Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز توزیع جت هیتر گازی کوچک - برزین

مرکز توزیع جت هیتر گازی کوچک

جت هیتر گازی کوچک نوعی بخاری صنعتی است که با توجه به مدل آن به گاز شهری و یا کپسول گاز مایع متصل میگردد. این جت هیترها معمولا بدون دودکش هستند و از راندمان مصرفی بالایی برخوردارند. بدنه مستحکم و عمر طولانی، حمل آسان و نصب و راه اندازی راحت از دیگر مزایای این نوع جت هیتر محسوب میشوند.

مرکز توزیع جت هیتر گازی کوچک

آنچه که باید درباره انواع جت هیتر بدانید

آنچه که باید درباره انواع جت هیتر بدانید جت هیترها یکی از انواع هیترهای گرمایشی هستند که به دلیل شکل موشکی خود به نام جت هیتر یا جت هیتر موشکی شناخته میشوند. یکی مزایای جت هیترها امکان نصب یا آویزان نمودن آنها از سقف است که همین عامل این نوع هیترها را گزینه مناسبی برای استفاده در سالنها، سوله ها، مرغداری، کارگاها و بطور کلی فضاهای سرپوشیده کرده است.

به طور کلی جت هیترها به دو صورت جت هیتر موشکی دودکشدار و بدون دودکش تولید میگردند. از نمونه های بدون دودکش معمولا در سالنهای پرورش طیور یا سوله هایی که دارای سیستم تهویه قوی و مدرن هستند استفاده میشود. عملکرد این نوع جت هیتر بسیار قابل توجه است، اتلاف انرژی در این نوع جت هیتر به حداقل میرسد، راندمان این هیترهای موشکی در سالنهای پرورش طیور تقریبا نزدیک به 98 درصد است که در نوع خود بسیار عالیست. در گلخانه ها و مکانهای سرپوشیده مثل کارگاهها از جت هیتر دودکشدار یا جت هیتر تهویه بیشتر به منظور خارج کردن گازهای سمی و آلوده استفاده میگردد. راندمان گرمایی این جت هیترها در حدود 65 درصد است.

درون بدنه داخلی جت هیترهای موشکی یک مشعل جهت تولید گرما و یک فن جت تعبیه شده است. فن جت هیترها بسیار مستحکم و در عین حال سبک است و از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته میشوند. در جت هیترها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به الکترموتور و فن یک توری محافظتی بر روی دستگاه نصب میگردد . هیترهای موشکی دارای یک شعله پوش از جنس ورق نسوز هستند که از خروج زبانه های آتش از دیگ آتش جلوگیری میکند، علاوه بر این این شعله پوشها به گرمای هیتر جهت داده و آن را در سطح وسیعی پخش مینمایند. سوخت مورد استفاده در جت هیتر موشکی غالبا گازوئیل، گاز و نفت سفید است.

برای انتخاب یک جت هیتر مناسب باید به عوامل مانند جنس بدنه هیتر، سوخت هیتر و قدرت گرمایشی آن توجه نمود. جنس بدنه هیترها باید از جنس گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک و یا استیل ضد زنگ باشد. این بدنه ها طول عمر طولانی داشته و در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند.

به منظور مدیریت بهتر گرمای درون سالن و محیط مورد نظر باید قدرت گرمایشی جت هیتر با فضای مورد نظر مطابقت داشته باشد. در برخی از جت هیترها از ترموستات جهت رسیدن بدین منظور استفاده میشود که در این حالت جت هیتر بعد از رسیدن به دمای مورد نظر به حالت آماده به کار رفته و بعد از کاهش دما به کمتر از میزان مورد نظر دستگاه دوباره شروع به کار میکند، این کار باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان گرمایشی میگردد.

معرفی انواع جت هیتر

معرفی انواع جت هیتر جت هیترها بر اساس نوع سوخت مصرفی و اندازه آنها به جت هیتر گازوئیلی، جت هیتر گازسوز، جت هیتر دوگانه سوز، جت هیتر کپسولی یا گاز مایع و جت هیتر برقی تقسیم میشوند، که در دو نوع دودکش دار و یا بدون دودکش ساخته میشوند. جت هیتر مرغداریها اغلب از نوع جت هیتر بدون دودکش است که تمامی گرمای حاصل از احتراق سوخت را بدون هد رفت به درون سالن هدایت میکند. جت هیتر کارگاهی به دلیل ضروری بودن تهویه مطبوع بیشتر از نوع دودکش دار است.

جت هیتر گازسوز: سوخت این هیترها از گاز شهری (تصفیه شده) تامین میگردد و نوع بدون دودکش این هیترها در مقایسه با هیترهای گازوئیلی آلودگی کمتری در محیط ایجاد مینمایند. جت هیترهای گازی بدون دودکش از پرطرفدارترین جت هیترها در سالنهای پرورش طیور هستند. علت اصلی استفاده از این جت هیترها در صنعت طیور راندمان بالای این هیترها و وجود سیستم تهویه پیشرفته در سالنهای طیور است.

جت هیتر گاز مایع: هیترهای گاز مایع بدون دودکش تولید میشوند و ابعاد آنها نسبت به جت هیترهای گاز شهری کوچکتر بوده و از توان کمتری نیز برخوردار است. مصرف سوخت این هیترها بسیار پایین است و راندمان حرارتی بالایی دارند. این هیترها به دلیل وزن کم به راحتی قابل حمل و جابه جا کردن هستند و در سالنهای کوچک و مکانهایی که به گرمایش موقتی نیاز دارند، در ساختمان سازی به منظور خشک کردن مصالح ساختمانی مانند بتن و سیمان و در مکانهایی که گاز شهری در دسترس نیست کاربرد دارند.

جت هیتر گازوئیلی و نفتی: این هیترها به دو صورت دودکشدار و بدون دودکش تولید میشوند و معمولا در مکانهایی که به گاز شهری دسترسی ندارند مورد استقبال قرار میگیرد. علاوه بر این از این جت هیترها در صنایع مختلف به دلیل ارزان بودن و در دسترس بودن گازوئیل و نفت سفید بسیار استفاده میشود.

جت هیتر برقی: در این جت هیتر از المنت برقی برای تولید گرما استفاده میشود و به دلیل عدم آلودگی هوا نیاز به دودکش ندارد. این هیترها ساختار مشابهی با سایر جت هیترها دارند.جت هیتر دوگانه سوز: این جت هیترها هم با گاز شهری و هم با گازوئیل کار میکنند قیمت این جت هیترها نسبت به انواع دیگر گرانتر است و در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش تولید میگردند.

صادرکنندگان جت هیتر گازی کوچک

صادرکنندگان جت هیتر گازی کوچک عوامل بسیاری بر بازار عرضه، تقاضا و قیمت نهایی جت هیترهای گازی صادراتی تاثیر میگذارد که از آن جمله میتوان به جنس بدنه دستگاه، قدرت گرمایشی، ایمنی دستگاه و نوع تکنولوژی به کار رفته در آن، شرکت تولید کننده جت هیتر، کیفیت ساخت قطعات و مونتاژ نهایی آن، گارانتی و خدمات پس از فروش محصول اشاره نمود. جت هیترهای ایرانی به دلیل کیفیت ساخت بسیار خوب، گارانتی معتبر و تضمین شده و قیمت مناسب تقاضای بالایی داشته و هر ساله به بازارهای بین المللی صادر میگردند.

تولیدکنندگان جت هیتر گازی کوچک

تولیدکنندگان جت هیتر گازی کوچک جت هیترهای کوچک گازی به دلیل وزن سبک به راحتی جابه جا شده و زاویه تابش آنها بر اساس نیاز تغییر داده میشود، علاوه بر این این جت هیترها به راحتی نصب و راه اندازی میشوند. این جت هیترها در دو مدل گاز شهری و گاز مایع تولید میگردند و گزینه مناسبی برای مکانهایی که نیاز موقت به سیستم گرمایشی دارند میباشند. از جت هیترهای کوچک برای خشک کردن بتن و سیمان در صنعت راه و ساختمان، گرم نمودن سالنها و دامداری های کوچک و … استفاده میگردد.

تولیدکنندگان این محصولات سعی میکنند با ساخت جت هیترهایی ایمن، با تکنولوژی مدرن و کیفیت ساخت قطعات عالی، محصولی کاملا با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی به بازار فروش عرضه نمایند. علاوه بر این تولیدکنندگان این محصول گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی از طریق نمایندگیهای سراسری به مصرف کنندگان ارائه میدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما