی یکی از جدیدترین و نو ترین محصولات گرمایشی که در صنایع مختلفی کاربرد زیادی دارد جت هیتر در کارخانجات با بهترین مواد مرغوب اولیه توسط دستگاه های مدرن و فوق پیشرفته در ظرفیت 65 کیلو ساخته می شود.

همینطور فروش جت هیتر با وزن کم قابلیت جا به جایی و نصب آسان و راحت به سراسر شهرهای کشور را دارد و شما می توانید با مراجعه مستقیم به بازار فروش محصول ارزانترین و با کیفیت ترین جت هیتر استاندارد را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما