Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 27 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت فروش جت هیتر سه فاز - برزین

قیمت فروش جت هیتر سه فاز

جت هیتر وسیله ای است که معمولا با جریان الکتریسیته کار می کند و برای گرم کردن محیط استفاده می شود. این دستگاه به چند دسته تقسیم می شود، که یکی از آن ها هیتر سه فاز می باشد. کارخانه های صنعتی این محصول را در حجم زیادی تولید و در بازار های مصرف عرضه می کنند. قیمت فروش جت هیتر سه فاز توسط مراکز اصلی پخش کننده این محصول به خریداران ارائه داده می شود.

قیمت فروش جت هیتر سه فاز

آشنایی با انواع جت هیتر

آشنایی با انواع جت هیتر جت هیتر یک وسیله گرمایشی است، که بر اساس نوع سوخت مورد استفاده و شکل دستگاه دارای مدل های متنوعی می باشد. برای آشنایی با انواع جت هیتر با ادامه این مطلب همراه باشید.

این دستگاه ها از لحاظ ابعاد، نوع طراحی و ساخت و محلی که نصب و متصل می شوند، به سه دسته تقسیم بندی می گردند. این دسته بندی ها شامل موارد زیر می باشند:

  1. مدل موشکی
  2. مدل کابینتی
  3. مدل کوره ای

همچنین دسته بندی این وسایل بر اساس نوع سوخت و انرژی مورد استفاده آن ها هم شامل موارد زیر است:

  • دستگاه های برقی یا لکتریکی
  • دستگاه های گازوئیلی
  • دستگاه های نفتی
  • دستگاه های گازی
  • دستگاه های گاز مایع

جت هیتر موشکی دوگانه سوز، یک دستگاه صنعتی است که برای گرم کردن سالن ها و کارگاه های بزرگ در هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله می تواند هم با گاز و هم گازوئیل کار کند. به علاوه یک دودکش بر روی آن نصب شده است، که موجب خارج شدن گاز های سمی و خطرناک از محیط های بسته می شود.

معمولا از این نوع بخصوص از هیتر ها برای گرم کردن سالنهای پرورش مرغ استفاده می شود. میزان مصرف سوخت های فسیلی در این دستگاه ها در حد بهینه و مناسبی است و سرعت عملکرد و میزان گرمایش تولیدی آن ها هم بسیار مطلوب می باشد.

عرضه کنندگان جت هیتر سه فاز

عرضه کنندگان جت هیتر سه فاز قیمت جت هیتر به چندین عامل مختلف بستگی دارد، که مهم ترین آن ها نوع طراحی وسیله، جنس بدنه و ابعاد دستگاه است. به علاوه نام تجاری و برند محصول و شرکت سازنده آن ها تاثیر فراوانی در تعیین نرخ محصول می گذارند.

عرضه کنندگان جت هیتر های سه فاز برقی، این وسایل را به صورت مستقیم و بدون واسطه، در تعداد بالا و با سود خیلی کم از کارخانه های سازنده دریافت می کنند، سپس به صورت عمده یا تکی به خریداران ارائه می دهند.

شما هم می توانید در صورت نیاز، این دستگاه ها را به راحتی و از طریق همین وب سایت سفارش دهید. ما در این مجموعه به محض دریافت کردن سفارشات شما محصول را از طریق پست یا پیک های مخصوص برایتان ارسال خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما