قیمت فروش جت هیتر کم مصرف

جت هیتر کم مصرف در بازار با توجه به شرایط و عوامل مختلفی قیمت گذاری می شود که همواره دولت بر این قیمت ها نظارت می کند. عرضه جت هیتر کم مصرف از طریق روش های مختلفی صورت می گیرد که یکی از این روش ها، عرضه مستقیم و عمده می باشد. عرضه عمده موجب کاهش قیمت تمام شده خرید برای مشتریان خواهد شد.

صادرات جت هیتر ایرانی به کشورهای مختلف دنیا یکی از مهم ترین منابع درآمدی کشور محسوب می شود. صادرات جت هیتر به کشورهای مختلفی هم چون عراق و ترکیه انجام می گردد.

قیمت فروش جت هیتر کم مصرف

نکاتی که باید درباره جت هیتر بدانید

نکاتی که باید درباره جت هیتر بدانید ایران در زمینه تولید لوازم گرمایشی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. تولید این محصول در ایران به وسیله بهترین و پیشرفته ترین امکانات صورت می گیرد که باعث افزایش کیفیت آن شده است. نحوه کار جت هیتر ساخت ایران بسیار ساده و راحت می باشد که همین امر زمینه صادرات این کالا را به دیگر کشورها فراهم کرده است.

جت هیتر خانگی به کشورهای مختلفی از جمله روسیه، ترکیه و عراق صادر می شود و سرمایه زیادی را به بدنه اقتصاد تزریق می کند. این موضوع منجر به رونق تولید ملی خواهد شد. مصرف گاز جت هیتر ایرانی بسیار کمتر از نمونه های مشابه در بازار می باشد.

جت هیتر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جت هیتر وسیله ای است که در سالن هایی که جریان طبیعی هوا در گردش می باشد، می توان آن را نصب کرد و از گرمای تولید شده آن استفاده لازم را برد.

جت هیتر گازی برای گرمایش فضاهای بزرگ همچون موارد زیر کاربرد دارد:

  • سالن‌های مرغداری
  • گلخانه‌ها
  • سوله‌ های صنعتی
  • کارگاه‌ های ساختمانی
  • سالن های ورزشی بزرگ
  • دامداری ها
  • استخرها
  • پروژه های راه سازی، ساختمانی و …

هر یک از مسئولان و کارفرمایان پروژه و یا مکان های بالا، از خریداران اصلی جت هیتر در سراسر کشور می باشند. مشتریان با مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول می توانند، سفارش های خود را تهیه کنند.

استفاده از دستگاه های گرمایشی با راندمان بالا و کیفیتی درجه یک در کارگاه ها و یا سالن هایی مانند مرغداری که وسعت بالایی دارند، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. دستگاه جت هیتر دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد زیر می باشد:

  • حمل و جابجایی آسان
  • قابلیت نصب ترموستات محیطی جهت کاهش مصرف انرژی
  • تعمیر و نگهداری آسان و دسترسی راحت به مجموعه سوخت
  • راندمان حرارتی بسیار بالا
  • امکان نصب در داخل سالن و کارکرد در آلوده ترین شرایط
  • کاهش مصرف سوخت
  • ایجاد جریان هوای مطبوع و کمک به تهویه هوای داخل سالن و …

فروش عمده جت هیتر برقی و یا گازی در ایران با استقبال خوبی همراه است. این وسیله از طریق عمده فروشی های آنلاین معتبر نیز به مشتریان عرضه می گردد. مراکز آنلاین با ارائه بهترین و باکیفیت ترین برندها، جایگاه فروش خوبی را گرفته اند.

مزیت استفاده از جت هیتر کم مصرف چیست؟

مزیت استفاده از جت هیتر کم مصرف چیست؟ ممکن است برای شما هم این سوال پیش آید که جت هیتر چیست؟ جت هیتر دوگانه سوز یک وسیله گرمایشی است که در مراکز تولید کننده و پرورش دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در بازار به دو صورت برقی و گازوئیلی وجود دارد. جت هیتر گازوئیلی از طریق گازوئیل تولید گرما را انجام می دهد.

گازوئیل وارد شده به این دستگاه موجب گرم شدن المنت ها می شود و و بر اثر گرم شده آن، فن هایی که در این دستگاه وجود دارند شروع به چرخیدن می کنند. این فن ها، گرمای تولید شده را به طور مستقیم و منظم در محیط پخش می کنند.

جت هیتر انواع و مدل های مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جت هیتر گاز مایع
  2. وسایل گرمایشی برقی
  3. دستگاه های گرمایشی موشکی
  4. جت هیترهای گازوئیلی

همه این مدل ها در بازار از طریق شرکت های پخش کننده در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد. این شرکت ها محصولات خود را به دو صورت مستقیم و عمده به بازار عرضه می کنند. عرضه عمده این محصولات موجب می شود تا خریداران بتوانند کالای مورد نیاز خود را با صرف هزینه بسیار کمی تهیه کنند.

عرضه کنندگان جت هیتر کم مصرف

عرضه کنندگان جت هیتر کم مصرف

لازمه فروش، کسب اعتماد مشتریان است که این امر با افزایش کیفیت محصول محقق می شود. زمانی مشتریان به مراکز خرید انواع جت هیتر اعتماد دارند که محصولی با کیفیت از آن خریداری کنند. شرکت ما از مهم ترین مراکز خرید مدل های متنوع جت هیتر در کشور می باشد که این محصولات را در اندازه های مختلف و با قیمت بسیار ارزانی به دست خریداران محترم می رساند. در این مراکز برای کاهش قیمت تمام شده محصول و کوتاه شدن دست واسطه گران از معامله، از روش خرید مستقیم انواع جت هیتر استفاده می شود.


جت هیترهای موجود در بازار، انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توانیم به جت هیتر برقی تک فاز و جت هیتر تهویه اشاره کرد. امروزه شاهد قیمت های متفاوتی از جت هیتر هستیم که این اختلاف قیمت تحت تاثیر نحوه کارکرد دستگاه می باشد. برای مثال جت هیتر دست دوم در مقایسه با جت هیتر نو از کارایی کمتری برخوردار است و به قیمت پایینی نیز به فروش می رسد. برای اطلاع از لیست قیمت فروش انواع جت هیتر  از جمله قیمت فروش جت هیتر گازی فن دار کوچک خانگی و جت هیتر کم مصرف می توانید به سایت های معتبر آنلاین مراجعه کنید و از تفاوت قیمت ها مطلع شوید.

لوازم گرمایشی گازوئیلی ویژگی های مختلفی دارند که از این خصوصیات می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  1. کارایی بالا
  2. صرفه اقتصادی
  3. حمل و نقل راحت
  4. استفاده طولانی مدت
  5. بدنه آلومینیومی

همه این خصوصیات باعث شده تا میزان فروش این محصول در بازار بسیار زیاد باشد. یکی از راه های فروش جت هیتر موشکی گازی، به صورت مستقیم می باشد. در این روش افراد می توانند جت هیتر زاگرس و جت هیتر کوچک و بزرگ را بدون واسطه از شرکت سازنده خریداری کنند.

در این مراکز جت هیتر دست دوم با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

توزیع کنندگان جت هیتر کم مصرف

توزیع کنندگان جت هیتر کم مصرف

یکی از مواردی که خریداران در زمان خرید به آن توجه می کنند، کیفیت کالای مورد نظر است. مراکز فروش ما نیز این مسئله را سر لوحه کار خود قرار داده و انواع جت هیتر دودکش دار را با درجه کیفی بسیار بالایی به دست خریداران محترم می رساند. بازار فروش این محصول زمانی به تعادل می رسد که انواع مختلف جت هیتر در مدل های متنوع به صورت مستقیم به بازار عرضه شود. این شرکت جزء برترین فروشندگان جت هیتر در بازار خرید و فروش قرار دارد و همواره مهم ترین هدف خود را کسب رضایت مشتری قرار داده است.

آیا می دانید جت هیتر چیست؟ جت هیتر دستگاهی است که به وسیله آن می توان گرمای لازم و مورد نیاز محیط را فراهم کرد. تولید این دستگاه در ایران با روند چشمگیری افزایش یافته است که این امر زمینه صادرات را فراهم می کند. صادرات یکی از منابع مهمی اقتصادی برای هر کشوری می باشد که علاوه بر منافع اقتصادی، منافع سیاسی را به دنبال دارد. جت هیتر یکی از محصولات مهم صادراتی کشور ماست که به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می شود. در کنار صادرات جت هیتر برقی سه فاز، صادرات مدل های دیگر این دستگاه نیز انجام می شود که منافع اقتصادی بسیاری را به دنبال دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما