Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت دقیق جت هیتر دو موتوره گازی دودکش دار - برزین

قیمت دقیق جت هیتر دو موتوره گازی دودکش دار

جت هیتر دو موتوره نوعی بخاری موشکی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.  این بخاری ها در انواع مشعل برقی، گازی، دیزل و دوگانه ساخته می شوند. جت هیتر گاز سوز می تواند بدون دودکش طراحی شود. اطلاع از قیمت دقیق جت هیتر ها قبل از اقدام به خرید محصول نکته مهمی است که خریدار باید به آن توجه لازم را داشته باشد.

قیمت دقیق جت هیتر دو موتوره گازی دودکش دار

جت هیتر دو موتوره چیست؟

جت هیتر دو موتوره چیست؟جت هیتر دو موتوره گازسوز نوعی هیتر گرمایشی است که نقش موتور بخاری جت در چرخش فن است تا هوا را به داخل بخاری جت جلب کند و هوای گرم را درون محفظه بفرستد.  همچنین، باید اکسیژن کافی برای احتراق سوخت در محفظه احتراق موجود باشد.  این اکسیژن از طریق هوایی که به داخل فن وارد می شود تأمین می شود.  برخی از مدل های بخاری جت به جای موتور از دو موتور استفاده می کنند.

جت های بخاری دودی بسیار بزرگتر از جت های دودکش هستند.  این امر به این دلیل است که اتلاف حرارت بخاری جت دودکش بسیار زیاد است. حدود ۳۹٪ از گرمای حاصل از احتراق با آلاینده های دود و سوخت از داخل دودکش خارج می شود.  با این حال، بخاریهای دو زمانه تقریباً از تمام گرمای تولید شده خود استفاده می کنند زیرا هیچ اتلاف گرما وجود ندارد.

بنابراین یک بخاری بدون دودکش اقتصادی تر است. با این حال، در این نوع جت های بخاری همچنین همراه با گرما، آلودگی و آلاینده های مضر به محیط نفوذ می کنند.  بنابراین، استفاده از بخاری های جت غیر دودکش فقط در مناطقی با تهویه هوا و گردش هوا توصیه می شود.

موارد مصرف زیاد بخاری های جت غیر دودکش شامل سالن های مرغداری و سالن های باز صنعتی است.  سیستم های تهویه همیشه یکی از این موارد در خانه های طیور بوده است. بنابراین استفاده از بخاری های جت بدون دودکش به راحتی امکان پذیر است.  با این حال ، بخاطر داشته باشید که بخاری های جت بدون دودکش در مزارع گوشتی قابل استفاده هستند.  مرغ های تخم گذار باید از یک سیستم گرمایش تمیز مانند مادر مصنوعی یا یک اجاق هوای گرم استفاده کنند.

خرید جت هیتر دو موتوره گاز سوز

خرید جت هیتر دو موتوره گاز سوزکارخانه های زیادی در تولید انبوه جت هیترهای دو موتوره گازسوز فعالیت دارند و اقدام به تولید این محصولات پرکاربرد گرمایشی برای صنایع مختلف می کنند و قطعات اورجینال در ساخت آنها کاملا بومی و داخل کشور تولید می گردد.

کشور ما در  تولید جت هیترهای دو موتوره به خودکفایی رسیده و قادر است علاوه بر پاسخ گویی نیاز داخلی ،مازاد محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه و اروپایی صادر کند و با ارزآوری و جلوگیری از خروج ارز باعث جهش اقتصادی و رونق کسب و کار در کشور شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما