Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 33 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت انواع جت هیتر گازوئیلی - برزین

قیمت انواع جت هیتر گازوئیلی

انواع جت هیتر گازوئیلی وجود داشته که به قیمت های گوناگونی عرضه می شود. در این زمینه، نکات قابل تاملی را باید به یاد داشته باشید، زیرا که موضوعات متفاوتی باعث می شود تا چنین وسایلی را با نرخ های متنوع مشاهده کرد.

مثلاً سایز تاثیرگذار است، برای نمونه جت هیتر گازوئیلی کوچک با بزرگ فرق می کند. همینطور مدل نیز باعث افزایش و کاهش قیمت می شود که نوع جت هیتر سقفی با قابل انتقال، متفاوت می باشد.قیمت انواع جت هیتر گازوئیلی

نصب جت هیتر بر روی پایه

نصب جت هیتر بر روی پایه وسایل گرمایشی همچون جهت هیتر به دو طریق در مکان های گوناگون نصب می شوند. برخی از آنها از سقف آویزان می گردند. ولی بعضی دیگر بر روی پایه قرار می گیرند که می توانند ثابت و یا پرتابل باشند.

ولی در راه اندازی نوع دوم باید نکات مختلفی را به یاد داشته که ما در زیر به مهمترین ها‌ می خواهیم اشاره کنیم:

  • حتماً پایه ها مستحکم باشند و در زمان روشن شدن، حرکت نکنند. پایه نباید کوتاه و بلند بوده تا ایجاد لرزش ننماید‌.
  • فواصل را در نظر بگیرید. این گونه‌ از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و به خوبی سالن گرم می گردد.
  • در جایی آنان را نصب نمایید که به دور از آب و سایر عوامل دیگر باشد.
  • توجه نمایید که الکتروموتور به هیچ عنوان نباید پوشیده باشد.
  • بهتر است که جهت کار اساسی و نصب استاندارد، از تیم فنی و متخصص استفاده کنید.

اینها فاکتورهای اساسی می باشند که در هنگام نصب چنین وسایلی باید در نظر بگیرد. البته اگر نوع جت هیتر با سوخت فسیلی کار می کند، جایی آنها را بگذارید که نزدیک به دودکش باشد. این گونه از پراکنده شدن مونوکسید کربن در فضای داخلی جلوگیری می کنید و خطری هم نخواهد داشت.

مرکز توزیع جت هیتر گازوئیلی

مرکز توزیع جت هیتر گازوئیلی آیا می خواهید بهترین مدل های جت هیتر گازوئیلی را به دست آورید؟ پس به مرکز توزیع معتبر مراجعه نمایید. به این شکل، کالایی را سفارش خواهید داد که برندهای معتبر در ساخت آن دخیل بوده اند و از سوی دیگر، کیفیت بدنه و قطعات شان‌ بی نقص می باشد. ضمن این که تنوع بالایی از مدل و سایز دارند.

همچنین پخش کننده به شکل عمده این وسایل را در دسترس شرکت های بازرگانی قرار می دهد. آنان می توانند با هزینه های بسیار کمتری در برابر نمونه های تکی، محصولات را بخرند.

اما از این مجموعه خریداران قادر بوده تا درخواست خود را با یک تماس تلفنی از مسافت های دور و نزدیک ثبت نمایند. به این شکل، نیازی به هزینه های جانبی نبوده و صرفه جویی در وقت صورت می گیرد. البته برای مشورت، خوب است تا با فروشنده صحبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما