Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مراکز پخش جت هیتر کم مصرف - برزین

مراکز پخش جت هیتر کم مصرف

شرکت های زیادی با برند های متعدد در زمینه پخش جت هیتر کم مصرف در انواع و مدل های مختلفی چون دودکش دار و بدون دودکش به صورت عمده یا تکی فعالیت گسترده ای دارند و از آن جایی که مصرف این نوع جت هیتر ها با توجه به احداث مرغداری های زیاد، افزایش یافته است این مراکز به صورت اینترنتی نیز انواع محصولات خود را با بهترین سطح درجه کیفی پخش می کنند.

مراکز پخش جت هیتر کم مصرف

بهترین جت هیترها را بشناسید

بهترین جت هیترها را بشناسید جت هیتر در واقع وسیله گرمایشی پر مصرف در صنایع مرغداری ها، گلخانه ها، کارگاه ها و…. می باشد که نقش گرم کردن فضا های بزرگ را به بهترین نحو ممکن بر عهده دارد و از نظر شکل و نوع سوخت، دارای انواع مختلفی است از جمله؛ جت هیتر موشکی، کابینتی که ممکن است از نظر سوخت نیز به انواع برقی، گازی و دوگانه سوز تقسیم شوند.

از جمله بهترین و پرکاربرد ترین انواع جت هیتر، نوع موشکی گاز سوز می باشد که میزان مصرف انرژی کمتری نسبت به نوع برقی دارد و سوخت آن یا گاز شهری یا گاز مایع است از ویژگی های ممتاز آن می توان قدرت بازدهی حرارتی بالا و سیستم تهویه مناسب را نام برد و بیشترین کاربرد را در مرغداری های گوشتی دارد.

اغلب نقاط کشور معمولا دچار قطعی گاز مداوم می شوند و ممکن است گاز تا ساعت ها قطع باشد از این رو جت هیتر های دو گانه سوز دارای دو نوع سوخت گازی و گازوئیلی هستند که اگر گاز نباشد، گازوئیل را در باک آن می ریزند و تا ساعت ها می تواند گرمای داخل سالن را برقرار کند.

جت هیتر برقی کم مصرف نیز یکی از نمونه هایی است که استفاده بسیار راحت و بدون آلاینده ای دارد و از بازدهی گرمایی بالا و مصرف انرژی پایینی برخوردار است، این هیتر از آن جایی که فن دمنده دارد گرما را با قدرت و سرعت بسیار زیادی و به طور یکنواخت در کل محیط پخش می کند.

فروش تضمینی جت هیتر کم مصرف

فروش تضمینی جت هیتر کم مصرف بسیاری از شرکت های تولید کننده انواع جت هیتر، جهت جلب مشتری و فروش بالای محصولات خود تبلیغاتی را با عنوان فروش تضمینی ارائه می دهند تا مشتریان زیادی را به پای میز خرید بکشانند به این صورت که محصول مورد نظر را تقریبا با یک سال ضمانت تعویض کالا در صورت خراب شدن و خدمات پس از فروش با قیمت مناسبی به فروش می رسانند.

فروش تضمینی این اطمینان را برای خریدار به وجود می آورد که جنس خریداری شده را می تواند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ای در صورت کارکرد نادرست به فروشنده پس دهد و در قبال آن دستگاه جدیدی دریافت نماید از این رو این نوع فروش برای هر دو طرف معامله مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما