Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 9 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرجع فروش جت هیتر ۱۰۰ هزار تک موتوره - برزین

مرجع فروش جت هیتر ۱۰۰ هزار تک موتوره

جت هیتر ۱۰۰ هزار تک موتوره یکی از اصلی ترین تجهیزات لازم برای تولید گرما در محیط هایی مانند مرغداری است. جت هیتر در مدلهای مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. جت هیتر هایی که بدون دودکش طراحی می‌شوند معمولا تولید گرمای به مراتب بالاتری دارد‌. این نوع هیتر با کمترین مصرف سوخت گرمای بسیار بالایی را به محیط می دهد.

مرجع فروش جت هیتر ۱۰۰ هزار تک موتوره

کاربرد ویژه جت هیتر برقی تک فاز

کاربرد ویژه جت هیتر برقی تک فاز ص جت هیتر در مجموعه هایی مانند مرغداری و محل های نگهداری پرنده ها که از فن های تهویه استفاده می‌شود بدلیل تولید گرما با مصرف کم سوخت بیشترین کاربرد را دارد. جت هیتر برقی تک فاز در واقع در اصل نوع بخاری موشکی است که در سوخت آن به جای گازوییل، بنزین و یا گاز از برق تغذیه می‌کند. این نوع هیتر با برق تک فاز کار می‌کند. از این نوع هیتر بدلیل مصرف کم در سالن های پرورش قارچ، گلخانه ها، مکان های ورزشی،ادرات و مرغداری و دفترهای اداری استفاده می‌شود. و به محیط گرمای مطبوعی می‌دهد.

جت هیترهای برقی به بخاری برقی فن دار معروف است. در جت هیترهای برقی المنت هایی طراحی شده است. با وصل کردن آن به برق و داغ شدن آنها گرما توسط فنی که در پشت المنت ها قرار داده شده است. به محیط اطراف پخش می‌شود. جت هیتر تک فاز بدلیل مصرف کم برق صرفه اقتصادی نسبت به جت هیترهای سه فاز دارد. جت هیترهای برقی تک فاز مزایای زیادی دارد .

از جمله مزایای این محصول می‌توان به تولید نکردن آلایندگی های صوتی و زیست محیطی اشاره کرد. با کمترین مصرف برق انرژی الکتریسیته را به گرمایی تبدیل می‌کند و به محیط زیست آسیب نمیرساند. در مدلهای استاندارد این هیترها کاملا بی صدا و آرام است. و از ایمنی بالایی برخوردار است. نیاز به تعبیه محلی برای دودکش ندارد به همین دلیل در هر مکانی قابل استفاده است. پرتی حرارت در این نوع هیترها بسیار کم است. در نطر داشته باشید جت هیتر بدلیل گرمایی که تولید می‌کند می‌بایست بدنه آن از مواد بسیار مقاوم تولید شود.

خرید جت هیتر ۱۰۰ هزار تک موتوره

خرید جت هیتر ۱۰۰ هزار تک موتوره جت هیتر تک فاز یکی از وسایلی کاربردی است که امروزه مورد استقبال افراد زیادی چه در صنعت چه در کارگاه‌ها حتی منازل و مکان‌های اداری قرار گرفته است. امروزه از طریق سایت‌های اینترنتی که در این حوزه فعالیت دارند میتوانید با انواع این محصول آشنا شوید. و با استفاده از اینترنت به شرکت‌های معتبر تولید کننده و وارد کننده این محصولات سفارش خود را بدهید. شما در هر کجای کشور عزیزمان باشید میتوانید به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارش خود را ثبت و جت هیتر مورد نظر خود را درب محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما