Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 29 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز تولید جت هیتر صادراتی گازی - برزین

مرکز تولید جت هیتر صادراتی گازی

یکی از تجهیزات گرمایشی ضروری برای محیط های متعدد، بخصوص محیط های صنعتی، جت هیتر می باشد. این دستگاه از ظرفیت و توان فوق العاده ای جهت گرم نمودن برخوردار بوده و از سوی برترین مرکز تولید جت هیتر، مدل های متعددی همچون جت هیتر گازی ارائه گشته اند که به دلیل مشخصات فنی مطلوب و کارکردهای ویژه شان، در جایگاه فروش بالاتر به عنوان جت هیتر صادراتی قرار گرفته اند.

مرکز تولید جت هیتر صادراتی گازی

کاربرد انواع جت هیتر در مشاغل مختلف

کاربرد انواع جت هیتر در مشاغل مختلف جت هیتر را می توان نوعی بخاری صنعتی بزرگ به شمار آورد که فضاها و محیط های سرپوشیده بزرگ را به سرعت گرم می کند.
تجهیزات گرمایشی مورد نظر دارای مدل های مختلفی بوده که هر یک برای مشاغل مختلف و خاصی به کار می آیند؛ ابتدا انواع جت هیتر صادراتی را نام برده و سپس به بیان کاربردهای آنها نیز خواهیم پرداخت:

  • جت هیتر موشکی: انواع فضاهای بزرگ و مسقف مانند سوله ها، مرغداری ها، گلخانه ها، دامداری ها، سالن های پرورش قارچ و … همگی از این مدل جت هیتر استفاده می نمایند.
  • جت هیتر کابینتی: این نوع از جت هیترها در ابعاد و ظرفیت های کمتری طراحی و تولید شده و عمدتاً در فضاهایی با مساحت کمتر مانند کارگاه های تولیدی مورد کاربرد قرار می گیرند.

البته از این دستگاه ها دسته بندی دیگری را هم می توان نام برد که عبارتند از:

  1. جت هیتر دودکش دار: یک امتیاز خوب این جت هیترها این است که گاز ناشی از سوخت را توسط دودکش به بیرون منتقل کرده و تهویه مطبوعی را بخصوص برای مکان هایی که فاقد تهویه اند؛ فراهم می نمایند.
  2. جت هیتر بدون دودکش: این نوع از جت هیترها هم دارای امتیاز خوبی بوده و آن هم این است که گرمایش بیشتری را ایجاد کرده و در نتیجه از هدر رفت انرژی پیشگیری می کنند؛ البته امن تر این است که این نوع از جت هیترها در محیط های دارای تهویه نصب و اجرا شوند.

توزیع کنندگان انواع جت هیتر گازی

توزیع کنندگان انواع جت هیتر گازی توزیع کنندگان برتری همچون این مرکز که اقدام به عرضه جت هیتر گازی نموده اند؛ انواع مختلفی از این محصول را برای شما خریداران محترم آماده کرده اند تا بتوانید از بهترین انتخاب های ممکن بهره مند شوید؛ مانند:

  1. جت هیتر گازی با سوخت گاز مایع
  2. جت هیتر گازی با سوخت گازوئیل
  3. جت هیتر دوگانه سوز، هم با گاز و هم با گازوئیل

هر یک از این جت هیترها دارای عملکرد مناسبی در زمینه گرما دهی بوده و مشخصات فنی استانداردی را نیز به همراه دارند؛ لذا می توانید با برآورد قیمت یا مقایسه هر کدام، انتخاب های خود را انجام داده و جت هیترهایی با این مزیت ها را دریافت نمایید:

  • این تجهیزات گرمایشی با هزینه تعمیر و نگهداری کمی همراه اند.
  • میزان مصرف انرژی را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می دهند.
  • مجهز به سیستم مکش هوا می باشند.
  • دارای راندمان کاری بسیار بالا تا 99 درصد نیز هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما