Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مراکز پخش جت هیتر کارگاهی - برزین

مراکز پخش جت هیتر کارگاهی

جت هیتر کارگاهی دارای دسته بندی های مختلفی هستند که شما بسته به نیاز سالن و محلی که به آن احساس نیاز می کنید می توانید انتخاب خود را انجام دهید. این دسته محصولات انرژی را به توان بالایی از حرارت تبدیل می کد و از لحاظ گرمایشی در نوع خود بهترین هستند. اگر به دنبال نوع مناسبی از این دستگاه هستید با ما همراه باشید.

مراکز پخش جت هیتر کارگاهی

ویژگی های جت هیتر کارگاهی

ویژگی های جت هیتر کارگاهی گرمایش الکتریکی جت هیتر مرغداری به زبان ساده فرایندی است که طی آن جریان الکتریکی به گرما تبدیل می شود. این بر اساس اصل حرارت ژول است، همچنین به عنوان “گرمایش اهمی” شناخته می شود، جایی که با عبور جریان الکتریکی از یک رسانا گرما آزاد می شود. این شکل از گرمایش کاربردهای زیادی پیدا کرده است، مانند روشنایی رشته ای در لامپ های الکتریکی، اجاق های مشعل برقی و لحیم کاری. تمرکز ما در این مقاله استفاده از بخاری برقی در صنعت پتروشیمی است.

بخاری های برقی فلنج با یک عنصر لوله ای خمیده U شکل تولید می شوند که در فلنج جوش یا بسته می شود. اتصالات برق از طریق جعبه های سیم کشی به این عناصر تأمین می شود. این بخاری ها بیشتر برای گرم کردن آب ، روغن ، محلول های خورنده و مایعات انتقال گرما استفاده می شوند. آنها از فلنج لوله ای استاندارد 3-14 اینچ برای پشتیبانی مایعات در مخازن فشار قوی استفاده می کنند و از طریق فلنج همراه مربوطه به دیواره مخزن نصب می شوند. از آنجا که بخاری های برقی فلنجی در اندازه های گوناگون، دامنه کیلووات، ولتاژ، محفظه های ترمینال و مواد ژاکت موجود هستند، بهترین گزینه برای استفاده در گرمایش خانگی و صنعتی است.

این بخاری ها با ریختن مقاومت سیم حرارتی نیکل کروم در یک مخزن سرامیکی تولید می شوند. یک پوشش از Inconel (نوعی فولاد ضد زنگ که در برابر خوردگی و گرما بسیار مقاوم است) ژاکت را می پوشاند. وقتی جریان الکتریسیته از طریق سیم نیکل کروم جریان می یابد، شروع به گرم شدن می کند و در نهایت شروع به درخشش می کند و سپس گرما را آزاد می کند، ابتدا از طریق سرامیک و سپس از طریق پوشش تا درجه حرارت فوق العاده بالا می رود. از آنجا که در آب غوطه ور می شود، پس از گرم شدن پوشش شروع به گرم شدن می کند.

کاربردهای معمول جت هیتر درجه یک شامل گرمایش گاز کم جریان، روغن های گرمایشی، مایعات و واکس های ملایم خورنده و همچنین فرآوری آب، صابون، محلول های شوینده و آب معدنی نشده است. همچنین در صنایع دارای سیستم لوله کشی نیز استفاده می شود تا فرایند های حفاظت از یخ و نگهداری آنها را فراهم کند.

شرکت ارائه دهنده جت هیتر کارگاهی

شرکت ارائه دهنده جت هیتر کارگاهی شرکت ما از برترین ارائه دهندگان این محصولات است که انواع جت هیتر کارگاهی از جمله جت هیتر مرغداری و … را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کرده است. محصولاتی که از طریق مرکز ما به بازار عرضه می شوند جت هیتر درجه یک هستند که ما آن ها را از لحاظ کارایی و جنس تضمین می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما