Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 32 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز توزیع جت هیتر کم مصرف - برزین

مرکز توزیع جت هیتر کم مصرف

مرکز توزیع جت هیتر کم مصرف، این نوع تجهیزات را با ابعاد و اندازه های مختلفی به بازار عرضه نموده است که هر کدام از آنها در بخش خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تهیه این نوع تجهیزات لازم است که به مصرف انرژی و نوع سوخت محصول توجه نمایید تا بتوانید علاوه بر گرفتن راندمان بالا از محصول، از هزینه هایی که بابت مصرف سوخت این دستگاه ها پرداخت می کنید بکاهید.

مرکز توزیع جت هیتر کم مصرف

مزایا استفاده از جت هیتر کم مصرف

مزایا استفاده از جت هیتر کم مصرف مهم ترین مزایای استفاده از جت هیتر کم مصرف، مصرف سوخت بهینه آن است که میتواند بصورت گازسوز، گازوئیلی، برقی و یا سوخت ترکیبی باشد. جت هیترها در مدل های دودکش دار و بدون دودکش نیز طراحی شده اند که شما با در نظر گرفتن محیط مورد نظر می توانید آنها را تهیه نمایید.

جت هیترها در مدل های ثابت، متحرک و آویزی هستند که نوع ثابت آن در محلی مشخص توسط چهار پایه های مخصوص نصب می شوند. و نوع آویزی آنها هم توسط زنجیر یا گیره های قوی در سقف محل مورد نظر نصب می شوند. مدل سوم یعنی متحرک هم اغلب سایز کوچک تری نسبت به سایرین داشته و بر روی چرخ های متحرکی قرار می گیرند که می توانید آنها را به راحتی جابجا کرده و در محل دلخواه قرار دهید.

طول عمر بالای قطعات جت هیترها از مزیت های تجهیزات درجه یک شناخته می شود که اغلب از آلیاژهای مقاوم ساخته شده اند. تمامی بخش های جت هیتر باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند تا گرمای محیط مورد نظر را تامین کنند‌.

ویژگی های جت هیتر درجه یک:

  • مصرف سوخت کم
  • قابلیت نصب و جابجایی آسان
  • راندمان حرارتی بالا
  • تولید شده از لوازم و قطعات درجه 1

برخی از جت هیترهای گازی با نام جت هیتر کپسولی و یا جت هیتر تابشی نیز در بازار شناخته می شود که راندمان هر کدام از آنها متفاوت است.

صادرکنندگان جت هیتر کم مصرف

صادرکنندگان جت هیتر کم مصرف صادر کنندگان جت هیتر دودکش دار کم مصرف، بهترین دستگاه ها را برای ارسال به کشورهای دیگر انتخاب می کنند که بخش یا تمامی قسمت های آن در کشورمان تولید شده است.

علاوه بر صادرات این مدل تجهیزات، واردات آنها نیز به کشور انجام شده که مدل های خارجی جت هیترها نیز دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی می باشند.

پس از تهیه جت هیتر، سعی کنید نصب آن ها را به دست افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا دستگاه را به روش کاملا اصولی نصب کرده و خطرات احتمالی در آینده کاهش یابد. دستگاه هایی که به برق یا گاز شهری متصل هستند به نسبت سایر آنها حساسیت بیشتری داشته که در هنگام نصب باید موارد ایمنی رعایت شود.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما